Stránka 314 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 19:04
od sim_ma
ahoj potřebuji poradit když v spintires editoru dám prebuild a new terrain tak mapu vytvořím už sem něco malo dělal ale nejde my do mapy přidat garaž a pila ... dřive jsem to dělal tak- že sem dal references a tam jsem vybral ref-garage a těd to tam není
proto jse ptám jestli nevíte jak v novém editoru přidat do mapy garaž díky

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 19:15
od V12
Max :
Nie, je to zo Steamu. Uuuplne oficialne.

TATA :
Nemam naladu cumiet na video a spekulovat. Uz som to vyriesil po svojom, som spokojny. Mam skonvertovane vsetky referencne bloky, stare mapy konvertovat nemienim, pretoze by ich bolo treba dost prerabat - zmenili sa rozmery niektorych modelov, hra sa opat sprava inak, co likviduje logiku map. Preto som na pokus skonvertoval jednu z prvych mojich map - The Bridge, tu zmena spravania sa hry velmi neovplyvnila. Okrem toho, na tvorbu novych map je stale priskoro, MapEditor nepodporuje upload map do WorkShopu.

Sim_ma :
Ked mas stare neskonvertovane referencne bloky, tak to takt neurobis. Musis vlozit model garaze, potom lokator, nastavis mu typ Garage, rozmery a hotovo.

EDIT :
Aby ste nepovedali, ze som sukromnik, tu su skonvertovane referencie - http://www27.zippyshare.com/v/52zcjmdE/file.html
A ako bonus kniznica objektov http://ulozto.sk/xyohjQY2/model-library-rar

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 20:40
od lukino343
niekto kto ma plugin v blendri P3D ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 21:06
od TATA007007
Vkládám to sem trochu pro sebe, abych to mohl v budoucnu rychleji dohledat. Je to jednoduché. Ke konverzi je třeba editor map 211115, na který je v textu odkaz. Z poslední verze byla tato funkce vyřazena. Uvidíme co bude dál, při nejhorším to nakonec půjde dle tohoto scénáře:


SLAD_70 - SpinTires Hard Сore

December 21, 2015 at 10:45 pm

Так как в очередной раз нам не хотят выдать официальный редактор карт (хоть какой-нибудь рабочий), открываем небольшой секрет, если кто не в курсе. Если у вас есть исходники карты (а кое кто их выкидывает и зря), вы можете сделать из них карту для последней версии игры (16.12.15 на сегодня) в уже вышедшем официальном редакторе. Версия, выложенная в стим 21 ноября, имеет функции для конвертации карт!!!

Порядок действий следующий:

1. Для начала необходимо адаптировать свою карту в старом редакторе (от 2014 года) для новой версии игры (собственно эти же действия вам нужно будет проделать и когда выйдет нормальный редактор).

а. На карту нужно обязательно добавить ТОЧКУ ПОГРУЗКИ (logs_kiosk)!!! Есть люди играющие не только на аркаде, подумайте и о них)))

б. Также изменилась модель охапки бревен (logs_heap), она стала раза в два больше, нужно проверить расположение, может банально перегородить всю дорогу и т.п.

Ссылка на эти модели ниже, их нужно закинуть в старый редактор от 2014 года.

в. В новой версии игры есть изменения, которые следует теперь учитывать:

Убраны некоторые виды растений, камней и т.п., например нет magma rock. Их нужно убрать и с вашей карты.

Изменены названия машин и аддонов, нужно переименовывать на новые, например, uaz на uaz469, kamaz на kamaz6522 и т.д.

Также нужно учесть, что некоторые аддоны поставятся только в комплекте, например, для ural_cart ещё необходим ural_crane_support, для kraz_cistern - ural_exhaust, для trailer_cistern - kraz_markers и т.д.

Появился баланс карты, он считается из очков стартовой машины и стоящими рядом с ним другими. Рядом со стартовым можно задать грузовики без названия, т.е. пустые места, на которых при старте выбираются дополнительные машины.

2. Далее настраиваем редактор от 21.11.15 (ссылка на него ниже). Заходим в меню Settings - Paths, задаем папку Media.

3. Закидываем ваш исходник в папку prebuild.

4. В панели File View (слева) нажимаем правой кнопкой мыши на папке prebuild, появится меню, в нем нажимаем Convert game levels. Ждем некоторое время, по завершении в папке levels появится ваша карта.

Можете даже попробовать открыть карты в редакторе, они загрузятся, но будет куча ошибок, так что редактировать в нем не получится. Можно подвигаться по карте мышью, постоянно нажимая ESC)))

https://cloud.mail.ru/public/4hpw6BeAxY91/Spintires_C.. - ссылка на редактор от 21.11.15 со всеми необходимыми объектами для конвертации карт (взяты из редактора 2014 года). Работает только у владельцев лицензии.

https://cloud.mail.ru/public/B6gcGRhm3RNZ/new_logs_mo.. - новые модели объектов - logs_heap и logs_kiosk для редактора 2014 года.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 21:20
od V12
Len tak zo srandy som do editora natiahol povodny COAST z leaknuteho editora. Predtym som samozrejme upravil XML a skonvertoval potrebne .PNG mapy na ..DDS. Novy editor to zvladol a prezul bez zavad. Doplnil som zopar ciest, zopar zatarasov a vo vysledku je z toho rallycross okruh okolo celej mapy. Mapa funguje postarom - do MEDIA/LEVELS, kniznica modelov tiez do MEDIA. Mapa nefunguje v MP, kym nebude Editor s moznostou uploadu na WS, nic s tym neurobim. JSGME som zatial neskusal.
Skuste a dajte vediet - http://www3.zippyshare.com/v/I0w1ihQr/file.html

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 22:09
od korvetak
V12 píše:Len tak zo srandy som do editora natiahol povodny COAST z leaknuteho editora. Predtym som samozrejme upravil XML a skonvertoval potrebne .PNG mapy na ..DDS. Novy editor to zvladol a prezul bez zavad. Doplnil som zopar ciest, zopar zatarasov a vo vysledku je z toho rallycross okruh okolo celej mapy. Mapa funguje postarom - do MEDIA/LEVELS, kniznica modelov tiez do MEDIA. Mapa nefunguje v MP, kym nebude Editor s moznostou uploadu na WS, nic s tym neurobim. JSGME som zatial neskusal.
Skuste a dajte vediet - http://www3.zippyshare.com/v/I0w1ihQr/file.html

Pokud vystačíš s modely z nového editoru mapa jede i na MP stačí ji dát do složky levels, ta se tam po aktualizaci nahrála a pak je i v nabídce, mám vyzkoušené s Husky250 jsme jezdily mapu 32x32 od rusů s tatrama. Je tam na stažení i evans creek, ten jsem v MP nezkoušel ale měl by jít taky, nemají ale žádné další soubory jen samotná mapa dds. s stg., Tata story soubory s texturami a objekty má a ta už do MP nejde. Vkládání přes JSGME nepomůže, kontroluje se to těsně před spuštěním a do MP tě to nepustí.
Pokud budete vytvářet nové mapy tak bych se přimlouval o několik třeba nepojmenovaných pozic aut (jen truck) okolo nástupního auta. Pak si tam člověk může dát vlastní dle výběru. Jak stojí dál tak už se v nabídce na začátku pro obměnu neobjeví. Taky jsem se nějak pokoušel s editorem map prát ale zatím marně. Třeba se to časem zlepší.

http://spintires.net/load/karty_spin_ti ... 9-1-0-1956
Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 03.01.2016 22:56
od lukino343
Dobre vidim? Mapa na dakar?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 8:06
od V12
Lukino343 :
Mapu na Dakar som vyrobil uz pred rokom. Len ju treba dostat do tejto verzie. Mozem sa o to pokusit, nemal by to byt az taky problem.

Korvetak :
Ano, viem, ze po pouziti iba zakladnych modelov MP pojde. Kdesi v release notes ale pisali, ze upravili MP pre custom mapy, preto som spomenul JSGME, pretoze po pridanicohokolvek ineho do MEDIA sa MP nespusti. Ked to ale povolili pre mapy, mozno sa vratili k predoslemu kodu, ktory to nekontroloval tesne pred spustenim.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 10:48
od Patholog
Potřeboval bych poradit z koly pořád je mám do A a né do V
Co dělám špatně ?

Kód: Vybrat vše

   <Wheel>
      <SecondAxle
         _template="FirstAxle"
         SteeringAngle="22"
         SteeringCastor="4"
      />
      <RearAxles
         ConnectedToHandbrake="true"
         DefaultWheelType="t815_7_orig"
         HardpointOffsetY="0.007"
         SuspensionMin="-0.4"
         SuspensionMax="0.05"
         SuspensionStrength="0.012"
         Torque="default"
      />
      <FirstAxle
         DefaultWheelType="t815_7_orig"
         SteeringAngle="32"
         SteeringCastor="4"
         HardpointOffsetY="0.007"
         SuspensionMin="-0.35"
         SuspensionMax="0.05"
         SuspensionStrength="0.008"
         Torque="default"
      />
   </Wheel>
</_templates>

<Truck>
   <Wheels HardpointDefaultY="0.35" HardpointDefaultZ="1.0" >
      <Wheel _template="FirstAxle" HardpointX="3" />
      <Wheel _template="FirstAxle" HardpointX="3" RightSide="true" />
      <Wheel _template="SecondAxle" HardpointX="1.008" />
      <Wheel _template="SecondAxle" HardpointX="1.008" RightSide="true" />
      <Wheel _template="RearAxles" HardpointX="-1.835" />
      <Wheel _template="RearAxles" HardpointX="-1.835" RightSide="true" />
      <Wheel _template="RearAxles" HardpointX="-3.282" />
      <Wheel _template="RearAxles" HardpointX="-3.282" RightSide="true" />
   </Wheels>
-
-
<Axles>
         <Axle Frame="Bone001" SingleWheel="0" />
         <Axle Frame="Bone002" SingleWheel="2" />
         <Axle Frame="Bone003" SingleWheel="4" />
         <Axle Frame="Bone004" SingleWheel="6" />
         <Axle Frame="Bone005" SingleWheel="1" />
         <Axle Frame="Bone006" SingleWheel="3" />
         <Axle Frame="Bone007" SingleWheel="5" />
         <Axle Frame="Bone008" SingleWheel="7" />
      </Axles>


Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 11:08
od lukino343
V12 to by bolo super :)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 11:46
od V12
Patholog:
Daj obrazok, pricina moze byt ajv modeli.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 12:50
od V12
Pozdrav z Dakaru pre pre lukino343 zasiela V12 :

Obrázek

Zavodak a tazka asistencia

Mapa skonvertovana, musim ju este testnut.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 13:04
od lukino343

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 13:05
od Patholog
V12 píše:Patholog:
Daj obrazok, pricina moze byt ajv modeli.

Jo bylo to v modelu nějak se mi rozhodily Bonesy. Ale jak přidat na úhlu.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 04.01.2016 13:15
od V12
Uhol asi nepridas. Inak vobec neviem, ako to vlastne funguje s tymto sposobom bonovania, vsetky Tatry, ktore som prerabal / vyrabal, vychadzaju zo Zidonovej T813.