Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Jejda to se nam ten topic zakutalel, az na treti stranku mrcha.


Neni cas delat rangeeho pro samy jezdeni se shortem a hraboseni na zahradce

Obrázek

Zenati jiste dobre znaji.


Nooo ale k jadru pudla. ... To mi pripomina, jsem v 17 znal holcinu, mela pudlika, takovyho toho prostredniho, ja mel pudlika takoveho toho malinkeho :mrgreen: tak z toho nic nebylo, ted mam dva bigly, pudlik uz je vetsi a stale z toho nic neni :-p ...

..to sem zase nepatri :-D

Zkratka k meritu veci. Hadej, vole, co je na tech kolech jineho. He?

Obrázek

Ta vpravo je....? No?

Tady prubefahr oblibenou profesionalni metodou, kterou pouzivaji imperialiste v axialu - zapichem prstu:

Obrázek

Ted jsem je, abych vas zmatl, prohodil..... Takze ta vpravo je ted ta vlevo





Nema smysl zapirat, po konzultaci s dt-swissem, kdy mi vysvetlil osm duvodu proc je to nahovno a jeden proc je to dobry, cimz mu timto dekuji za osvetu (ktera se potvrdila, je to osmkrat nahovno a jen jedna vec je na tom dobra) a mam ventilky.

Obrázek




Samosebou cekam, ze to do rana ujde, pripadne zklame testovaci jizda, ale to se pozna. Zatim mam jen na problemovych zadnich kolech.




Ps- nejvetsi voser byl to nafoukat. Cim???? Sebral jsem diteti pumpicku na balonky, pomohl si tlustsi hadickou od akvarka... Spoje zablil vterinakem a jo, nejak se to tim foukat da. Este vyrobim cepicky proti bordelu.




Ventilek patri letadlum, vlepuje se tim osazenim primo zboku do gumy, ale to bych ho uzvejk hned. Takhle je schovanej na vejsku kolem zavazi a vevnitr nevadi. Ovsem vepredu bude situace jina, tam misto neni. Ale pujdoj zastrcit vic, je tam vyssi zavazi. Takze by to mohlo klapnout.
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Tak po par kratkych vyjizdkach gumy stale od prvniho nafouknuti drzi tlak. V naklonech se to obcas divoce zvejka, je treba s tim jezdit vice "skejlove" :-D ale vzduch neutekl a s vlastnostmi jsem spokojen. Lepe to kopiruje teren a i pres megavahu zadku rangeeho to neni tak splacly. Velkej tlak tam neni, aby to nedelalo z gumy galusku, ale staci to. Vepredu to jeste neni, vykoupil jsem vsechny 2 ventilky v republice tak to jde pres pul sveta postu, nekolik cinskych deti pri vyrobe zemrelo abych za to tady dal kilo a nafoukal i predek. :-D

Obrázek

Obrázek


.. Musim zas drobet maknout, ty nedodelky to akorat kazi. Usadit predek lip na naraznik, listy, kliky... Zadni svetla!!! ... Uz jen krucek a rangee bude konecne odmavnuty!
Uživatelský avatar
mesany
Častý přispěvatel
Příspěvky: 654
Registrován: 19.04.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Range Rover Classic

Furt to tady sleduju.. sbírám inspiraci. Ale z těch tvých průpovídek se picnu.. mrtvý čínský děti a tak.. super!
LR Defender 110 USW - CC01
LR Defender 110 HCPU - CC01
LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery
Wrangfender na Axialu- ten je syna
užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým
v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: Range Rover Classic

Snad ještě mrtvý nejsou, by musely jít na řadu další aby mohl Míra nafouknout gumky.Míro máš ho nějakýho ,skleslího, chcíplího, vohlího toho pilota :-p

E: nebo mu tam k němu hoď stopařku a pak je to jasné :-D bez obalu :OK:
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

:-D ale to neni humor. Vsechny ty dily co nakupujete drahy na modelexu nebo levny na Pitovo oblibenych strankach AsiaTeens vyrabi cinsky deti na 16 hodinovejch smenach za dva dolary, asi kanadsky a asi za mesic, internet je plnej vsemoznejch ochrancu prav co na to ukazujou... To neni zadnej humor... V lepsim pripade treba delaj u lopaty nebo na masine

Obrázek

Tady zrovna deti delaj ty nase ventilky..

Obrázek

Jak jinak myslis ze to na svete funguje, kdyz to jede lodi, asi deseti autama, zivi to po ceste treba dvacet lidi peti ruznych firem, a to v tom lepsim pripade, a ty tady za tp das stovaka, tri ecka, pro ktery se dneska takovej prumernej nemec ani nevohne dyz je uzri na zemi, pac ze svyho plytkyho prumeru jezdi co dva roky novou skodovkou, plati pohodlne hypoteku na sedmimilionovej dum a ma tri deti. Ma na tri deti.

Obrázek





Obrazky poskytl google na hesla Working chinese child a Average german family. Vidite? Zadna mystifikace.
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Tak hrr na ne. Ten tvar co to sklo ma mit rozhodne neni jednoduchej prouzek :-D nu coz. Na to si musi kazdy prijit sam ;-)

Obrázek

Obrázek

Este prepazky a nabarvit chlivecky. Uz se tesim jak si prepazku placnu namazanou vterinakem vedle :-D
Uživatelský avatar
DT-swiss
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 31.12.2011 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Range Rover Classic

Na to foukani se u toho prodava redukce, no a ta ma zavit na stary pumpicky, fouka se to suprove lehce
Projekt MAZ 537A, Jeep WRANGLER RUBICON, In memoriam MAN KAT 6x6
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

...a de to taky upustit? Moje domaci pumpicka z pumpicky na balonky funguje dostatecne,jsou tam dve fouknuti.. Spis cekam kdy udelam defekt a odlepim to od rafku :-D
Uživatelský avatar
DT-swiss
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 31.12.2011 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Range Rover Classic

Upustit jen kdyz do toho ventilku strcis neco, napr dutou trubicku z revellu. Stejne se divim ze ti to drzi tlak. Na lepene disky
Projekt MAZ 537A, Jeep WRANGLER RUBICON, In memoriam MAN KAT 6x6
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Ja taky. Ale drzi uz dlouho. Vcera jsem pred akci z hecu dofoukaval, tak trochu tlaku se preci jen ztratilo... Predpokladam ze cas od casu to bude chtit gumy sloupnout a dosedaci plochy ocistit, znovu nalepit. Nastesti bob smith ma skvely lepidlo na gumy a dobre se odlepuje..
Uživatelský avatar
DT-swiss
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 31.12.2011 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Range Rover Classic

Ideal je, mit backlocky a dat dovnitr bilou srajdu do bezdusovych pneu (v kazdem cykloobchode).
Pak je to na 100%
Projekt MAZ 537A, Jeep WRANGLER RUBICON, In memoriam MAN KAT 6x6
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Hmh m, to by se mi libilo. Cesta k bedlokum je vsak trnita, kamarad mi namaloval RRC disky k vyrobe na CNC ale taky nejsou bedloky a to ten vterinak na axialackym plastu drzi lip nez na hliniku a spol... Vymejslel alotria jakoze nasadim vnitrni cast disku, utahnu matkou, dam pneu, nasadim vnejsi cast a dosroubuju peti sroubama. A i realne k vyrobe na CNC. Sice paradni skejl pristup, kdy by fakt mohly vypadat jako original i s velikosti stredovy diry a sroubu, ale ztraci to nejakou servisni logiku a vpodstate znemoznuje foukat vzduchem, v cemz jsem se vzhlidnul.

Treba to zanedlouho zahodim jakmile se neco posere. Ale zatim je dojem super. Opatrna jizda aby se nehrnuly pres hranu vylozene moc a zatim pohoda...
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: Range Rover Classic

Míro když si s tím zase kousek pohnul, trochu inspirace zde http://www.scale4x4rc.org/forums/showth ... 775&page=4
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Range Rover Classic

Husty. Toho sem este nevidel. Ten je masnackej... :YOP:
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

Re: Range Rover Classic

kurnik to je tak pěkný...taky by se mi líbil :-)
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score

Zpět na „SCX10“