Stránka 4 z 6
Napsal: 21.12.2010 20:14
od baracuda
je to bud dural nebo hliník, nebo možná ocel, nedokážu to rozeznat :sad:
a kdybych to udelal do ozubení, byl by to problém?
2-kvalt prevodovka
Napsal: 21.12.2010 20:18
od mara126
rc4wd to taky má v ozubení taky
Napsal: 21.12.2010 21:41
od baracuda
zítra to vyzkouším,
dnes sem si koupil konečne 3mm závitník :mrgreen:
zase 14€ v prdeli... :sad:
Napsal: 21.12.2010 22:05
od NARCOS
ja jsem si taky byl pro zavitniky a dal jsem za ne 60kš a furt drzej
Napsal: 25.10.2011 16:31
od Frenky
A nešel bi ten pastorek nalepit na tu hřídel motoru a při víměně motoru za jiný to odělat odstranovačem lepidla.
Napsal: 25.10.2011 18:48
od baracuda
už jsem to udelal, navrtal jsem do ozubeni, na motoru to drží jak čert, a už jsem s tim i jezdil, i kdyš jen doma, ale i tak, ..
Lepidlo jsem zatim neobjevil žádne které by drželo lépe nebo alespon stejne jak šroubek,
a použití na pastorek na motoru je nevhodné, protože by se to pri prvnim rozjezdu strhlo
to by se muselo na ten motor nalisovat, co taky neni nejlepší, protože pri vymene motoru ...
Napsal: 25.10.2011 19:19
od bado7907
Ked mi kvôli hmotnosti auta 6,5kg vypovedala prevodovka z axiala tak som tiež riešil takýto problém a nakoniec som tam nehal origo motor 12v :wink: a silu to má neskutočnú.
http://bado7907.rajce.idnes.cz/KAMAZ/
Napsal: 25.10.2011 20:24
od baracuda
i ted o géčka chci dát vrtačkovou, je to ta nejlepší prevodovka kterou jsem kdy mnel možnost zkusit, lepší než nejaké heavy duty nevim co, tohle i kdyby ste prachem mazali tak se to nevymele, a jak je tichá,
jen človek co nemá žádnej pristup k soustruhu, tak at na to radeji zapomene, je tam potreba vysoustružit ty zuby, a kdyš jsou kalené tak je to celkem makačka, mne to delal profesor a musel 6krát brousit nuž
ale ted musím sehnat nejakou co bude mít lépe vyrešené razeni rychlosti...
Napsal: 23.01.2012 19:20
od kobzik
v lidlu prodávají tenhle týden tenhle kousek:
http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz ... _22745.htm
dvourychlostní + zpětný chod za 999 Kč. Myslíte, že je to použitelný?
Napsal: 23.01.2012 20:59
od rotruck
Nevím jestli to není zbytečný , samotnou převodovku seženeš i do 500,-
Napsal: 23.01.2012 21:31
od milan008
Kde prosím??
Napsal: 24.01.2012 0:05
od rotruck
Třeba u mně :mrgreen: ale jak už tady bylo zmíněno - opusťte představu , že to vemete , namontujete do modelu a hurá na expe.
Musí se sundat sklíčidlo , zafixovat spojka , sundat motor , stáhnout pastorek , vyvložkovat pastorek , udělat přírubu a většinou i zpevnit obal-tělo
prostě bez aspoň základního vybavení dílny žádná sranda.
Napsal: 24.01.2012 8:21
od milan008
No vidíš, a ty jsi tak šikovnej a vybavenou dílnu máš taky, tak co takhle si objednat celou převodovku už nachystanou do auta? :wink:
Napsal: 24.01.2012 8:21
od baracuda
no já magor jsem se dal na tuto operaci, všechno delám doma na kolene, sundani pastorku mi trvalo 4 hodiny, a z obyčejné 3,2mm hridele, kterou jsem odtrh z motoru no nakonec se mi to povedlo
odmontovani sklíčidla neni žádnej problém 4šrouby a hotovo,
pak je potreba znát nekoho se soustruhem a pevnýma nervama a stáhnout ozubeni z nejaké kalené oceli na 5mm, pritom je potreba nekolik krát brousit nuž
a nakonec je potreba dat vyrobit čelo aby presne pasovalo, jedno jsem si doma vyrobil i sedelo ale nebylo to ono, nakonec to vyrešilo rezani vodou, ted mi to už sedi
a taky záleží na tom jakou prevodovku seženete, pokud bude mít táhlo které se musí pohybovat celé jak to mám já na jedné prevodovce tak na razeni servem zapomente pokud na to nemáte nejaké specialni rešeni, ja jsem to vyrešil po svym a musim to radit jen ručne protože to jede težko ..
Ono Vás to vyjde hodne pokud nemáte nekde známeho
jen nová prevodovka vyjde na 20€+soustruh+rezani
ja mám jen takovéto prevodovky, protože si potrpím na kvaltovani, a taky mne to díky známosti nevyjde takovou raketu..
Napsal: 24.01.2012 9:32
od Dave
Je to tak, starší vrtačka bez baterek jde sehnat na aukru za 200 ale práce je na tom spousta.