Jde o to, čeho tím chceš dosáhnout.
Když pomineme nějaké speciální nároky, tak má klasické SCX řízení jedinou vadu - obrácenou geometrii, v zásadě odporující Ackermannově podmínce. Ta se ale, při zachování běžné konfigurace pák, rozdělením spojovačky na dvě přímo k servu, kvůli změně úhlů ještě zhorší. O hodně, když dáš na servopáce kuláky do dvou čepů vedle sebe, a o trochu, když je dáš na sebe na jeden čep, ale pak to zase bude mít navíc asymetrické výchylky (což má ale originál kovové řízení z kitu taky). Částečným řešením, jak spravit aspoň ackermanna, je prodloužení a zkřížení spojovaček, něco jako má třeba calvin na CC-čku:
http://calvinsk.rajce.idnes.cz/Pajero_C ... G_2261.jpg ovšem ta asymetrie bude trochu komplikace. Dá se to sice teoreticky téměř vyladit správným naúhlováním pák, ale popravdě jsem si ještě nikde nevšiml, že by to měl někdo nastavený dobře.
Prakticky jediný správný řešení bude řízení vzadu, třeba jako dělal Slick pro Patta a i to bude v klasický SCX-kový sestavě vždycky trochu "prostorovej problém".
Patte, ty seš s tím zatím spokojenej? Má to provozně nějakej zásadní viditelnej přínos? Pokud vím, ta třeba Wolfovi to teoretický zlepšení moc nevyvážilo praktický komplikace.