manek100 píše:Myslím, že by ti dost pomohlo dát na levé zadní kolo tvrdší pružinu, řekl bych, že se ti na autě projevuje torque twist (tím, že se točí motor a kardany na jednu stranu, tak auto má tendenci naklánět se na druhou)
Díky :-)  můžeš to prosímtě trošku rozebrat.  Ano  když dám motor do toček  nakloní se mi karoserie. Rozumím že ten krouták  to způsobuje. Chápu a beru.  
Kdyby se mi kroutil rám tak bych i pochopil to zvedání kolečka.  Nějak se tím nemůžu srovnat. jak kdyby jedno zadní dávalo větší záběr.  Na menším kopci  dobrý, když hrabou zadní kola na kluzkým povrchu  bláto listí tak taky nic, ale když mají grip tak se to začne kroutit. 
Potřebuji do zadu tvrdší pružiny. Dal jsem tam jiný  tlumiče než tam byli  a možná že špatně mají sice delší chod  ale měkčí pružinu. Možná že by to mohlo být i tím.  :tlachy: