Ono srovnávat firmu JETI a DSYS je dost obtížné. Ještě by bylo vhodné k tomu připojit firmu MGM-Compro, která se v oblasti regulátorů také pohybuje. Všechny tři fimy vyrábějí sortiment pro modeláře, z nichž daleko největší šíři sortimentu má bezesporu JETI a její výrobky ( hlavně v poslední době nová vysílačka a celý systém Duplex ) jsou opravdu ve své oblasti světová špička. Jakmile se ale zaměříme na úzkou oblast sortimentu - na regulátory pro auta - tam už se situace dost mění. JETI i MGM jdou cestou velkých objemů výroby ( hlavně JETI ) a úzké specializace na vysoce výkonné a kvalitní produkty ( tam zase MGM ). Obě tyto velké firmy už upustily od výroby regulátorů pro auta ( mám na mysli spotřební autíčka, ne speciály ), protože trh je relativně malý, náročnost velká ( mnohem větší než pro auta a lodě ) a hlavně konkurence speciálů a číny obrovská ( i když u té číny naštěstí cena odpovídá kvalitě - mnohdy ani to ne ). Co se týká technologie výroby ( těch JETI regulátorů pro auta ), tak tam naštěstí JETI ani zdaleka nedosahuje úrovně MGM a DSYSu a je mnohem blíž čínským výrobkům. V tomto směru firma Jeti nikdy neudělala díru do světa a její autíčkové regulátory se skoro nikde neobjevovaly ( nepamatuji se, že by na nějakých závodech desetin měl někdo regulátor Jeti ). Proto asi také skončili s jejich výrobou. Právě díky levné a nenáročné technologii si firma Jeti mohla dovolit výměnu poškozeného regulátoru za nový, za což ji právem plno modelářů chválí.
Speciály pro auta jsou zatím doménou takových firem, jako LRP, Nosram, Novak, M-troniks a dalších ... je jich určitě ještě dost a výběr veliký. A je celkem úspěch, že mnohdy DSYS snese srovnání i s těmito speciály. DSYS zatím určitě nehodlá jít cestou speciálů ( na to fakt zatím nejsou vývojové a výrobní kapacity ) a proto je třeba se smířit s tím, co je zatím k dispozici. Na základě vašich připomínek se do vývoje a výroby regulátorů ( a komunikace s nimi ) zapracovalo dost úprav a vylepšení, které by bez vaší zpětné vazby nebylo možné udělat ( jednoduše se na to třeba ani nepřišlo - proto díky těm, kteří místo poplivání radši zavolají ). Proto poznámka, že výrobce má své zákazníky "na háku" je tak trochu nespravedlivá. Už taky proto, že ostatní naši výrobci právě tuto ( a bohužel téměř bezvýznamnou ) komunitu opustili.