Stránka 371 z 429

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 01.03.2013 19:14
od vencaxrv
sMERIn píše:

no mně to teda rozhodně jako dobrej krok nepřijde (elektro mobil je bezcenej dokud nevymysli pořádný baterky) ....... [/quote]

No s tím dojezdem souhlasím... Hodnotit jak je to s převodem je zatím asi předčasný, alemco si matně vzpomínám na nějakej test eauta, kde převodovka byla zachovaná, tak ji považovali za zbytečnou. Nicméně toto je z mé strany jen teoretizování.

Co se toho hluku týče, tak to fakt vidím jinak. Cyklista, pokud nestojí, snad krom vdoutaktní kanonády, pokud ne i jí, neslyší nic, páč dost fouká do uší. Teda do okamžiku, kdy to nemá za zadkem. Ale to ticho myslím fakt jako ticho. Teda snaha o minimální rušení. A pak jsou el motory na míle daleko od spalovacích/vznětových... Prostě to beru za sebe tak, že když už v tom lese musím, čti chci a budu, otravovat, tak bych rád eliminoval 'stopy' na minimum. A to nemluvě o, z lesního hlediska, smradech vycházejících z výfuku... To s vůní lesa nemá absolutně nic společnýcho... :NO:

Ale je to na každým... Jen si myslím, že není od věci se snažit o maksimální ohleduplnost a tu elektromotor zas o kousek posouvá... :-)[/quote]


tak to asi netestovaly offrouda jen si zkus zpřevodovat model aby jel alespoň 140km/h (1:10=14km/h) a pak s ním jet citlivě v terénu a do Prudkých kopců a pochopíš k čemu je ta převodovka vlastně dobrá a to není žádné teoretizování ale praxe

a k tomu hluk schodou náhod zrovna dvoutakta mam gas gas ec 300 Nambotin přesná kopie tovární motorky a ten hluk je asi tak na úrovni datla klepajícího do stromu samo záleží jak se jede jenže v lese to vytáčet moc nemá smysl protože to jede až až i na nízký otáčky a pak je to jak elektro motor (tohle už my pár lidí nezávisle na sobě řeklo) jen takové bzučení a proti smradu máme ekologické zelené oleje husqarna

a tu ohleduplnost vydim hlavně v tom když někoho potkám tak okolo projedu téměř na volnoběh a né že poletím co to dá a zasypu ho hromadou šutrů a prachem takhle to zas vidím já

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 01.03.2013 20:45
od bibo78
S dojazdom nemajte obavy po lese behá dosť el zástrčiek :-p :OHNO: :CHI:

http://www.lovuzdar.sk/userfiles/inzerc ... va_002.jpg

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 02.03.2013 20:46
od Frenky
Chlapi nevíte někdo kde koupit ty konce psích kostí a protikusy potřebuji speciální délku :mrgreen:

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 13:21
od catar
bibo78 píše:S dojazdom nemajte obavy po lese behá dosť el zástrčiek :-p :OHNO: :CHI:

http://www.lovuzdar.sk/userfiles/inzerc ... va_002.jpg


:OK: :mrgreen: tak to mě pobavilo :mrgreen:

S tou ekologií je to bohužel pravda, když se nebude hulit z výfuku, bude se hulit jinde. Smutný na tom je to, že technologie pro výrobu čistější energie již dávno existuje.

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 14:58
od salvatore
Měl jsem možnost se párkrát povozit v Opelu Ampera. Dojezd 40km na baterky je fakt smutný kino. Kluk s tím pak jel dál (cca 150km na otočku) a ve výsledku to ukázalo spotřebu 6,7l/100km naturalu. Takže žádnej zázrak, spíš trochu zklamání...

Na druhou stranu jako technofetišistu mě to elektrický auto samozřejmě nadchlo. Všechny ty píčovinky, dotykovej displej, dotykovej (byť strašně nepřehlednej) panel, prostě nádhera. Ale za cca třičtvrtě mega mít auto, se kterým "zadarmo" dojedu tak akorát do práce a zpět mě fakt neba.

Poslední věc - ve věku atomových elektráren je hláška s kouřením z elektráren fakt chabý pokus o něco, co se "mi zrovna hodí do krámu"

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 16:07
od Kuba93
Zas na druhou stranu to procento elektriny vyrobeny atomovejma elektrarnama v soucasnosti neni tak veliky jak by se mohlo zdat, nevim to presne, ale je to tusim nakejch 20%.. Pak je zlomecek obnovitelnejch zdroju a zbytek cudaky.. Nehlede na to, ze jadernej odpad se musi hodne slozite a pomerne nebezpecne ukladat, coz taky neni uplnej med a pri pruseru to nebude ani trochu eko.. A nasledna likvidace baterek z elektroaut je taky mnamka.. Takze v soucasnosti je asi nejvic eko slabsi a dobre udelanej benzin co ti v kombinaci jede za 6 na 100...

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 21:27
od sMERIn
Abychom si dobře rozumněli... Nemluví až tak o tom, že elkroauta jako takový jsou bomba a ekologický. Toto má moc aspektů na to, aby se to dalo jen tak jednoznačně říct. Jde mi jen o to, že se mi líbí elektroauto jako prostředek do lesů a přírody vůbec (nechci při tom rozpotávat debatu na téma, ža auta do lesa nepatří, to je trochu jiná liga). Nadělá tam mnohem míň škody jak co se hluku týče, tak samo skrz to, co jinak jde z výfuku...

Co se elktrovozítek týče globálně, tam bych jako jednu ze zásadních výhod viděl výrazně efektivněji využitej zdroj. Menší ztráty a tak. Ale pořád beru, že je to pořád ještě hudba spíš budoucnosti. Jak uďela baterky, který po konci svýho cyklu nejsou "jaderným odpadem", jak získat líp a čistěji elektrinu vůbec, jak ji pak uložit do něčehomobilnějsího, než je tunová baterka... A tak dál...

Ale i mě sejří, když se to podává jako jedinej fér pohon, a hurá na upálení spalovačů!!! Já mám hybrida, kdo je víc!!! To je fakt konina... :OK:

A co se baterek týče, na ty bych z tohoto místa asi zas tak nenadával, páč byťjeenergie z nich z "pochybných" zdrojů, pro nás tady jsou zdrojem spousta zábavy a to snad pro všechny, bo i ti znás, co mají benzíňáky je potřebují stejně na rádia a tak... ;)

Ale co člověk, to názor...

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 22:11
od Amabiel
Nedávno byl inzerát v marketu, že jeden slovák prodává scx 10 - Jeep a chyběla tam cena + základní informace. Po pár stížnostech dal odkaz na hloupé forum... no skončilo to hláškou, že ho prodal a bez řečí...
Není to tento Jeep co se dneska objevil na modelbazaru ? :)

http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/expedicny-jeep-jk-1-10/489599/

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 22:22
od Wendis
Je to von :-D

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 23:15
od vencaxrv
salvatore píše:Měl jsem možnost se párkrát povozit v Opelu Ampera. Dojezd 40km na baterky je fakt smutný kino. Kluk s tím pak jel dál (cca 150km na otočku) a ve výsledku to ukázalo spotřebu 6,7l/100km naturalu. Takže žádnej zázrak, spíš trochu zklamání...

Na druhou stranu jako technofetišistu mě to elektrický auto samozřejmě nadchlo. Všechny ty píčovinky, dotykovej displej, dotykovej (byť strašně nepřehlednej) panel, prostě nádhera. Ale za cca třičtvrtě mega mít auto, se kterým "zadarmo" dojedu tak akorát do práce a zpět mě fakt neba.

Poslední věc - ve věku atomových elektráren je hláška s kouřením z elektráren fakt chabý pokus o něco, co se "mi zrovna hodí do krámu"

no tak zrovna pro tohle nemam nový auta rád auto má bejt auto surovej mechanickej stroj a ne počítač proto si asi nikdy nové auto nekoupim
kdyby u mého auta tenkrát udělali ty kluci japonský kliku na startování tak nepotřebuju ani baterku

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 03.03.2013 23:22
od vencaxrv
sMERIn píše:Abychom si dobře rozumněli... Nemluví až tak o tom, že elkroauta jako takový jsou bomba a ekologický. Toto má moc aspektů na to, aby se to dalo jen tak jednoznačně říct. Jde mi jen o to, že se mi líbí elektroauto jako prostředek do lesů a přírody vůbec (nechci při tom rozpotávat debatu na téma, ža auta do lesa nepatří, to je trochu jiná liga). Nadělá tam mnohem míň škody jak co se hluku týče, tak samo skrz to, co jinak jde z výfuku...

Co se elktrovozítek týče globálně, tam bych jako jednu ze zásadních výhod viděl výrazně efektivněji využitej zdroj. Menší ztráty a tak. Ale pořád beru, že je to pořád ještě hudba spíš budoucnosti. Jak uďela baterky, který po konci svýho cyklu nejsou "jaderným odpadem", jak získat líp a čistěji elektrinu vůbec, jak ji pak uložit do něčehomobilnějsího, než je tunová baterka... A tak dál...

Ale i mě sejří, když se to podává jako jedinej fér pohon, a hurá na upálení spalovačů!!! Já mám hybrida, kdo je víc!!! To je fakt konina... :OK:

A co se baterek týče, na ty bych z tohoto místa asi zas tak nenadával, páč byťjeenergie z nich z "pochybných" zdrojů, pro nás tady jsou zdrojem spousta zábavy a to snad pro všechny, bo i ti znás, co mají benzíňáky je potřebují stejně na rádia a tak... ;)

Ale co člověk, to názor...

ano u modelů je to něco jiného protože mohu mít baťoch plnej baterek (a i tak je to někdy málo ale nic se neděje vemu ho a jdu ale toho defa bych po 30km jízdy v terénu tlačit nechtěl)ale u velkýho auta je to požát jěště nesmysl
a navýc u sdalováku je jedno jesti máš plnou nebo témněř prázdnou furt to jede stejně ale ele nee tam je to znát dost

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 04.03.2013 14:20
od sMERIn
MikeP píše:to budou nejaky 3.2 ne ? treba proline 3.2 mashery by mohly byt good ?

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVS54&P=7


Ahoj, sorry za otravnou. Ale jak to tu pročítám, dost často odkazuješ na TowerHobbies eshop. Máš s nima i zkušenost? Uvažuju o objednání SCX10 Wráni v KITU, kde už ho mají. Ale rád bych na ně nějaký reference. Je to přeci jen dost balík. A pak, at jsem tu hledal a stejne tak i na webu daňové a celní správy, pořád jsem tak nějak nenašel odpově´d na výši cla (DPH je mi jasný). Díky moc

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 04.03.2013 17:24
od nivak
Pěkná houpačka:
Obrázek

Offroad má více využití než jezdit v terénu..taková houpačka pro děcka.... :mrgreen:

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 04.03.2013 18:32
od DYNO
To je nedražší stavba houpačky na světě :-D

Re: ...když free, tak free:)

Napsal: 04.03.2013 20:41
od MikeP
sMERIn píše:
MikeP píše:to budou nejaky 3.2 ne ? treba proline 3.2 mashery by mohly byt good ?

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXVS54&P=7


Ahoj, sorry za otravnou. Ale jak to tu pročítám, dost často odkazuješ na TowerHobbies eshop. Máš s nima i zkušenost? Uvažuju o objednání SCX10 Wráni v KITU, kde už ho mají. Ale rád bych na ně nějaký reference. Je to přeci jen dost balík. A pak, at jsem tu hledal a stejne tak i na webu daňové a celní správy, pořád jsem tak nějak nenašel odpově´d na výši cla (DPH je mi jasný). Díky moc


je to takovej muj zasobovaci shop :mrgreen:
zkusenosti jen ty nejlepsi.
Clo a dph se tu resilo, ted nevim kde. Pro shrnuti dph nad 22 ecek (realne na velky balik) vcetne posty 21 procent + 180 za podani pokud to nechces resit sam, clo cca 7 procent na modely pokud se pamatuju realne cca od 300usd, plati se jen za zakladu bez posty.