Stránka 324 z 574
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 12:29
od Patholog
V12 maš PM
No tak to je zvlaštní, pokud tam nemám ostatní mody tak to jede , pokud tam mám další tatry tak error
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 12:31
od Apseron1
Nádhera díky .
Našel jsem drobný problém . Nechce naložit Medium Log Trailer . Danou oblast něco blokuje .
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 12:35
od lukino343
v12 potom sa mrkneš na tu druhu tatru?
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 12:48
od V12
Apseron :
Nechapem - prave som to testoval :

Je to mapa Coast.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 12:50
od lukino343
mne to tiez ide pohode nalozit..
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 13:01
od Apseron1
[quote="V12"]Apseron :
Nechapem - prave som to testoval :
Zkouším to na testovací mapě . A furt nic . Zkusím to ještě na některé standartní mapě
Ani ruční naložení mi nefunguje.
Škoda ale i tak je to nadherný auto
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 13:34
od lukino343
Apseron1 píše:V12 píše:Apseron :
Nechapem - prave som to testoval :
Zkouším to na testovací mapě . A furt nic . Zkusím to ještě na některé standartní mapě
Ani ruční naložení mi nefunguje.
Škoda ale i tak je to nadherný auto
mne to ide pohode všade.. :/ ale čo čitam tak niesi sam ktorym to nejde..
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 13:45
od mino621
lukino343 píše: Krasa :)) tesim sa na tu euro6
korvetak píše:Pěkná práce jen bych se přimlouval ještě o malounkou úpravu, je vysoká asi nebude problém s ní lehnout tak ji dát ještě WinchSocket i někam k nádržím nahoru. Pak nebude problém ji příslušnou technikou postavit na kola. ono s klasickými body není šance některá auta otočit kolečkama dolů.Tady malé video jak to umí hasičská tatra 813 v bludišti nové mapy od No107064.
[youtube]7vmXehCsd6Y[/youtube]
korvetak odkial maš tu hasičsku tatru
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 14:14
od Apseron1
V12 zkus prosím odstranit podmínku nainstalovaní "Short Logs carriage " U Mediu Logs Trailer třeba to pomůže díky
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 15:38
od V12
Je tam iny problem, na rieseni sa uz pracuje.
EDIT :
Skuste si zaktualizovat ten mod, malo by to byt poriesene. Zrejme to chodilo kazdemu, kto ma nainstalovany mod Terrno 8x8 nie z workshopu, ale odtialto z fora. Otestujte a dajte vediet.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 16:20
od korvetak
mino621 píše:korvetak odkial maš tu hasičsku tatru
To je jen nahozená textura a přebarvené nástavby na Tatru co měl V12 v balíčku tady na fóru než to dával na worschop. Textury jsem měl v minulé verzi udělané tak jsem je nahradil. Jeřábová nástavba je půjčená z HETA na jeho addon a přidané do složky tatry jen xml. bo jsem se snažil ji udělat lehčí, tatra s ní je moc zarytá do země ale pak nemá nástavba stabilitu a jeden tga soubor s červenou. Vkládám ji přes JSGME.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 16:27
od V12
Prave som to otestoval, ide aj manualna nakladka :

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 16:30
od lukino343
nema niekto naves UMIKOV NPK 39T ?
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 16:34
od Apseron1
[quote="V12"]Prave som to otestoval, ide aj manualna nakladka :
už mi to jede . Díky . Kde byl problém????
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 10.01.2016 16:52
od V12
Do workshop verzie som nedal model nakladu pre ten 8 kolovy prives. Kedze ale u mna v PC model existoval, fungovalo to. Ked si ale mod stiahol niekto, kto ten model nakladu nemal, hra pouzila povodny, ktory je o cosi sirsi a na prives teda nepasoval. Prave toto spravanie editora ma privadza do sialenstva, pretoze rovnako to robi aj s texturami, zvukmi, proste so vsetkym. Ked dam mod publikovat na workshop, kde je kazdy mod nezavisly, preco kua editor neskontroluje, ci su vsetky potrebne subory v adresari modu ??? Keby som takto v robote programoval SQL dotazy, tak ma vyrazia nadsvetelnou rychlostou, lebo zbabrem vsetko, co sa zbabrat da. A my tym zm***m z Oovee este aj platime.
Pri teste som ale s potesenim zistil, ze legendarna chyba prepadavania nakladu cez truck / trailer uz bola odstranena. Aspon ze to.
Na Steame som si nasiel spravu, ze to uz chodi.