Stránka 4 z 4

Napsal: 15.07.2011 22:54
od jobik
Tak si založ svý vlákno protže si myslim že problém s krytem převodů se moc nehodí do Téma ,,pastorek na CC-01'' :wink:

Napsal: 15.07.2011 23:03
od Kuba93
Tam kde to jde, provrtej v krytu prevodu diry naskrz, dej srouby a podlozky a zespod matku a podlozku a stahni na krev.. Davam 80% sanci na vyreseni problemu.. ;-)

Napsal: 15.07.2011 23:08
od Dertus
Jobík: OK zákládám nové...
Kuba93: zítra zkusím co svedu :wink:

Napsal: 23.10.2011 21:41
od Knedlousek
Nevím esi to sem uplně patří, ale mám takovej problém, mám dvacítku pastorek (dočasně) budu tam vracet zase šestnáctku, ale teď se mi to dost hřeje, dřív to tak nebylo...je to jen pastorkem nebo je toho špatně víc? Díky za odpověď

Napsal: 23.10.2011 22:15
od minotaur
Klidně aj může. Větší pastorek znamená těžší převodový poměr. No uvidíš, až tam vrátíš ten menší, taky to může být něco jinýho.

Napsal: 23.10.2011 22:41
od Knedlousek
Eště mě napadlo, já sem ten kryt převodů nějak souběžně s pastorkem stáhl šroubama naskrz a tak esi to neni moc stažený, že to ten motor težko táhne protože to taky stratilo setrvačnost v neutrálu. Může to tím bejt?

Napsal: 23.10.2011 23:34
od minotaur
Jedině že by ti něco drhlo. Kovový ložiska (pokud je tam máš) těžko stáhneš tak, aby drhly, takže spíš nějaký ozubený kolo. Nebo ložisko v pudeli. Nejlehčí rozebrat a podívat se...

Napsal: 24.10.2011 17:52
od Knedlousek
Kovový kuličkáče tam nemám, ale brzo mít budu, trochu sem to všecko povolil, ale jen tak aby to nerozelzlo, a je to žekl bych lepší, dojezd auta v neutrálu je takovej přirozenější, motor se hřeje furt, ale už aspoň nesmrdí, takže zejtra snad budou mít v Budějkách pastorek tak bych to mohl dořešit, díky za pomoc.

Napsal: 24.10.2011 18:51
od Pedro
No jestli jezdíš na těch origo kluznejch ložiskách, tak bych problém hledal tam. Zkus je zkouknout jak vypadají.

Napsal: 24.10.2011 22:20
od minotaur
Kluzný ložiska vyhoď a dej tam kuličkový. Hlavně si zkontroluj, že ložiska sedí rovně a nevexlují, že osičky ozubených kol jsou v pořádku a nejsou nikde skřípnutý a ozubený kola nehážou.

Re: pastorek do cc-01

Napsal: 18.08.2016 16:04
od Fire
Umí někdo procentuelně vyčíslit o kolik jede auto rychleji s 20z oproti 16z ? děkuji ať neexperimetuji....

Re: pastorek do cc-01

Napsal: 18.08.2016 19:29
od rc-vitek
Zrychleni je 1.25....kdyby jsi se zamyslel nad mou odpovedi v SZ na tvuj dotaz o prevodovce, na kterou jsi neodpovedel,
tak tam to bylo napsane. "prevod mezi spurem a 16T pastorkem je 5:1, kdezto s 20T je 4:1. Stacilo vydelit 4/5 nebo 20/16=1,25. ted uz si jen vynasob svou rychlost tim 1,25

Re: pastorek do cc-01

Napsal: 18.08.2016 19:34
od Fire
rc-vitek píše:Zrychleni je 1.25....kdyby jsi se zamyslel nad mou odpovedi v SZ na tvuj dotaz o prevodovce, na kterou jsi neodpovedel,
tak tam to bylo napsane. "prevod mezi spurem a 16T pastorkem je 5:1, kdezto s 20T je 4:1. Stacilo vydelit 4/5 nebo 20/16=1,25. ted uz si jen vynasob svou rychlost tim 1,25



děkuji :FINE: ...asi jsem tvou SZ přhlédl, mrknu