Stránka 4 z 4

Napsal: 24.06.2010 21:39
od DUsoft
Bombastický štepování !!!
Ty nemáš moc povinností, však? :mrgreen:

Napsal: 24.06.2010 21:46
od Stenly
Tak ten Interier vypada fakt suprove.

Napsal: 25.06.2010 9:19
od pocekajlo
Obdivuju trpělivost každého kdo si takhle pohraje s interiérem. Ještě sundat ten nápis New Bright, ten moc scale není. Fakt pěkná práce. Já jsem spíš na tu destrukci v terénu 8)

Napsal: 25.06.2010 9:39
od petos
Ten napis ma s*re.Ale neviem ako ho nedestruktivne dat dole.(stiahnut napis a aby sklo ostalo neposkodene)Praca na interieri(asi 8-11h)stetce pouzite spicky 0,5mm a 2mm.

Napsal: 25.06.2010 9:53
od pocekajlo
taky jsem nevěděl, tak jsem se zeptal Žíly, vše fungovalo, již jsem zkušenost předal dál:

pocekajlo píše:Já dostal radu použít čistič na brzdy a povedlo se, nastříkal jsem, hadříkem jakoby masíroval nápis a pak nehtem sundal. Bylo to sraní, ale nápis je pryč a okno zůstalo OK

Hlučná převodovka

Napsal: 25.06.2010 10:12
od pocekajlo
Jeep má skvělé jízdní vlastnosti, vadou na kráse, zvlášť v tichém lese, je však příliš hlučná převodovka od RC4WD. Oproti Mex defenderu s rozvodovkou je to strašné. Hledal jsem a stále hledám řešení.
Myslím že základ je odstarnit přenosy vibrací, neboť díky velkým plochým dílům funguje převodovka jako reproduktor. Zatím jsem provedl tyto úpravy:

1. mezi motor a převodovku jsem dal podložku vystřihnutou z 2 mm pěnové gumy (vnější průměr jako motor, středová díra je na osazení motoru + 2 dirky na upevňovací šroubky)
2. z téhož materiálu jsem vystřihl obdélníkové podložky cca 1 x 2 cm a ty jsou vloženy jako podložka mezi převodovku a rám šasi (na každé straně 1)
3. převodovku jsem naplnil vazelínou na převody Shell Retinax
4. nevím jestli to ovlivnilo hlučnost, ale původní motor 32T a pastorek 7z jsem nahradil motorem 55T Novak a pastorek 11z

Zlepšení bylo veliké. Další fáze bude polepení převodovky pláty té 2 mm pěnové gumy, to by mohlo utlumit zbylé vibrace. Zvažuju také pokus utěsnit převodovku a nahradit vazelínu převodovým olejem.

Udělám pár fotek až budu mít auto zase rozdělané. Teď čekám na náhradní díly - očesal jsem hrušku na převodu v zadním difu. Asi už víme čím to bylo - žíla tvrdí že se musí vymezit axiální vůle mezi hruškou a převodem. Škoda že amíci to nedělaj z výroby, návod není a tak jsme na to přišli až po 2 zničených převodech. Ke cti Žíly musím dodat, že ten první vyřešil jako záruku. Druhý zatím nevím, ještě nedorazil, ale jestli dojde jak amíci slibují samotný převod, tak to nebude tak strašná suma jako celá náprava.
Člověk se hold pořád učí.

Napsal: 25.06.2010 10:26
od DUsoft
To mi připomíná, jak se odhlučňovaly Š120. :mrgreen:
Zkoušelo se všechno polepit, podlepit, vyplnit dutiny ... a nejlepší bylo nakonec rádio s 2x40W na plný kule. :mrgreen:
Promiňte OT

Napsal: 25.06.2010 10:50
od ferdovic
Mám taky Defa ale na podvozku AX10 a potýkám se stejnými problémy mírná hlučnost oproti cc01.Řekl bych,že plastové díly jsou tak rezonující,jako reproduktor,takže každý hluk se násobí.Bez kastle to mám poměrně tiché.Zřejmě budu opravdu odhlučňovat jako ve staré škodovce,podlepím co se dá a uvidím zlepšení.

Napsal: 15.06.2011 10:10
od BiGGiE
vsechny auta co delaj kraval tak je problem na nejakym ozubu natazeny zuby coz u prevodovek od 4WD pokud nezmenily materil ozubu tak neni cemu divit je to blaticko :)