Tak jsem si myslel jak si o dovolené na chalupě konečně udělám čas a zapracuju na autě,
ale jediné co jsem stihl bylo konečně dodělat zdroj k nabíječce

a vyrobit stojánek abych si neničil pneumatiky. Stojánek jsem udělal tak vysoký, aby co nejvíce nadlehčoval auto, kola byla max. vyvěšená a jen lehce se dotýkala podkladu.


Tenhle podvozek je fakt perfektní a po úpravách které jsem na něm provedl projde opravdu hodně. Začínám ale uvažovat, jestli má význam investovat další čas a peníze do úprav stávající kastle, má sice svoje kouzlo a to, že je z pružného lexanu jsem jako začátečník mnohokrát ocenil :lol:, ale začíná mne lákat něco podle skutečné předlohy.
Tohle je můj tajný sen :YOP:

Je tu ale problém s tou kastlí, nejdostupnější je lexanka 1:10 od tamiye, kterou tu do podobných tvarů upravuje i pár členů tohoto fóra, ale ta má pro mne dva zásadní nedostatky. Prvním je ten materiál lexan který se prakticky nedá lepit a práce s ním je dost problematická (i když tady na fóru jsou borci co sním dokážou skoro zázraky). Tím druhým problémem je, že bych chtěl použít stávající podvozek scx se kterým jsem spokojený a nechci do něj dělat nějaké nevratné zásahy. Jednou z mála nevýhod tohohle podvozku je šířka náprav která neodpovídá měřítku 1:10. Našel jsem na netu spoustu variant téhle kastle v měřítku 1:10 posazených na podvozku scx, ale podle mne ta šířka náprav pod kastlí v tomhle měřítku nevypadá hezky. Na šířku těch náprav by asi seděla kastle v měř. 1:8 ale taková se asi v podstatě nedá sehnat, sice jsem zjistil, že ji dělala nějaká japonská firma ale to je rarita která není ani k sehnání ani k zaplacení. Je tu i možnost vlasní stavby ,ale po zkušenosti s výrobou kanystrů a pohledem na na tu kasli plnou krásných oblin si zatím na něco takového netroufám.
Pokud by někdo přeci jen věděl o hračce s touhle kastlí ve vhodném měřítku, tak uvítám jakokoliv informaci. ;-)