Stránka 313 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 02.01.2016 22:08
od V12
Bola to ale desna fuska, poprerabat vsetky referencie a definicie modelov, popremenovavat textury atd.
Mam tam problem s 3 modelmi, 2 su nepodstatne, jeden som pouzival casto - big_garrage_a. Ked chcem pouzit tento model, Editor crashne. Je v nom nieco, s cim si neporadi :( Skusim s tym ale vypiect.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 12:40
od no107064
jj big garage byl také můj oblíbený ....
Jinak ptal jsem se už v12 ale i ostatních bych se chtěl zeptat, ikdyž mám map editor bez jakýchkoliv modů, tak když přidám objekt a pak ho chcu smazat tak celý editor crashne, (editor bez jakýchkoliv úprav čerstvě nainstalovaný) dělá to také někomu z vás?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 13:40
od TATA007007
korvetak píše:
TATA007007 píše:Bravo V12. Trochu jsem na Tebe v podvědomí spoléhal, že to nakonec dáš. Ale že to bude tak rychlé jsem nečekal. Zatím se do konverze map nepohrnu a nechám Tě nad tím s dovolením ještě chvíli bádat. Externích modelů jsem naštěstí moc nepoužil - tak 10-15 kousků a všechny z jednoho klasického packu od rusáků, tak s tím snad nebude takový problém. Díky.

Tvoji Tata Story už někdo konvertnul, je u rusů ke stažení na vložení přes JSGME, zatím nejde vložit do složky levels jako mapy z editoru nebo ta 32x32.
Obrázek
Obrázek
http://vk.com/spin_tires_ru
Bohužel s mimořádně povedenými texturami se jim to nepovedlo, je to klasická zelená s trochu sněhu nahoře a při zavření a opětovném načtení to někdy spadne.
Na začátek má přidáno několik volných pozic na vložení aut a změnil některé zásadní věci, jako úkoly, palivo, kiosky na dřevo a zavřel nejdelší most. Ale jinak mapa maká.
Jak je to video u rusů s tím že nahrají do nového editoru mapu ze starého editoru a tím zkonvertují, to jste někdo zkoušel? Moc rusky neumím ale tak nějak jsem to pochopil.
https://www.youtube.com/watch?v=60gQFJnphwE


Tohle video je velice zajímavé. Ukazuje, že editor obsahuje konverzní funkci pro staré mapy. Což by znamenalo, že by se nemusely ručně upravovat všechny ty výškové a jiné mapy o kterých mluvil V12. Ale chce to vyzkoušet. Dobrá práce Korveťáku.
Jinak dle mne textury půjdou řešit. Rusáci ani neví, že ta mapa nějakou takovou možnost obsahuje.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 14:21
od Pitrsonn
Editor by mal skutocne obsahovat taku funkciu (konverzia) , na mapy aj na auta ...

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 15:26
od V12
no107064 :
Pada to aj mne.

Editor zatial neobsahuje ziadnu konverznu funkciu na mapy. Tie mapy, ktore boli skonvertovane, nesli cez editor ale levelkonvertor, ktory ale nie je dostupny, robili to dvaja ludia. Takze asi tak.
Vyskovu mapu, tint mapu, mapu vody a bahna treba previest z .png do .dds a spravne pomenovat. Okrem toho bolo potrebne prerobit vsetky modely v zmysle specifikacii konverzie Mesh na MeshParts, AlbedoMap na DiffuseMap, poprepisovat cesty k texturam atd. Finalna verzia editora urobi konverziu, ale z .X suborov na meshcache format pre workshop. Toto zatial nie je implementovane. Okrem toho je editor este hodne zabugovany, takze sa da pouzit iba s hodne velkou trpezlivostou.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 15:57
od TATA007007
V12 píše:no107064 :
Pada to aj mne.

Editor zatial neobsahuje ziadnu konverznu funkciu na mapy. Tie mapy, ktore boli skonvertovane, nesli cez editor ale levelkonvertor, ktory ale nie je dostupny, robili to dvaja ludia. Takze asi tak.
Vyskovu mapu, tint mapu, mapu vody a bahna treba previest z .png do .dds a spravne pomenovat. Okrem toho bolo potrebne prerobit vsetky modely v zmysle specifikacii konverzie Mesh na MeshParts, AlbedoMap na DiffuseMap, poprepisovat cesty k texturam atd. Finalna verzia editora urobi konverziu, ale z .X suborov na meshcache format pre workshop. Toto zatial nie je implementovane. Okrem toho je editor este hodne zabugovany, takze sa da pouzit iba s hodne velkou trpezlivostou.


Ale obsahuje. Nebuď jak ti rusáci a na to video se prostě podívej. Doporučuji čas kolem 34:08

Samo, že modely to neřeší. To jsem netvrdil.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:31
od V12
V Editore nemam moznost Convert Game Level a ani Convert Ref Terrains.

Obrázek

Ma to tam niekto ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:42
od Max
V12 píše:....nesli cez editor ale levelkonvertor, ktory ale nie je dostupny, robili to dvaja ludia.....


Něco jako toto??
http://spin-tires-mods.net/faq/117-leve ... -v020.html

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:43
od V12
Ano, nieco take. Pisal som si na Oovee fore s KingUnique, informaciu mam od neho.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:51
od V12
... a zistil som dalsi vymrd Editora - v Provingu mi funguju custom textury kolaji po kolesach, po uploade na workshop uz nie, auto nezanechava ziadne stopy. Dovodom je fakt, ze do konverzneho procesu sa nedostavaju textury z definicie kolies /classes/wheels, tag Tracks.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:54
od lukino343
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 16:57
od V12
Peeeknyyy pokrok. Len tak dalej !

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 17:05
od TATA007007
V12 píše:V Editore nemam moznost Convert Game Level a ani Convert Ref Terrains.

Obrázek

Ma to tam niekto ?


Potom nezbývá než detailněji nastudovat začátek videa, kde cosi stahuje. Měl jsem za to, že stahuje do starého editoru ty kiosky a pod. Nějak to musí jít rozlousknout. Jemu to jede.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 17:30
od lukino343
ZIDON alebo niekto nemate tu tvoju(jeho) tatru http://spintires.ru/index.php?/topic/37 ... -zidon155/ ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 18:43
od Max
V12 píše:V Editore nemam moznost Convert Game Level a ani Convert Ref Terrains.
Ma to tam niekto ?


Ta fotka co jsi dal dosvého přispěvku,to je z editoru map co byl upnut po !ehm,ehm" na netu??