Stránka 4 z 5

Napsal: 16.08.2009 9:04
od Adam62_cz
Čau chtěl jsem se zeptat ještě ktěm uzávěrkám diferáku... dají se koupit někde v čechách? díky

Napsal: 16.08.2009 9:06
od cores
Jsou ve stavebnici SCX.

Napsal: 16.08.2009 9:49
od Adam62_cz
aha tak to jsem nevěděl... a myslíš že je tam rovnou lepší je dát??

Napsal: 16.08.2009 9:51
od cores
Je vidět,že jsi to tady moc neprocházel,tak ti to doporučuju a dozvíš se vše potřebný.
Rozhodně je tam dává každej.

Napsal: 16.08.2009 9:57
od Adam62_cz
ok díky moc

Napsal: 16.08.2009 18:22
od MikeP
Ja bych dokonce rekl, ze je tam proste musis dat, jinak nepojedes... :wink:

Napsal: 16.08.2009 18:44
od strejda
MikeP píše:Ja bych dokonce rekl, ze je tam proste musis dat, jinak nepojedes... :wink:


Jo tak uš to chápu o čem je řeč. :D :D A ooo otom to je :D

Napsal: 16.08.2009 18:49
od MikeP
strejda píše:
MikeP píše:Ja bych dokonce rekl, ze je tam proste musis dat, jinak nepojedes... :wink:


Jo tak uš to chápu o čem je řeč. :D :D A ooo otom to je :D


mas cist cely vlakno... :lol:

Napsal: 10.01.2010 23:24
od Dejvid6
tak dnes na expedici se stala jedna nepříjemnost a to,že smurf urval na SCX osu,která jde z převodovky na který je uchycen kardan,už je to druhej případ na plzeňsku,a to žádnej extrém nejezdil,poháněno 45T,20 pastorek a jen na expedicích a ještě na sněhu,převodovka,kterou má ještě na crawleru už má dost nalítáno a vůbec nic,je to divný :?

Napsal: 11.01.2010 7:35
od Worlusho
Sice nevím jak má upravený podvozek (rozvor a chod tlumičů) a zároveň vynechám možnou technologickou vadu na odlitku unašeče, tak nejčastější příčinou ulomení unašeče je velký úhel osy kardanu proti ose unašeče. Crawler AX10 má konstrukci nastavenou na úhel 25°, SCX má úhel nastaven na krajní mez, což je cca 30°. Při větším zúhlování os nepomůže ani prokluzová spojka, ta nemůže eliminovat boční namáhání na unašeč. Proto jsem i tobě psal, že máš zadní kardan hodně zalomený, také si zaděláváš na ulomení zmíněného unašeče. :wink:

Napsal: 11.01.2010 13:31
od Dejvid6
jenže on se ulomil v obou případech přední unašeč,rozvor má origo,akorát kardany topcad :wink:

Napsal: 11.01.2010 14:42
od Worlusho
Ono také záleží na vůli v kříži kardanu, pokud to je jako žentour, tak se začne kříž kroutit a vyosovat (vzniká na něm zvýšený odpor a stranové síly). U přední nápravy je ještě hnací ústrojí namáhané samotnými klouby v poloosách, které vzadu nejsou. Chce to kontrolovat a pravidelnou údržbu i ložiska atd. , pokud je všechno OK, tak není důvod aby se to ukroutilo. Jinak mě zatím nic jiného nenapadá. :-p Ještě na to má vliv velikost úhlové rychlosti na obvodu kola spojená s váhou samotného kola, je to setrvačná hmota, která má do toho také co říci.

Napsal: 11.01.2010 15:33
od SMURF
mam tam kardany cvd topcad podvozek je origo bez uprav k vyosení kardanu nedochází jde krásně z lehka, bylo to na sněhu kde měli kola minimální odpor, v jednom kole je 95g. Muj názor je že bud dostal kardan na dřívějším ježdění zespoda pecku a upadlo to až tet, nebo axial polevil na materiálu, zajmavé je že v tom nejnamáhanějším spoji je jen milimetr materiálu přitom by tam mohli bejt klidně 3mm a nikde by to nevadilo. uvidíme jestli budou další přírustky

Napsal: 13.01.2010 16:41
od Dejvid6

Napsal: 13.01.2010 19:42
od MikeP
Woe, valim woci :roll: jak tady suprove pokracuje stavba myho SCX-ka :evil: