Stránka 307 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 25.12.2015 22:15
od Patholog
V12 nějaké info jak jsi na tom ?
Mám dodělaný zbytek chybí mi jen od tebe xmlka
Díky za info

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 25.12.2015 22:16
od Patholog
V12 píše:patholog :
Stale mu to pada.

Lukino343 :
Kolko RAM mas v PC ?


Já mám jen 2GB a mám Max 2010 - 2012 - 2013
Grafárna 1GB
A jedu na XP :lol:
U těch posledních dvou mi to taky občas spadne ale v Maxuse da nastavit kolik paměti využívat

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 25.12.2015 22:30
od lukino343
ram mam 4gb .. uz som to opravil .. ale stale pred zapnutim musim premenovat subor v appdata.. konvertol som si tam tatru a porovnal s blendrom.. posudte sami
https://imagizer.imageshack.us/v2/1364x ... iGOPo0.png
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 7:50
od V12
Patholog :
Strana 304, pozri moj prispevok bod EDIT 3, tam je link na download. Mas to tam predzute pre workshop.
V prvom rade je potrebne znizit pocet vertexov pod 100k, inak to moze byt na slabsich strojoch nepouzitelne. Okrem toho mam podozrenie, ze v ST je limit na pocet objektov v jednom .x subore nastaveny na 128 a ked ho prekrocis, auto bude v MP neviditelne. Tento problem ma asi aj Armax.

Lukino :
Blender je na figu, na 100% je kompatibilny iba sam so sebou. Tiez som mal s nim iba problemy. Na to, ze je OpenSource je super, no prepojitelnost s ostatnymi podobnymi softami dost mizerna.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 8:40
od Patholog
V12 píše:Patholog :
Strana 304, pozri moj prispevok bod EDIT 3, tam je link na download. Mas to tam predzute pre workshop.
V prvom rade je potrebne znizit pocet vertexov pod 100k, inak to moze byt na slabsich strojoch nepouzitelne. Okrem toho mam podozrenie, ze v ST je limit na pocet objektov v jednom .x subore nastaveny na 128 a ked ho prekrocis, auto bude v MP neviditelne. Tento problem ma asi aj Armax.


Děkuji mooc , nevšimnul jsem si odkazu. Jinak jsem si to zredukoval tak uvidíme jestli to ve finále bude v MP vidět.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 9:58
od Max
lukino343 - z Blenderu bude lepší.Nebude mít tolik objektu.
Propojit s 3DMaxem se dá také dobře.
Mám to vyzkoušené.Ale nebudu se vám do toho plest. :wink:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:35
od V12
Existuje uz nejaky seriozny plugin na import/export .X suborov do/z Blendra ? Ked som sa tym zaoberal, tak to prakticky neslo, nepodarilo sa mi z Blendera vysypat nic, co by bolo vo finale zhodne s modelom v nom. Vzdy na tom boli chyby - chybajuce polygony, zle smooth groups, obcas aj chybne mapovanie.

Patholog :
Drz pocet casti pravdepodobne pod 128, pocet vertexov 1 casti pod blizsie nespecifikovanu hranicu, podla vsetkeho 65535, ale hodnoty nemam overene. Jedno je ale iste - ked som namiesto modelu Armaxu exportoval model Terrno 8x8, auto v MP bolo normalne viditelne. Cize je zjavne, ze problem je v modeli.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:41
od lukino343
v12 existuje.. skušal som si ho nahodit.. no neuspešne.. nenačitalo mi ho v plugins v blendri..

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:42
od lukino343
čo poviete nato keby som zrobil phoenix euro6 a tatru 810? :D pokial si neopravim poriadne autodesk a nenaučim v nom.. vymodelujem si zatial dalšie dve tatry

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:46
od V12
lukino343 píše:v12 existuje.. skušal som si ho nahodit.. no neuspešne.. nenačitalo mi ho v plugins v blendri..

Takze neexistuje :evil:

Max :
Ked o nicom vies, ako z Blendra dostat nezabugovany kvalitny vystup do .X a takisto kvalitny vstup z .X do Blendra, daj vediet. Bude to zaujimat hodne vela ludi.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:48
od Max
Do Blenderu si vložiš takové sw udělátko - plugin a to ti převede model na požadovanou koncovku x.S tim pak mužeš pracovat dál.

lukino343 - odpovězeno v SZ.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:51
od Max
V12 píše:
lukino343 píše:v12 existuje.. skušal som si ho nahodit.. no neuspešne.. nenačitalo mi ho v plugins v blendri..

Takze neexistuje :evil:


Musíš zvolit správnou verzi Blenderu a pluginu.
Musí se číst co k čemu patři.
Určité verze Blenderu a pluginu spolu bohužel nespolupracujé.
Musim na připadné informace o kterou verzi se jednalo a pak dám případně info pokud by někdo chtěl.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 11:52
od Patholog
V12

Tak jsem přišel na jednu věc, když jsou blbě textury tak zbytek auta nevidíš, nahodou se mi povedlo napsat blbě texturu a vidím jen kola a blatníky, zbytek auta je neviditelný. Tak se asi v MP bijí textury.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 13:13
od V12
Ee, toto nie je ono. Ak das blbo textury, nejde to ani v SP. Okrem toho, ja v MP nevidim absolutne nic - ani kola, ani Vasila, ani tien, proste NIC.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 26.12.2015 13:21
od V12
Pre vsetkych tvorcov aut :
Prave som zistil, ze ked je na aute vacsi pocet dielov ako 128, v single idu, v MP su ale absolutne neviditelne. Takze bacha na vec !


Takze je to potvrdene :tleskam:
Po pregrupovani dielov Armax uz funguje aj v MP. Poprosim o test, mne to chodilo.

EDIT :
MarijnS95 z Oovee potvrdil limit 65535 vrcholov na jeden diel.