Patholog píše:...dokud se nenaučím hýbací věci na autě ;)
Toto zaujima aj mna. Pretoze ked chcem urobit nejaku hierarchiu modelu, pre kazdy CHILD objekt treba pouzit CDT. Lenze ziadne auto ani addon nemoze mat viacero casti s rovnakym menom, pomenovanie xxx_cdt nie je vporiadku a kombinacii typu CDT,cdt, CDt, Cdt atd. nie je az tak vela.
Dalsia vec pohybujucich sa casti je inverzna kinematika, o ktorej mam iba hmliste predstavy.
A ako vec najdolezitejsiu by som rad videl popis jednotlivych typov CONSTRAINT, MOTOR atd. Bez toho sa neda robit nic pohyblive, skusat to metodou pokusov a omylov nie je mozne pre privelky pocet kombinacii. Urobit pohyblive zasterky je proti tomu uuuuplne jednoduche.
Nuz studuj a potom priprav navod, ako na to :idea:
EDIT :
A takto by mohla vyzerat T111 lesovoz :

Podobnost cisto nahodna :
