Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Zopar foto z testovania :
Naklad pre garaz :

Obrázek

a pojazdna dielna :

Obrázek


... a samozrejme ako lesovoz :

Obrázek

Pohlad z kabiny, zatial bez Vasila :

Obrázek

Na zaver zamyslenie sa nad alternativnymi kolesami :

Obrázek
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 krasa :)
čital som komenty pri tatrach jeden pisal ze chce toho viac "československe ( česke) stroje "
a t805 na drevo myslel asi takuto
Obrázek
bolo by to celkom zaujimave ako by to šlo po lese :D
edit : zrobila by sa aj takato cisterna
Obrázek
podla mna by to bola vazne sranda :D
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 - Mohol by si dorobiť korbu na lesovoz, taku aka zvykne byt na "dedinskych V3S"

Obrázek

Obrázek

Popripade nejaky sklapac, s podobne nalozenymi drevami (model driev som ti poslal)
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1451
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:....

Na zaver zamyslenie sa nad alternativnymi kolesami :

Obrázek


V12 - když maš stroj V3S na ruce a ladiš,uprav ta přední okna - zmenšit a zakulatit přední část,a zaoblení nad oknama u střechy.
To co je fotkách ze ST je hrozný patvar kabiny.
Tim jak všeobecně všichni kopirujete vozy z jiných her a simulatoru do této ST tak je modu hodně ,ale ladit detaily už postupem času nikdo neděla.
(Už snad jen Redpow.)
Blijou se do ST další a další vozy a detaily stroju už unikaji a převážně to leží na tvých bedrech s doladěním.
Jak sleduji toto vlákno tak snad jen ty to dokážeš doladit k dokonalosti.
Uprav to prosim tě a bude to vypadat dobře. Ale takhle to vypadá hrozně ta kabina trucku.
Zidon155 měl v demu mnohem lepši a promakanější V3S.

Pitrsonn - dal fotku z přední části a tam je vidět krásně velikost oken a zaoblení střechy.
Patholog - dal načrt vozu a tam je to krásně ten rozdíl vidět.
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1451
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

lukino343 píše:http://www.worldofmods.com/spin-tires/cars/128-praga-v3s-truck-trial.html
v3s trial :D


:mrgreen: to je ta co ladil Zidon155 do dema. :mrgreen:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1451
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog píše:..Je někde možné sehnat starší verzi editoru?
Pavel sice přešel z Visual basic 12 na 8 ale od te doby to nerozjedu, a jak tu čtu tak dělá editor více uživatelům problémy díky.


Je. :wink: Streja Google ho hned našel, koukám teď na něj,ale je na zahraničním serveru ke stažení.
Ale je datově obsáhlejší ke stažení v kompresnim souboru. :OK:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Max :
Tu kabinu nedokazem upravit. Na to moje skusenosti s 3DS Max nestacia :oops: Len tak pre zaujimavost - tento model bol uz v ST2014 aj ST2015, podla vsetkeho pochadza z FarmSim - u 2013 alebo este 2009. Okrem toho, viac ludi na nom pracovalo aj pre poslednu verziu ST, ale zatial to nikto nedotiahol do konca, hoci uz to bolo velmi nadejne - vid par desiatok stran dozadu.
Model mam prevzaty z nejakej starsej mapy pre ST2014, pouzival som ho aj ja vo svojich mapach, urobil som na nom iba 2 upravy :
- do CDT pridana geometria blatnikov
- predny diferencial posunuty do strany ako v realite (povodne bol v strede)

Model V3S s ktorym sa tu niekto zaoberal poznam tiez, no bolo v nom uplne zle CDT, takze stromy a prekazky sli az do kabiny. Inak ani tento pouzity model nie je bez zavad, musim este cosi urobit s CDT v oblasti naprav, aby prekazky nesli cez ne, tym, ze V3S ma naraznik velmi vysoko, efekt prechodu pnov cez predny diferak je velmi viditelny a priam nechutny.

Pitrsonn :
Tu korbu urobim, nemal by to byt problem.

EDIT :
Nasiel som zdroj tej V3S :
http://spintires.nl/st14-praga-v3s/
Prave tento model aj s prislusenstvom som pouzival vo svojich mapach. Myslim, ze potom sa ho chytil zidon a vytunil na nom krutenie ramu.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Max píše:
Patholog píše:..Je někde možné sehnat starší verzi editoru?
Pavel sice přešel z Visual basic 12 na 8 ale od te doby to nerozjedu, a jak tu čtu tak dělá editor více uživatelům problémy díky.


Je. :wink: Streja Google ho hned našel, koukám teď na něj,ale je na zahraničním serveru ke stažení.
Ale je datově obsáhlejší ke stažení v kompresnim souboru. :OK:

No to jsem našel taky 95 a 97 Mb ale tam jsou jen objekty a né editor ;)

Edit1: Tak už jede i original Editor
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Nebodaj bol Update ?
Ako je to so zoomovanim mapy ? Stale mizne teren po aj malom oddialeni ?

Zapodievam sa myslienkou nejakeho celneho nakladaca, slo by cisto iba o funkcnost, nebolo by to nic svetoborne a ani podobne na realne UNC ci cokolvek ine. Proste aby to malo lopatu, ktorou naberiem sutre (distribucia na mape), nalozim ich na dumper, ten ich odvezie k trhline v ceste (po zemetraseni ???) a zasype, aby to bolo prejazdne pre drevarske supravy. Samozrejme jedna fura stacit nebude a takychto dier vo vozovke bude viac :twisted:

Existuje uz nejaky nakladac, alebo manipulator s lopatou pre SpinTires ? Bagre, ktore som videl mali problemy zobrat do lopaty sutre, takze su iba na paradu.
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Nebodaj bol Update ?
Ako je to so zoomovanim mapy ? Stale mizne teren po aj malom oddialeni ?

Zapodievam sa myslienkou nejakeho celneho nakladaca, slo by cisto iba o funkcnost, nebolo by to nic svetoborne a ani podobne na realne UNC ci cokolvek ine. Proste aby to malo lopatu, ktorou naberiem sutre (distribucia na mape), nalozim ich na dumper, ten ich odvezie k trhline v ceste (po zemetraseni ???) a zasype, aby to bolo prejazdne pre drevarske supravy. Samozrejme jedna fura stacit nebude a takychto dier vo vozovke bude viac :twisted:

Existuje uz nejaky nakladac, alebo manipulator s lopatou pre SpinTires ? Bagre, ktore som videl mali problemy zobrat do lopaty sutre, takze su iba na paradu.


A co takhle Kirovets K700 v3 ? ;)
Obrázek
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Nebodaj bol Update ?
Ako je to so zoomovanim mapy ? Stale mizne teren po aj malom oddialeni ?

Zapodievam sa myslienkou nejakeho celneho nakladaca, slo by cisto iba o funkcnost, nebolo by to nic svetoborne a ani podobne na realne UNC ci cokolvek ine. Proste aby to malo lopatu, ktorou naberiem sutre (distribucia na mape), nalozim ich na dumper, ten ich odvezie k trhline v ceste (po zemetraseni ???) a zasype, aby to bolo prejazdne pre drevarske supravy. Samozrejme jedna fura stacit nebude a takychto dier vo vozovke bude viac :twisted:

Existuje uz nejaky nakladac, alebo manipulator s lopatou pre SpinTires ? Bagre, ktore som videl mali problemy zobrat do lopaty sutre, takze su iba na paradu.


To by bylo hezký , Ale já mám zkušenost že pokud naberu něco co někde leží a převezu to na druhé místo. Tak po uložení hry se ty objekty objeví na původním místě . Třeba panely u mostu na mapě Ruská tajga . Mně se spíš osvědčilo používat Mostní Maz možná že by nebylo od věci udělat ženijní Tatru 815 .
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog :
Paradny ! Ten sa naozaj bude hodit, nebudem musiet potit tricko.
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Max :
Tu kabinu nedokazem upravit. Na to moje skusenosti s 3DS Max nestacia :oops: Len tak pre zaujimavost - tento model bol uz v ST2014 aj ST2015, podla vsetkeho pochadza z FarmSim - u 2013 alebo este 2009. Okrem toho, viac ludi na nom pracovalo aj pre poslednu verziu ST, ale zatial to nikto nedotiahol do konca, hoci uz to bolo velmi nadejne - vid par desiatok stran dozadu.
Model mam prevzaty z nejakej starsej mapy pre ST2014, pouzival som ho aj ja vo svojich mapach, urobil som na nom iba 2 upravy :
- do CDT pridana geometria blatnikov
- predny diferencial posunuty do strany ako v realite (povodne bol v strede)

Model V3S s ktorym sa tu niekto zaoberal poznam tiez, no bolo v nom uplne zle CDT, takze stromy a prekazky sli az do kabiny. Inak ani tento pouzity model nie je bez zavad, musim este cosi urobit s CDT v oblasti naprav, aby prekazky nesli cez ne, tym, ze V3S ma naraznik velmi vysoko, efekt prechodu pnov cez predny diferak je velmi viditelny a priam nechutny.

Pitrsonn :
Tu korbu urobim, nemal by to byt problem.

EDIT :
Nasiel som zdroj tej V3S :
http://spintires.nl/st14-praga-v3s/
Prave tento model aj s prislusenstvom som pouzival vo svojich mapach. Myslim, ze potom sa ho chytil zidon a vytunil na nom krutenie ramu.


Povodny model je z Army 2

Obrázek

Z povodnej korby vyhod lavicky (mozno som to tu uploadoval) a ako short logs pridaj model driev co som ti posielal.
Ako medium potom skus povodne short logs v "dedinskej korbe" ked pridem domov tak ti poslem model jednej mechanickej ruky a tak isto by nebolo zle zmensit povodny sklapac z T148 (ten co bol predtym na Krazovi) a pouzit v nom tak isto novy model kratkych driev.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Nad tym sklapacom som silne premyslal, na korbu z V3S sa podoba viac, nez dobre. Nieco s tym skusim urobit.
Ked budes posielat ruku, posli ju aj s class XML, tieto veci zatial nezvladam. Mam momentalne 2 ruky - jednu malu - ta by na V3S celkom dobre pasovala, ale neotaca sa na nej drapak, takze pouzitelnost nie je bohvie aka, druha je velka, s otocnym drapakom, ale ma nejaky problem s ovladanim, ako aj IK jednotlivych pohyblivych dielov ako su hydraulicke valce a hadice.
Naposledy upravil(a) V12 dne 17.02.2016 12:20, celkem upraveno 1 x.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“