Lee93 píše:Tak ono záleží, na čem si to zkoušel. Něco jinýho je koberec, něco šutr a už uplně jinýho hlína nebo písek :)
To je jasný. Bylo to ratanový křeslo. Však jsem psal že povrch s dobrou adhezí. Ale stejně jsem nečekal takovej výkon. Mimochodem, Lee, gratulace! Smekám před tvýma autama... Těch 420 fotek na Way of life Project mám často jako večerníček... :OK:
to jsou zase novinky :) to uz tady nejaky ten patek jezdime :)
No nevím jak vám, ale mně to příjde jako skvělej krok... Teda až na ten dojezd. :-( Sám ( kdyby to účet a manželka dovolili ;) ) bych si hned nějakej kousek 4x4 do bažin koupil. Ale jedna z věcí, co mě odrazují je, když občas na expedici nebo jinak venku někoho potkám a ten je slyšet na kilometry... Ať už jsem kdekoliv v přírodě, snažím se ctít zásadu ticha. A to u benzínu či naafty prostě nejde... Sice jsou to zvuky krásný, ale do přírody nepatří :NO:
Já to rozhodně vítám, i když mi to pane říkat nebude :-[
to jsou zase novinky :) to uz tady nejaky ten patek jezdime :)
No nevím jak vám, ale mně to příjde jako skvělej krok... Teda až na ten dojezd. :-( Sám ( kdyby to účet a manželka dovolili ;) ) bych si hned nějakej kousek 4x4 do bažin koupil. Ale jedna z věcí, co mě odrazují je, když občas na expedici nebo jinak venku někoho potkám a ten je slyšet na kilometry... Ať už jsem kdekoliv v přírodě, snažím se ctít zásadu ticha. A to u benzínu či naafty prostě nejde... Sice jsou to zvuky krásný, ale do přírody nepatří :NO:
Já to rozhodně vítám, i když mi to pane říkat nebude :-[
:BYE:
no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) a tomu dojezdu taky nevjeřim leda někde v laboratoři v ideálních podmínkách no a nakonec to nejlepší jednokvaltová převodovka to vymyslel někdo opravdu hlavou k čemu je offroud bez redukčky já už bych si nedovedl představit bez řazení ani model natož dvou tunovou krabici to buď pojede hrozně pomalu a nebo s tim nepujde jezdit v terénu a nebo pro jistotu oboje takže za mně jsou to vyhozený peníze a já bych to snad nechtěl ani zadarmo
a k té hlučnosti nevím na jaké expedici jsi byl jaké tam jeli auta ale určitě jestli měli výfuky tak na kilometry bejt slyšet nemohli (třeba na motorce mam laďák a kolikrát když v lese dojedu nějakého cyklistu tak se mně i lekne protože mně neslyšel)
[/quote] no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) ....... [/quote]
No s tím dojezdem souhlasím... Hodnotit jak je to s převodem je zatím asi předčasný, alemco si matně vzpomínám na nějakej test eauta, kde převodovka byla zachovaná, tak ji považovali za zbytečnou. Nicméně toto je z mé strany jen teoretizování.
Co se toho hluku týče, tak to fakt vidím jinak. Cyklista, pokud nestojí, snad krom vdoutaktní kanonády, pokud ne i jí, neslyší nic, páč dost fouká do uší. Teda do okamžiku, kdy to nemá za zadkem. Ale to ticho myslím fakt jako ticho. Teda snaha o minimální rušení. A pak jsou el motory na míle daleko od spalovacích/vznětových... Prostě to beru za sebe tak, že když už v tom lese musím, čti chci a budu, otravovat, tak bych rád eliminoval 'stopy' na minimum. A to nemluvě o, z lesního hlediska, smradech vycházejících z výfuku... To s vůní lesa nemá absolutně nic společnýcho... :NO:
Ale je to na každým... Jen si myslím, že není od věci se snažit o maksimální ohleduplnost a tu elektromotor zas o kousek posouvá... :-)
stejně jsou to kecy s tou ekologií elektromobilů,tu elektriku vezmou kde?sice se nebude hulit z výfuků u aut,o to víc se bude hulit z elektráren,ale to do toho asi nepočítají ale co,dokud v zemi bude ropa tak budeme jezdit na naftu a benzin,a já doufám že to tak po dalších 50let bude