Stránka 37 z 313

Re: FreeKec

Napsal: 30.01.2013 21:37
od wolff
no hadej ja urcite :tleskam: :tleskam: :OK:

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 7:56
od Stepix
ja bych taky sel...

jinak klucí, kdo se vyzná v elektrice atp?

jelikož v práci krom jiného hledám i různé výrobce v číně, přistál mi v počítači e-mail s nabídkou elektromotorků. Co mne zaujalo na první pohled je výrazná podobnost motorků s motorky do našich RC autíček, zkusil jsem tedy vybrat pár kousků, tak potřebuju poradit, jestli by to šlo a popřípadě který.

Nejzajímavější na tom je, že cena by byla dle mého odhadu kolem 100,- Kč

koukněte prosím na ty parametry, díky:

http://www.autom.cn/ARS-380SM_105.html
http://www.autom.cn/ARS-385SM_110.html
http://www.autom.cn/ARS-540SM_131.html
http://www.autom.cn/ARS-360SM_94.html

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 8:12
od Kawalski
Nazdar tak jsem byl dnes v ortech a je to tam v pohodě pro ty co mají lodě viz:
Obrázek
jinak si myslím že kleť by byla dobrá v létě a ne v zimě.
v ortech by se dalo jen v lese, ale to je celkem nuda :NO:

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 13:51
od manek100
Stepix: jediný motor, který by seděl rozměrově je http://www.autom.cn/ARS-540SM_131.html, jinak jsou všechny motory menší a myslím, že by neměli dostatek síly bez přídavné převodovky a i sní by to bylo nic moc (navíc by byl problém s uchycením). Tenhle motor (6530) by asi byl celkem v pohodě, ale chtělo by to vyzkoušet, jak je na tom se spotřebou (z údajů od výrobce vyčteš akorát, že účinnost je lehce přes 50% a že potřebuješ regulátor, který má špičkový proud přes 70A.

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 14:37
od Stepix
Díky, a nemáš náhodou někde hodnoty jaké by byly optimální pro nás? Zkusil bych to poptat :wink:

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 15:00
od Fanda 9
Stepix-v hodnotách se nevyznám,ale já našel v Anglii nějakej model e-shop,a mají tam 540tky motory od 35 až po 80 závitů,určeno pro 4wd,trial,cravler,offroad,vypadá na chlup stejně jak od Axialu,cena 10 liber plus 3 libry pošta...Ale nezkusil jsem,raději jsem vzal tady Axík 55T.
Jinak Orty vypadají pěkně,pěkná fotka,já jel dneska kolem Kleti,koukal jsem z auta dalekohledem a je to bez šance.Takže by to chtělo spíše někde,kde je to víc otevřený a sníh je odtátej a vyfoukanej.Nešel by někdo zablbnou už zítra,na chvíli po práci,cca 16hod do tmy,což je skoro hodka a půl...
BTW-nemáte někdo tip,z čeho dělat klec auto,jak mají trialy,něc dostupného a z čím se dobře pracuje,díky

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 16:46
od wolff
tak fando ja nevim jak dopadnu v praci ale myslim ze by jsme mohli od tech 4 hodin zajet na hlinu ve vrbnym ja jsem dnes protahnul auta aspon na zahrade http://javk.rajce.idnes.cz/zahradni_pojezdeni/ jo a ramy by sli delat ze svareciho dratu ;-) ja jdu taky neco delat at se porad nevalim u pocitace :-D :-D :-D

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 18:31
od poschlmartin
. . . - - - . . .
. . . - - - . . .
SOS SOS...

Co mě trápí???
Koupil jsem Turnigy 5000mAh 7,4V 2S 20-30C.
Vybití jedné baterii trvá 2,5 hod. což je v průměru (nemýlím-li se moc) 2 Ah tudíž nic závratného.

Baterie jsem po obdržení donabil (z 3,6V) - na 2 A charge, nabily se na FULL (8,4V) vyjeli/nabily a druhý den jsme vyjeli jen tři (ve třech autech) a opět nabyli - dá-li se tomu říci nabití.

Na mercedesu se nejrychleji vybily první po dvou hodinách na pípáku alarm při 3,4V na článku druhej měl 3,5V.
Ostastní dvě auta měla obě více jak 3,6V na článek.
Venkovní teplota +8 středa a druhý den +12 takže ideal. A přez to všechno jsem baterie nedokázal nabít!!! Ani jednu!!! Vzhledem k nastavení 8,4V pro FULL to nabíječka prostě nedokázala, takže jsem jednu nabíjel celou noc (přez 12000 mA a jen 7,70V) ostatní jsem dneska od rána hlídal a hlídal a při překročení 6500 mA jsem je prostě sundal. Některé jsem nabíjel i na Fast charge ale ani tam nic!!!

Zde jsou dosažené hodnoty baterek které jsem nabíjel dvaKRÁT takže: donabil, vyjel, nabil vyjel a opět nabyl:
7,55V - 3,77V a 3,78V
7,95V - 3,80 a 4,14V
7,69V - 3,85 a 3,84

a tyhle jsem nabíjel jen jednou jedinkrát (donabil, vyjel a opět nabil) - takže NOVÉ jen jedinkrát použité:
8,32V - 4,15V a 4,17V
7,67V - 3,82V a 3,86V
7,15V - 3,59V a 3,55V

Je to normální??? Mě to moc nepřijde a že bych zářil nadšením - to tedy ne. Nebo netušíte v čem je problém??? Jsem si myslel přejdem na Lipol a buáde pohoda a ono zatím nic, nebo se to srovná???

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 20:03
od manek100
Jestli se ti nepodařilo nabít ani jednu, tak to vypadá spíš na závadu nabíječky, než na závadu baterky...
Jakou máš nabíječku?

stepix: on by možná i tenhle motor mohl být dobrý, chtělo by to vyzkoušet. A taky by nebylo špatné ptát se po motoru s velikostí 600 (délka pláště 60mm) ten je ještě o něco větší, takže mívá větší sílu

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 20:11
od Stepix
chlapi, mé ježdění je v ohrožení, nemáte někdo přebytečnej takovejhle šroubek (čep řízení)? jal jsem se to rozebírat a zjistil že jsem ho někde minule na ortech potratil... nebo nebude ho mít Turek?

něco jako toto
Obrázek

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 20:13
od poschlmartin
Neřekl bych až takovej sráč

Bantam E-station BC6 - mám ji už čtvrtým rokem a stále jsem ji užíval od tužkovejch po auto, ale na užívání lipo jsem najel až tento týden. Jen je divné že donabily normálně na Full/End ale stále a stále brouzdám i jinde po fórech a všude machrujou s LiXX balancing. Tuto funkci tam mám též, ale v návodu ji nikde nedoporučujou na běžné nabíjení, pouze pro občasné srovnání. Jel jsem podle návodu - několikrát jsem pročetl dvacet stránek o lipo, pochopil a jel podle toho: nabít charge, rychlonabít fast charge, balancing srovnání a storage na skladování. Na tamiyaforu říkaj že balancing pokaždé, charge nepoužívat a fast charge nepoužívat jinak rovnou vyhodit??? Tak nevim, buď jsem to pro**al podle návodu nebo nevim. Jen jedna jediná baterka udává zamyšleníhodný rozdíl na článcích.
Ale proč ta tejslabší 7,15V all (3,59 a 3,55)???

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 20:19
od wolff
to stepix /zkus mpm na marianskym namesti tam prodavaj tamiyu treba to budou mit ;-)

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 20:29
od Tom60105
poschlmartin píše:Neřekl bych až takovej sráč

Bantam E-station BC6 - mám ji už čtvrtým rokem a stále jsem ji užíval od tužkovejch po auto, ale na užívání lipo jsem najel až tento týden. Jen je divné že donabily normálně na Full/End ale stále a stále brouzdám i jinde po fórech a všude machrujou s LiXX balancing. Tuto funkci tam mám též, ale v návodu ji nikde nedoporučujou na běžné nabíjení, pouze pro občasné srovnání. Jel jsem podle návodu - několikrát jsem pročetl dvacet stránek o lipo, pochopil a jel podle toho: nabít charge, rychlonabít fast charge, balancing srovnání a storage na skladování. Na tamiyaforu říkaj že balancing pokaždé, charge nepoužívat a fast charge nepoužívat jinak rovnou vyhodit??? Tak nevim, buď jsem to pro**al podle návodu nebo nevim. Jen jedna jediná baterka udává zamyšleníhodný rozdíl na článcích.
Ale proč ta tejslabší 7,15V all (3,59 a 3,55)???


nu ja baterky jinak nez pres balancer nenabijim..balancer tam mas integrovany tak bych baterky vibil a nastavil bych Lipol Balancer a popripojoval to k ni a uvidis co to bude delat..tez bych doporucoval nabijet v http://www.himoto.cz/zbozi/4733/OCHRANY ... 2x18cm.htm maji ho snad vsude a je to jistota..
mam cca 10kusu lipolek a bez problemu uz 3 roky!!

Re: FreeKec

Napsal: 31.01.2013 21:58
od manek100
Take bych urcite nabijel na balance, pak je jistota, ze neprebijes zadny clanek (ale pokud jsi je parkrat pustil na charge, tak se nemuze nic stat). Ale to dobíjení velké kapacity je vazne divne, tohle fakt nevypada na problem baterky. Zkus do tech baterii pustit maximalni porud, ktery ti dovoli nabijecka a sleduj, jestli se zahriva nabijecka. Pokud ano, znamena to, ze by mohla byt v pohode, ale potom nevim, kam by se mohlo ztracet tolik energie...

Re: FreeKec

Napsal: 01.02.2013 10:48
od Tom60105
to stepix na Marianske namesti nejezdi do pondeli zavreno technicke duvody.sel jsem pro barvy a nic.tak koupim v tescu Humbrolky a bednu natru jima.