Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Korvetak :
Odkial mas ten naves, co ma pripojeny T813 a je na nom nalozene PTS ?

Když dáš do xml. Tatry ještě addon

<Socket Names="KamazTrailer2" Offset="(-2.586; 1.2; 0.0)" />

a máš nahraného Kamaze 44108,44118 tak ti tam všechny návěsy od něj naskočí. Na tomto je PTS udělané jako náklad za tuším 3 body normálně k naložení. Jinak funguje i na odvoz aut v pohodě.
Obrázek

Díky Pepekos za návod a odkaz Tojka mi už funguje.

Obrázek
Naposledy upravil(a) korvetak dne 30.01.2016 14:05, celkem upraveno 1 x.
Peter148
Nově příchozí
Příspěvky: 2
Registrován: 22.01.2015 17:10

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Rewqa píše:Poradí mi někdo jak tam vložit tu mapu zero point test area? Kromě klasickejch složek v Media tam jsou ještě nějaký čtyři soubory, který nevim kam dát. Jinak mi mapa nefunguje.

Edit: Tak už sem na to přišel, ale vždycky když najedu (asi) na nějaký custom objekt, tak mám pod autem místo stínu bílej flek. Jak se toho zbavit?


Rewqa prosím ťa kde si vložil tie štyri súbory lebo mne to stále nejde ?? Ďakujem za odpoveď
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Peter148 píše:
Rewqa píše:Poradí mi někdo jak tam vložit tu mapu zero point test area? Kromě klasickejch složek v Media tam jsou ještě nějaký čtyři soubory, který nevim kam dát. Jinak mi mapa nefunguje.

Edit: Tak už sem na to přišel, ale vždycky když najedu (asi) na nějaký custom objekt, tak mám pod autem místo stínu bílej flek. Jak se toho zbavit?


Rewqa prosím ťa kde si vložil tie štyri súbory lebo mne to stále nejde ?? Ďakujem za odpoveď


Všechny čtyři soubory level_.... zkopíruj do nezazipované složky media přímo ve hře, v té složce jsou dvě složky videos a levels, tak do té levels a ten soubor mapobjects nahraj do složky MODS. Promázni Apdata spusť JSGME a mělo by ti to jít.
Uživatelský avatar
Rewqa
Nově příchozí
Příspěvky: 61
Registrován: 23.01.2016 22:31
Bydliště: Praha

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

K čemu slouží promazání apdata a v čem se to dělá?

Nesetkal se někdo s problémem, že mu v určitý kombinaci modů spadne hra při načítání mapy a hodí to runtime error?
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Rewqa píše:K čemu slouží promazání apdata a v čem se to dělá?

Nesetkal se někdo s problémem, že mu v určitý kombinaci modů spadne hra při načítání mapy a hodí to runtime error?


1 - Promazáním appdat vyčistíš mezipaměť hry, tam si hra ukládá nastavení, textury, uložení pozice na mapě atd.
Apdata najdeš na disku C/User/tvoje složka/AppData/Roaming/Spin Tires a v ní jsou tři složky a několik souborů (pokud si nenastavíš jsou Appdata skryté) . Pokud něco nejde je dobré tyto složky a soubory promazat.
2 - Ano některé mody a to hlavně v MP se nekamarádí takže může hra spadnout a hodí to runtime error, nic mimořádného se neděje.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

T816 uz vie vozit drevo :

Obrázek
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:T816 uz vie vozit drevo :

[im[/img]

tvar toho tipka je za 10body :D
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

neviete niekto viac o hre " Headlight " (Дальний свет) ? :/ mala byt v roku 2009 ale neako ponej zlahla zem
http://ofpmafia.blog.cz/rubrika/serial- ... oc-neznate v strede je ta hra /fotky)
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zase zadrbali Editor tentokrát nechce vůvec najet :-(
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Prave som to zistil !!!
Toto nie je normalne !!!

EDIT 1 :
Problem odstraneny sposobom DoItYourSelf !!!

- vojdite do adresara SpinTires\SteamApps\common\Spintires Combine Tools\Shaders\SpinTires
- vytvorte kopiu suboru Default.fx a premenujte ju na Default.fxs

EDIT 2 :
Treba takto prekopirovat a premenovat vsetky subory, na ktore sa bude Editor stazovat.
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Prave som to zistil !!!
Toto nie je normalne !!!

EDIT 1 :
Problem odstraneny sposobom DoItYourSelf !!!

- vojdite do adresara SpinTires\SteamApps\common\Spintires Combine Tools\Shaders\SpinTires
- vytvorte kopiu suboru Default.fx a premenujte ju na Default.fxs

EDIT 2 :
Treba takto prekopirovat a premenovat vsetky subory, na ktore sa bude Editor stazovat.

ee
mfc 100u.dll nelze najít
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Mal by byt v windows/system32. Mas ho tam ?
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Mal by byt v windows/system32. Mas ho tam ?

XP ho tam nikdy neměli ;) a když ho tam dam tak chyba msvcrt100.dll a když dobem tak Frame buffer error :D
Takže když mám před dokončením hotový podvál tak se zase něco posere.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pavel to prave opravil :tleskam:
Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Pavel to prave opravil :tleskam:

no mě to nejede :-(
Edit: Píše to Vstupní bod procedury FlushProcessWriteBuffers se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně KERNEL32.dll nalézt

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“