Stránka 4 z 9

Napsal: 08.04.2011 19:50
od jobik
catar píše:Neměl. Prostě rupl kardan. Nebo abych byl přesnej, sjel z unašeče v nápravě a hurá dolu. A že to byl fofr. Tak jsem se snažil doprava a doleva a doprava a doleva a prásk.
Je to hnuty dost, bojím se že to při rovnání praskne

Ahá myslíš určo kardan od motoru že ? Nj je to smůla :|

Napsal: 08.04.2011 19:50
od geri
nevyzerá to až tak zle :wink: keby si mal plastový nárazník tak môžeš kuovať len nové auto :mrgreen: skús sa popítať po X-trial chassis :wink: Je to lepšie chassi od axialovskeho a velkosťou rovnaké

Napsal: 08.04.2011 19:58
od bavorak
No fuj! To musela bejt parádní rána!
Zralý na stolici k autoklemprdoj! :lol: :lol:

Napsal: 08.04.2011 19:59
od Stenly
Chudák :sad:

Napsal: 08.04.2011 19:59
od vojtasmisek
Smutné, ale ještě, že je kastle v pohodě. Jinak to musela být pěkná pecka. A co naviják? Nerozbitný 3 racing?? :lol:

Napsal: 08.04.2011 19:59
od catar
No po pravdě jsem rád, že to kastle neodnesla. Přeci jen na ní mam hotovou elektriku atd.. To šásko se jen vymění a bude to.
Jen ho sehnat nebo vyrobit. Možná zkusím vlastní z duralu :)
Naviják přežil, rána to byla na stranu. A byla fakt velká, nedoběhl jsem to auto
a to běhám rychle :lol:

Napsal: 08.04.2011 21:13
od MikeP
catar píše:...a to běhám rychle :lol:


to ti tak budu verit... :mrgreen:

No jak to vidim, uz asi v nejblizsi dobe nezajezdime co ?

Napsal: 08.04.2011 21:13
od JanoS
Tak to vyzerá celkom ako scale búračka. Ja som mal podobnú skúsenosť a od vtedy pri prudkom a dlhom kopci stojím pod autom. Nešlo by to šasi nahriať a pomaly vyrovnať?

Napsal: 08.04.2011 21:21
od catar
Zítra to zkusím nahrát nad plynem a pomalu ohnout. Uvidíme :)

MikeP: zajezdit můžeme, ale jen s onroadem :)

...

Napsal: 08.04.2011 22:05
od DavePr
tyvado, musela být pořádná pecka... :o

Napsal: 08.04.2011 22:30
od gorila
To je k pos.rání, x trail mám pod Defem a byl to docela vopruz.

V inzerci 1:1 by asi byl inzerát tohoto znění:
Prodám mírně havarovaný D90, pouze odřený pravý blatník a mřížka světla, ohnuté držáky nárazníku - nacouval kamión, v plné el. výbavě, nikdy nejetý v terénu, plně funkční, mnoho úprav, možno doložit fakturu, nové pneu, garance počtu najetých km.

Napsal: 09.04.2011 15:48
od catar
Tak jsem se pustil do opravy. Nakonec se to podařilo docela dobře, ale stejně si udělám nové šasí :)
Zohybané to bylo dost, tak jsem něco srovnal v ruce (děkuji bohu, že mě obdařil velkou silou :-D nebo stvořiteli šáska, že použil tak měkký materiál :-D ). Problém byl, že to stále pružilo, tak jsem obě strany sešrouboval a nahřál na plynovým sporákem. Poté jsem to prudce ochladil :)
Dopadlo to celkem dobře, viz foto
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Veškerý fotky na rajčeti

Napsal: 10.04.2011 0:36
od salvatore
Jo tak nakonec ta oprava vypadá docela úspěšně. Nicméně - jen taková poznámka, to že nejezdíš trvale 4x4, ale odpojuješ předek, je sice pěkný scale doplněk, ale co se úspory energie týče, tak bych to viděl max v rozmezí 5 až 10% - přece jen se komplet předek zůstane všechno normálně točit, takže kde se co šetří? A otázkou zůstává, jestli ta "scale featura" za ten případnej průser stojí...

Napsal: 10.04.2011 9:34
od catar
4x2 má jen a jen nevýhody. Jestli tam jsou nějaké úspory...těžko říct, možná těch 5% , ale o hodně se zhorší rejd.
Když jsem to dělal, tak jsem chtěl scale "doplněk". Až budu mít nové šásko, tak dám motor dopředu a na 2st. převodovku s DIGem prdim :)

Myslím, že nejsem jedinej komu spadl kardan z unašeče. Daleko lepší by bylo, kdyby do těch unašečů výrobci vyvrtali dirku a dal se tam průchozí šroub

Napsal: 10.04.2011 10:50
od geri
ano t by bola výhoda , aj mne sa stáva ,že my spadne kardan , tak som si to vrtol , a bola to največšia chyba asi po 3/4 výjazdoch sa to zlomilo a to bola fakt mini diera akurát na predĺženeho červíka :wink:
preto to nie je od výroby takto prevŕŕŕtané , lebo by to prasklo ako mne :?