Stránka 4 z 8

Napsal: 11.09.2009 8:26
od cores
Standartní motor je na prd.Než kupovat chladič,tak raději pomalejší motor 55T-75T.

Zahrádka je zbytečně moc těžká.Při bočním náklonu ti bude tahat k zemi.

Napsal: 11.09.2009 8:53
od ggeerriii
ja som to auto vypodlozil tak aby bolo naklonene dopredu takze tazisko je v predu :D

-to je rozumne ci nie ????? :D

Napsal: 11.09.2009 8:57
od Gluck
cim vys mas nejakou vahu,tim se posouva teziste vys a neni to dobry kvuly
bocnim naklonum,jednoduse receno budes casteji na boku ;)

Napsal: 11.09.2009 9:03
od ggeerriii
aha lebo ja som jazdil po lese a po mojej trati a s tou zahradkou som visiel prudsi kopec ako predtym :wink: a na boky som padal o nieco viac ale no je to aj o skusenostiach vodica ci nie:?: 8) :?:

Napsal: 11.09.2009 9:06
od Gluck
Myslim ze tohle je prosta fyzika ,vyjedes vic,protoze je to tezsi !
Ale zalezi taky kam narves tu vahu jestly vys nebo niž ;)

Napsal: 11.09.2009 9:20
od ggeerriii
ked ho das dopredu ide lepsie hore kopcom a horsie dole v zadu ta taha dozadu a hore na boky :lol: jednoduche

a asi najlepsie je to mat v predu ci nie ??? a trochu aj hore a ak naklonis tazisko ktore je hore na smer :arrow: predok tak to bude ok ci nie ??? :wink:

Napsal: 11.09.2009 9:24
od Gluck
nejlepsi je mit teziste co nejniž

Napsal: 11.09.2009 9:27
od ggeerriii
Gluck píše:nejlepsi je mit teziste co nejniž

to hej ale ked ho naklonis dopredu tak to bude posobit dole tak ci tak ci je hore ci je dole zalezi podla vahy stupna uhlu ......
( som sa ucil na fyzike )
:lol:

Napsal: 11.09.2009 9:30
od LUB
Těžiště je nejlepší mít co nejníže a pokud možno co nejblíže středu auta. Nic víc, nic míň :wink:
ggeerriii píše:to hej ale ked ho naklonis dopredu tak to bude posobit dole tak ci tak ci je hore ci je dole zalezi podla vahy stupna uhlu ......
( som sa ucil na fyzike )
:lol:

dolů působí těžiště vždy... nakloněním auta vychýlíš jen těžiště o pár milimetrů ve směru náklonu. Výšku těžiště tím malinko změníš, ale né moc významně. Spíš to auto bude vypadat jak nakopnutý na pr...

Váhu musíš poladit tak akorát. Moc lehké auto má malou přilnavost a na moc těžké auto působí moc gravitace a na nezpevněném povrchu se nemá o co zachytit. Nejvíce se osvědčilo cpát závaží do gum, ale to jsi určitě po prostudování fóra zjistil už v mnoha diskusích :idea:

Napsal: 11.09.2009 9:33
od ggeerriii
ok kuknem vlakna na tejto stranke ale aj na inych rc forach :)



- mam to uz nacitane dava sa to do kolies medzi gumy a disky :)

Ale ja to mam spravene tak , ze zavazie je hore ale taziskko v predu :D :D

A to je dobre ci nie :?: asi hej :wink:

Napsal: 11.09.2009 11:24
od minotaur
Zahrádka p ů l k i l a? To je pancéřový plech, ne? Jinak těžiště co nejníž, zvl. kvůli bočním náklonům. A hlavně hledej a čti, dělej si poznámky a ukládej odkazy nebo klipy stránek.

Napsal: 11.09.2009 11:44
od ggeerriii
jj to je samozrejmost a k tomu plechu tak to je nejaka lista ci co ale no budku hadzem pri naklonoch o nieco nizsich ako predtym ale vydem 2x veci stupak sak kukni foto za domom mam malu trat kde som jazdil sak kukni a uvidis :D 8) :D

Napsal: 11.09.2009 11:48
od LUB
ggeerriii píše:Ale ja to mam spravene tak , ze zavazie je hore ale taziskko v predu :D :D

No při jízdě do kopce je to OK... z prudkého kopce budeš padat na čumák :D
Já mám třeba závaží v kolech a na zadku auta NiMh baterii, která je docela těžká, takže jsem se ji pokusil posunout co nejvíce do středu, protože pak se auto tolik nevzpíná při jízdě do kopce. Hele vždycky je to kompromis. Nejhorší by bylo dát závaží na střechu což určitě nemáš :wink:

edit: pokud ti to zvládne tenhle boční náklon http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2535/2535134_65d8112b0587a6ae42ea2728292029e0/images/P1010373.JPG tak je to si myslím přijatelné. Lepší je to testovat ale na rovině a rukou tlačit auto na bok a uvidíš kde je ten úhel kdy už se začne převracet... a takhle můžeš laborovat s přesunem závaží do nekonečna.

Napsal: 11.09.2009 12:01
od ggeerriii
LUB píše:
ggeerriii píše:Ale ja to mam spravene tak , ze zavazie je hore ale taziskko v predu :D :D

No při jízdě do kopce je to OK... z prudkého kopce budeš padat na čumák :D
Já mám třeba závaží v kolech a na zadku auta NiMh baterii, která je docela těžká, takže jsem se ji pokusil posunout co nejvíce do středu, protože pak se auto tolik nevzpíná při jízdě do kopce. Hele vždycky je to kompromis. Nejhorší by bylo dát závaží na střechu což určitě nemáš :wink:

edit: pokud ti to zvládne tenhle boční náklon http://img5.rajce.idnes.cz/d0505/2/2535/2535134_65d8112b0587a6ae42ea2728292029e0/images/P1010373.JPG tak je to si myslím přijatelné. Lepší je to testovat ale na rovině a rukou tlačit auto na bok a uvidíš kde je ten úhel kdy už se začne převracet... a takhle můžeš laborovat s přesunem závaží do nekonečna.



diki za radu a ten kamen to vydrzi a samo bez smykania boko cez kamen prejde ale ked idem rychlo a zatocim tak v tedy sa prevrati inac drzi a ja mam baterku v strede uplne pri zemi . a ked idem do kopca davam ju pred servo a tak idem take kopce co sa mi ani nesniva :D

Napsal: 11.09.2009 12:40
od Pedro
ggeerriii píše:a ked idem do kopca davam ju pred servo a tak idem take kopce co sa mi ani nesniva :D

To jako přijedeš pod kopec, sundáš kastli, přehodíš baterku, nandáš kastli a jedeš? a když jedeš z kopce tak zase sundáš..........????
jestli jo, tak to je na palici :roll:


A připomínka k zahrádce:
1) nápad s plechem je sice dobrej, ale ten plech je sám o sobě strašně těžkej, přidáš tam nějaký blbosti a budeš na boku pořád. Zkus najít něco lehčího
2) ty matice na zahrádce... :roll: to není moc hezký. Zkus to přidělat jinak. Co tam třeba dát šroub hlavou nahoru, nebude to tak trčet. Nebo zkus vymyslet nějaký ještě elegantnější řešení.