Stránka 4 z 6
Napsal: 17.06.2009 20:56
od cores
Sluší mu to.
Veškerý gumky od RC4WD jsou nádherný.
Napsal: 17.06.2009 21:26
od ondro280
hmm... chudera zaba :lol:
Napsal: 18.06.2009 5:27
od Werret007
ondro280 píše:hmm... chudera zaba :lol:
Potřeboval jsem nějakej pěknej šutr a tohle bylo nej :lol:
Napsal: 18.06.2009 7:47
od zidon155
Hezkyyyy! :D Tak Pajo s novejma pneuskama pekne prokouklo :wink:
Nojo uz to vypada jako poradny terenni auto :twisted: Jen tak dal 8)
Napsal: 20.06.2009 20:00
od Tamiyadriver
werret007-- prosím řekni mi přesný rozměry tý zahrádky :o
Napsal: 21.06.2009 11:12
od Werret007
Tamiyadriver píše:werret007-- prosím řekni mi přesný rozměry tý zahrádky :o
150x105x20 mm měděná trubička 3mm :)
Napsal: 22.06.2009 13:09
od Tamiyadriver
Tyjo díky :o
Napsal: 25.06.2009 22:03
od Werret007
Chlapi prosím vás o radu.Jakej je rozdíl mezi těmito motory -
Matrix Pro Lathe Motor 65T Single SCM6501
http://www.integy.com/st_prod.html?p_pr ... p_catid=26 a
V11 Rock Crawler Professional Motor 65T V11MW6501
http://www.integy.com/st_prod.html?p_pr ... _catid=107
kromě vizáže a ceny.
Napsal: 25.06.2009 22:25
od deekay
Drazsi by mel bejt imho casovatelnej a tusim ze u nich nekde psali ze jsou rucne vinuty.
Nicmene na scale jezdeni je to asi fuk.
Napsal: 25.06.2009 22:47
od Werret007
Jde mi o to aby Pájo drželo v kopci a samovolně nesjíždělo.U toho časovatelnýho to mohu nastavit? Dneska jsem auto vážil a má skoro 3Kg.
Mám Team Matrix Pro Lathe Motor 55T Single ale stejně to neudrží a sjíždí.
Napsal: 25.06.2009 22:53
od deekay
U casovatelnyho todle nenastavis.
Todle zalezi hodne na reglu a samozrejme prevodech, cim tezsi prevod (do rychla) tim hure. A vzhledem k tomu ze koukas po 65T motoru, tak mas nejspis prevod do rychla hodne. Takze pokud ti to neudrzi regl s 55T tak ti 65T tezko nak pomuze. Jediny co by ti pomohlo je zredukovat mechanickej prevod.
Napsal: 25.06.2009 23:04
od Werret007
tak to je v pr... zkusím koupit DSYS MD46DCRS a uvidíme,je tam nastavitelná brzda v neutrálu tak by to mohlo snad trochu pomoci.
Do nějakejch převodů se pouštět nebudu páč jsem to zkoušel z akušroubováku a motoru mig 400.Nebylo by to špatný Auto stálo na místě a ani se nehlo a vešlo se to na místo původního motoru,ale mělo to 2 problémy :cry:
1-dosti hlasitá(což bych nějak zkousl)
2-teplota byla po chvilce ježdění někde na 52°C což je problém
Takže by mohl stačit ten levnější 65T když nevyužiji to časování?
Převdy tam jsou origo.
Napsal: 25.06.2009 23:09
od deekay
urcite ti dle me bude stacit levnejsi
Ono rychlejsi motor a lehci prevody maji i dalsi vyhody, rozhodne to bude mit vetsi silu a lepsi plynulost.
DSYS ma tu brzdu docela silnou, i kdyz tusim nekdo rikal, ze mu to i tak jezdi z kopce.
Napsal: 25.06.2009 23:10
od salvatore
Mám DSYSe 28A a s 55kou z hodně prudkého kopce auto pomaličku jede. S tou převodovkou je trochu problém, že to pak jede strašně pomalu a když jsou nějaké přejezdy, tak je to na prd...
Napsal: 25.06.2009 23:12
od MikeP
deekay píše:Drazsi by mel bejt imho casovatelnej a tusim ze u nich nekde psali ze jsou rucne vinuty.
Nicmene na scale jezdeni je to asi fuk.
Pokud se nemejlim, tak casovatelny sou oba a rucne vinutej neni ani jeden. Posilam obrazek obou + Tekin Pro (vse ve verzi 35T, ale to neni podstatny). Tekin je jedinej skutecne rucne vinutej. Rozdil je v pouzitem materialu (plechovka, zadni celo) a integrovanych kondenzatorech. Nevim jak je to s magnetama, uhlikama, pruzinama atd...
Zleva Integy lathe, V11 Professional a Tekin Pro Hand Wound
Zde je videt ze Integy lathe je vzadu nejvic plastovej. Mimochodem je to v podstate to samy jako novak 55, tekin 55T a dalsi (lisi se jen barvou, nalepkou a cenou).