Stránka 4 z 6

Napsal: 20.07.2011 19:50
od mesany
Padá mi brada, je nádhernej... :oops: Mně se náklaďáky líbí, výhledově se chystám na Bedforda- bude to hodně podobný.

Napsal: 06.02.2012 0:00
od unicar
Tak došlo k dalším úpravám na ccčku. Po mém nezdárném pokusu o lepší řízení to bratr dotáhl do plně funkčního zatočení kol. Není nad to si v terénu zatočit a řízení na to skutečně reaguje. S předchozím tahem řízení je to nesrovnatelné. Došlo i na zadní linky(přehození na bok).

Obrázek Obrázek Obrázek

Práce pokračuje:nádrž,bedna.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 06.02.2012 9:06
od Matezz
Peckovačka :)

Napsal: 06.02.2012 21:52
od kobzik
podobně mám předělané řízení na Discovery, jen to chce doladit. Gratuluju, že se ti to takhle povedlo a nechám se inspirovat. jen uvažuju udělat přímo páku serva přes něco na spojovačku.

Napsal: 06.02.2012 22:49
od unicar
kobzik píše:podobně mám předělané řízení na Discovery, jen to chce doladit. Gratuluju, že se ti to takhle povedlo a nechám se inspirovat. jen uvažuju udělat přímo páku serva přes něco na spojovačku.


Mno nebyla to lehká cesta. Aspon já to po 2 pokusech vzdal a na ten 3tí (rovná spojovačka) jsem to odevzdal do rukou bratra(4me). S tou pákou na spojovačku nevim. Tohle funguje a je to prověřené. Já už bych neměnil.

Napsal: 07.02.2012 16:31
od jobik
Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:

...

Napsal: 07.02.2012 16:48
od DavePr
jobik píše:Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Kvůli tomu jsem se na to prozatím vykašlal a snažím se držet sloupku skrz vanu, akorát to chci zkusit předělat do kovu... Tomuhle se trochu bráním kvůli uchycení kastle, moc se mi nechce jí dávat na sucháč :?.

Napsal: 07.02.2012 19:52
od unicar
jobik píše:Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Mno chová se to ted výborně. Jasně že to s kolem pohne při uplném propružení,ale ted už jen minimalne. V terénu se to vytratí a neni nic znát.

Re: ...

Napsal: 07.02.2012 20:00
od unicar
DavePr píše:
jobik píše:Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Kvůli tomu jsem se na to prozatím vykašlal a snažím se držet sloupku skrz vanu, akorát to chci zkusit předělat do kovu... Tomuhle se trochu bráním kvůli uchycení kastle, moc se mi nechce jí dávat na sucháč :?.


To i já to vzdal hlavně z duvodu velké odchylky při propružení. Fakt už jsem neměl nerva. Ještě že (4me) nervy měl a dotáhl to do konce. Mno a já do toho šel i za cenu případného předělání uchycení boudy a stálo to za to. Nakonec jsem s uchycením nemusel dělat nic 8).

Napsal: 07.02.2012 20:08
od 4me
jobik píše:Též se snažím předělat řízení na CCčku ale mám problémy při propružení jak se ti to chová ?? Dík :wink:


Jak psal bratr, tuhle verzi sem zhotovil po 2 neuspěšných pokusech :roll: po tom co totálně zklamalo "tunning" AL řízení od GPM (už bych ho do cc-čka necpal ani zadarmo)...původně jsme chtěli jen přehodit servo dopředu a udělat řízení klasicky přes 2 táhla...
Obrázek

...ale geometrie tím šla do háje - při propružení to za každé kolo tahalo jinak a nešlo docílit roviny...tak sem ufiknul ještě kus předku a dle zdejších návodů udělal typ se spojovačkou ( i když je vhodný spíš pro pevné nápravy)...je pravda že vyměřování bylo trochu na nervy a lehké sbíhavosti (resp. rozbíhavosti) při propružení se člověk nezbaví...dle mě je nejdůležitější veškeré vyměřování a štelování (hlavně spojovačky) provádět pří mírném propružení (cca v polovině délky chodu tlumiče), pak se změny geometrie projevují "na půl" :wink:

Napsal: 07.02.2012 20:49
od salvatore
Aniž bych jakkoliv chtěl tady snižovat to, co jsi udělal, tak si neodpustím malou připomínku. Tah serva (v tomto případě nějakých 13kg mám dojem) se bere 1cm od středu hřídele. Někde jsem kdysi našel i tabulku kde bylo kolik ze síly "zbude" v jaké vzdálenosti. Tady na té, ještě prodloužené páce půjde síla hodně rychle do kopru... :-(

Napsal: 07.02.2012 22:17
od 4me
salvatore píše:Aniž bych jakkoliv chtěl tady snižovat to, co jsi udělal, tak si neodpustím malou připomínku. Tah serva (v tomto případě nějakých 13kg mám dojem) se bere 1cm od středu hřídele. Někde jsem kdysi našel i tabulku kde bylo kolik ze síly "zbude" v jaké vzdálenosti. Tady na té, ještě prodloužené páce půjde síla hodně rychle do kopru... :-(

Pravda, pravda...na tah serva sem taky pomyslel, ale už sem tu někde zahlédl tuhle delší páku (i když ne takhle prodlouženou) a tak sem to metodou pokus-omyl okopčil...byl to boj spíš o místo (člověk se do poslední chvíle brání říznou do podvozku), každopádně už je to testnuto v terénu a zatáčí to v pohodě - i v případě že se kola zarazí o pevnou překážku...ale čekám že to možná bude dělat trable až bude Mog na finální váze (interier a další serepetičky)... :-p

Napsal: 10.02.2012 21:13
od unicar
Tak sem si hrál na doktora a provedl sem amputaci nohou u řidiče aby se vešel do plánovaného interieru. Tak snad to řízení nějak zvládne :lol: .

Obrázek

Obrázek

Napsal: 10.02.2012 22:05
od minotaur
Jak tu mluvil Salve o souvislosti tahu serva s délkou páky, možná to blbě vidím, ale to servo by šlo hodit níž, nebo ne?

...

Napsal: 10.02.2012 22:52
od DavePr
Já jsem v téhle pozici serva lehce "bojoval" s krytem převodů a blbě vyčnívajícíma kabelama ze serva... :?... Ale taky se mi zdá, že na té fotce to vypadá, že by to mělo jít ještě níž...