Stránka 342 z 574
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 25.01.2016 23:21
od jaryn
Zdravím příznivce a modery Spintires,
sosnul jsem mapu Russian taiga (autor myslím no 107064). Je to masařina, ale dohráno a všechny úkoly splněny. Navíc byly pouze T815 a T813. Odehráno 24 hodin 7 minut a najeto 122 km. Režim SP - hard. DÍKY ZA M O C pěknou mapu. Všem moderům zde bych rád poděkoval za jejich práci a držím palce ať se dílo daří. Jaryn
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 25.01.2016 23:36
od no107064
jaryn píše:Zdravím příznivce a modery Spintires,
sosnul jsem mapu Russian taiga (autor myslím no 107064). Je to masařina, ale dohráno a všechny úkoly splněny. Navíc byly pouze T815 a T813. Odehráno 24 hodin 7 minut a najeto 122 km. Režim SP - hard. DÍKY ZA M O C pěknou mapu. Všem moderům zde bych rád poděkoval za jejich práci a držím palce ať se dílo daří. Jaryn
Jj to jsem rád, že se mapa líbí, zkoušels offroad logging? žádný cesty, jen lokace lesy skály, tudíž cestu si musíš udělat sám, já jednu v konvoji s krazem, nebo tatrou jamal a vytrhávám stromy aby pak konvoj mohl projet, po několika autech už jsou pěkně vyjeté koleje, takže cestu si uděláš sám.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 25.01.2016 23:39
od no107064
zidon155 píše:V12: Tatra Jamal je pekna ;)
U retro cerveny verze jsem narazil na chybu - kour z vyfuku je na druhy strane nez je vyfuk ... ;)
A mohl by jsi k obema verzim pridat na vyber ty kola z Peterbilta? Myslim, ze jim slusej ( ty origo jsou nic moc ..) - dik! :BYE:
Jamal je peckovej, mě se líbily ty kola co byly původně jen na předku, tak tam dát sadu navíc jen s těmito koly na všech nápravách ... jo jen jsem si teďka všiml a dohledával, jamal má šířku 2,55m a ural 2,5m ale když postavím jamala vedle urala a kraza 255 tak je široký ve ST jako kraz, jenže ten má ve skutečnosti šířku 2,9m. Takže jamal je ve hře širší než ve skutečnosti.
Opravuji, kraz nemá 2,9m ale 2,75m ale i tak je o dost širší, než náklaďáky klasických rozměrů.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 25.01.2016 23:59
od Max
"no107064" konečně si toho rozdílu v šířce vozu někdo všiml. Dobrá práce.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 0:00
od jaryn
no107064 : nezkoušel, hraju klasiku :-)
Tatra 111 Jamal : souhlasím s no107064 ohledně kol na Jamala. Místo tupláků vzadu stejný jako na předku nebo osadit kolama z T813 ČSLA (můj názor), jinak auto je super. Ps: někdo to tu psal, taky mám bílá kola u Jamal 111 retro .
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 8:48
od no107064
Já to nemyslím, nějak špatně s těma poznámkama o jamalovi. Na to jak se mi nikdy jamal nelíbil, tak od tý doby co je ve ST tak jsem se do něj zamiloval. Jen bych tu šířku poladil ať je to autentický a ty kola, klidně tam nech ve předu ty užší a vzadu ty široký, ale pak kdybys tam dal do wheelsets další variantu jen s těma užšíma kolama ze předu a teda u těch užších kol tam odendal to "chained" jo v bahně je to super, ale trakce je hrozná, obzvláště při nájezdu do stráně ze šikma.
Jamal je bomba tak bych ho dotáhl na top úroveň.
Klidně bych pomohl i jamala otexturovat, jen poradit jakej soubor a jak to tam je, pak už bych si s tím poradil ... doladil texturama škvíry u dveří, dostíhnování u konců karoserie, spodky kabiny, kolem mřížky na čumáku atd.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 9:22
od V12
Jamal nie je skalovany, je to stywyho model. Jedine, co preslo prevodom boli jednotky z cm na metre, cize pomer 100:1. Celkova sirka karoserie Jamala je 2.55 metra, cez zrkadla ma podstatne viac, mozno aj tych 2.9 metra. Dost vela stywyho modelov bolo skalovanych na 2.5 metra cez zrkadla, co je chyba. Rozhodne to skontrolujem. Inak rozchod kolies v hre je nastaveny na 1.05 metra presne rovnako, ako T813, Terrno 8x8 a armadna T815. Kedze na nom v poslednej verzii pouzivam 2 sady kolies a jedna z nich je z Terrna 8x8, pricom kolesa netrcia z blatnikov, sirka by mala sediet.
Textury pozriem, tusim, kde je chyba - opat to ma na svedomi sibnuty editor, ktory nekontroluje vyskyt odkazovanych textur v adresari modu, ale globalne :-I
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 9:38
od pera2008
Jak nahodim nejake mapy do hry? Tie standartne mam vsetky prejdene. Dik
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 9:55
od Rewqa
Tak co lidi :-) podělí se s námi někdo o tu vyprošťovací 813? :-)
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 9:58
od V12
Asi tazko, pretoze vyprostovacia nadstavba je sucast ineho modu. Bol by potrebny suhlas autora...
Ad chybajuca textura na kolesach Jamal Retro :
Toto auto pouziva rovnaku sadu kolies, ako standardny Jamal, takze ked to chyba na R111, malo by to chybat aj na standarde. Predpokladam ale, ze textury chybaju na tej sade kolies, kde su vsetky rovnake. Oba Jamaly uz maju 2 sady :
- sada originalna od stywyho, jedna sa o supersingle (teda jednomontaz) pouzivanu na tazkych dumproch Máša, resp. na tankovych tahacoch, vpredu su kolesa uzsie a s puklicami, vzadu sirsie bez puklic
- pridana sada, autor BruteTerror ich pouzil na svojom Peterbilde, tieto kolesa su na viacerych autach, s ktorymi som sa zaoberal. Predpokladam, ze prave na tychto kolesach chybala textura
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 11:55
od Patholog
V12 píše:Je to kolmica na plochu, ktorej pociatok je v tazisku plochy a pokracuje von z plochy. Ked si zoberies kocku, ta ma 6 stran a teda 6 normal - jedna pre kazdu stranu, pricom vychadzaju z tazisk stran. Pokial normaly smeruju "von" z kocky, vsetky strany kocky sa v SpinTires zobrazia. Ked ale niektora normala smeruje "dovnutra" kocky, tato plocha sa nezobrazi.
V 3DS Max je modifikator Normals, ktory umoznuje preklopit normaly jednotlivych ploch modelu, pokial je s nimi problem. A ten byva prave po Reset xForm.
No to je v pořádku akorát nevím jak zapsat fixovanou věc v xml, mám tam zapsanou jen tu hybaci.
Když se tam snažím dopsat i další část prostě to ignoruje" mismash tag" a podobně.
Zatím jsem to vyřešil upravou cdt na autě snad to nebude vadit některému z addonu.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 14:00
od V12
Vsetky veci, co ides zapisat do XML musia byt v Maxe hierarchicky polinkovane a takto exportovane do .X. Okrem toho, kazda vec, ktoru chces zapisat do XML musi mat child objekt CDT, inak to zavrieska Can't load attached body, No Shape ci nieco v tomto slova zmysle. Pritom je jedno, ci ide o fixovanu, alebo pohyblivu vec.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 14:34
od Patholog
V12 píše:Vsetky veci, co ides zapisat do XML musia byt v Maxe hierarchicky polinkovane a takto exportovane do .X. Okrem toho, kazda vec, ktoru chces zapisat do XML musi mat child objekt CDT, inak to zavrieska Can't load attached body, No Shape ci nieco v tomto slova zmysle. Pritom je jedno, ci ide o fixovanu, alebo pohyblivu vec.
To je v pořádku ,pošlu ti to , nevím si s tím rady už 2 den.
Máš PM
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 15:33
od V12
Chalani, ten Jamal ma miery spravne :

Svetlo zeleny box je siroky 2.5 metra. Chyba je potom inde.
Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 26.01.2016 16:29
od V12
Patholog :
Neviem si s tym poradit, dostal som to do stavu, ze to editor normalne natiahne, no v hre sa plosina objavi ale ked dam Install, nic sa neudeje.