Stránka 370 z 429

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 26.02.2013 8:52
od sMERIn
Lee93 píše:Tak ono záleží, na čem si to zkoušel. Něco jinýho je koberec, něco šutr a už uplně jinýho hlína nebo písek :)


To je jasný. Bylo to ratanový křeslo. Však jsem psal že povrch s dobrou adhezí. Ale stejně jsem nečekal takovej výkon. Mimochodem, Lee, gratulace! Smekám před tvýma autama... Těch 420 fotek na Way of life Project mám často jako večerníček... :OK:

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 26.02.2013 12:32
od prysk
Nezkoušel, nebo nemá někdo z hiluxářů nainstalovaný nějakej z těhle interierů?
Mám boudu rc4wd. :-p

Tendle je pro "yotu":

http://store.rc4wd.com/Yota-Interior-Ki ... _2541.html

a tendle pro Tamiya boudu.

http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... amiya-1-10

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 12:25
od Stenly
Ten pro Tamiya boudu mám v Yotě ;) akorát je trochu upravenej
Obrázek
Obrázek

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 17:07
od komaar
http://www.novinky.cz/auto/294691-teren ... pohon.html

to jsou zase novinky :)
to uz tady nejaky ten patek jezdime :)

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 17:16
od wolff
to je pravda muj def zere lipolky :-D :-D

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 17:16
od salvatore
Komáre akorát těch kW máme asi míň - o kousek...

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 17:27
od Mutant

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 17:30
od salvatore
Mutant: Tři příspěvky nad tebou?!?!? Blik!

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 19:24
od DYNO
Reakce na mutanta mě rozsekala :D Ale to komaarovo bylo suprový úplně :D Se Váma nechali tady inspirovat a ted na tom vydělají peníze :D

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 22:28
od sMERIn
komaar píše:http://www.novinky.cz/auto/294691-terenni-klasik-defender-dostal-elektricky-pohon.html

to jsou zase novinky :)
to uz tady nejaky ten patek jezdime :)


No nevím jak vám, ale mně to příjde jako skvělej krok... Teda až na ten dojezd. :-( Sám ( kdyby to účet a manželka dovolili ;) ) bych si hned nějakej kousek 4x4 do bažin koupil. Ale jedna z věcí, co mě odrazují je, když občas na expedici nebo jinak venku někoho potkám a ten je slyšet na kilometry... Ať už jsem kdekoliv v přírodě, snažím se ctít zásadu ticha. A to u benzínu či naafty prostě nejde... Sice jsou to zvuky krásný, ale do přírody nepatří :NO:

Já to rozhodně vítám, i když mi to pane říkat nebude :-[

:BYE:

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 22:44
od DYNO
sMERIn píše: Teda až na ten dojezd. :-(


Jo tim dojezdem bych řekl že to docela lidi odradí... je to fakt málo a je to škoda... nevypadá tak zle

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 28.02.2013 22:56
od vencaxrv
sMERIn píše:
komaar píše:http://www.novinky.cz/auto/294691-terenni-klasik-defender-dostal-elektricky-pohon.html

to jsou zase novinky :)
to uz tady nejaky ten patek jezdime :)


No nevím jak vám, ale mně to příjde jako skvělej krok... Teda až na ten dojezd. :-( Sám ( kdyby to účet a manželka dovolili ;) ) bych si hned nějakej kousek 4x4 do bažin koupil. Ale jedna z věcí, co mě odrazují je, když občas na expedici nebo jinak venku někoho potkám a ten je slyšet na kilometry... Ať už jsem kdekoliv v přírodě, snažím se ctít zásadu ticha. A to u benzínu či naafty prostě nejde... Sice jsou to zvuky krásný, ale do přírody nepatří :NO:

Já to rozhodně vítám, i když mi to pane říkat nebude :-[

:BYE:

no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) a tomu dojezdu taky nevjeřim leda někde v laboratoři v ideálních podmínkách no a nakonec to nejlepší jednokvaltová převodovka to vymyslel někdo opravdu hlavou k čemu je offroud bez redukčky já už bych si nedovedl představit bez řazení ani model natož dvou tunovou krabici to buď pojede hrozně pomalu a nebo s tim nepujde jezdit v terénu a nebo pro jistotu oboje takže za mně jsou to vyhozený peníze a já bych to snad nechtěl ani zadarmo

a k té hlučnosti nevím na jaké expedici jsi byl jaké tam jeli auta ale určitě jestli měli výfuky tak na kilometry bejt slyšet nemohli (třeba na motorce mam laďák a kolikrát když v lese dojedu nějakého cyklistu tak se mně i lekne protože mně neslyšel)

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 01.03.2013 8:34
od sMERIn
[/quote]
no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) ....... [/quote]

No s tím dojezdem souhlasím... Hodnotit jak je to s převodem je zatím asi předčasný, alemco si matně vzpomínám na nějakej test eauta, kde převodovka byla zachovaná, tak ji považovali za zbytečnou. Nicméně toto je z mé strany jen teoretizování.

Co se toho hluku týče, tak to fakt vidím jinak. Cyklista, pokud nestojí, snad krom vdoutaktní kanonády, pokud ne i jí, neslyší nic, páč dost fouká do uší. Teda do okamžiku, kdy to nemá za zadkem. Ale to ticho myslím fakt jako ticho. Teda snaha o minimální rušení. A pak jsou el motory na míle daleko od spalovacích/vznětových... Prostě to beru za sebe tak, že když už v tom lese musím, čti chci a budu, otravovat, tak bych rád eliminoval 'stopy' na minimum. A to nemluvě o, z lesního hlediska, smradech vycházejících z výfuku... To s vůní lesa nemá absolutně nic společnýcho... :NO:

Ale je to na každým... Jen si myslím, že není od věci se snažit o maksimální ohleduplnost a tu elektromotor zas o kousek posouvá... :-)

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 01.03.2013 10:51
od peterrc
stejně jsou to kecy s tou ekologií elektromobilů,tu elektriku vezmou kde?sice se nebude hulit z výfuků u aut,o to víc se bude hulit z elektráren,ale to do toho asi nepočítají
ale co,dokud v zemi bude ropa tak budeme jezdit na naftu a benzin,a já doufám že to tak po dalších 50let bude

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 01.03.2013 11:05
od DYNO
Cyklista se vás lekne že tam lítáte nadzvukovou rychlostí, pak ho dojede, lekne se třesku a teprve to slyší :D :OK: