Stránka 4 z 4
Re: Project WRONCHO by BAR ...
Napsal: 17.09.2012 20:39
od aviaro
Nějak mě přestaly bavit auta, co vyjedou všude jako nic. Reálnost je hodně mizerná.
Takže skejlový auta s průměrnym průjezdem jsou to pravý. Wroncho je zdroj dílů pro JK (třeba HD šasí prodloužený o 60 mm).
btw. Na "brutálnější" vyblbnutí je toho v garáži stále dost, to se neboj, lexanový Honcho na 2,2 (140 mm) s rychlym motorem to jistí. 8)
Re: Project WRONCHO by BAR ...
Napsal: 18.09.2012 13:29
od salvatore
Nepředpokládám, že by si se mnou souhlasil ;-) , ale můžu říct, že já jsem s obytným unimogem užil na Ještědu asi stopadesátkrát víc, než kluk kterej jel s Wraithem a nahoře mi povídá, že už ho to nebaví, že dá jenom dopředu a pak za tím jde.
Re: Project WRONCHO by BAR ...
Napsal: 18.09.2012 13:49
od sWiNe
Já zas tvrdím, že pro každé auto je terén, jen každé má ty hranice někde jinde. Samozřejmě na expe kde jedou +- všichni stejnou cestu by měli být auta tak nějak na stejné úrovni. Když máš obludu ale nemáš s kým jezdit tak je to o ničem no ...
Re: Project WRONCHO by BAR ...
Napsal: 18.09.2012 20:23
od aviaro
Míro, souhlasím. :wink:
Navíc, pokud myslíme toho samýho člověka s wraithem, projel (vyjel) ve finále míň, jako já s Tomášem, s "obyč" scxkama. :lol:
Re: Project WRONCHO by BAR ...
Napsal: 19.09.2012 7:01
od Tommys
aviaro píše:Míro, souhlasím. :wink:
Navíc, pokud myslíme toho samýho člověka s wraithem, projel (vyjel) ve finále míň, jako já s Tomášem, s "obyč" scxkama. :lol:
jj, koukal jsem jak mu nejde vyjet na jedet kamen tak sem pockal az uhne a s fordem sem to vyjel na poprvy :lol:
jinak lubosi chtel si rict s obyc scx a venomem ne? :lol: