lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 kazdy si mysli svoje.. pavel povie tak a oovee tak.. pravdu vedia len oni .. a nikomu ju nepovedia.. budu sa vyhovarat aby to nevyzeralo zle.. a oovee ma taktiez vyrobene 3dlc pre train simulator takze spintires nieje ich jedina hra .. a jediny prijem
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

DLC je nic oproti kompletnemu produktu.

Dam sem citat localhosta :
Indeed my dll scans for signatures and doesn't find any date check nor crasher in today's updated exe.

Upon manual inspection of this exe I do not see any date check at the moment, nor any occurrence of the typical construct that used to cause crashes.

The function that lists maps grew shorter, and I can see that the date check+payload has been removed from there.

The part that checks the hash (CRC32) of some certified mod is either gone, or moved and well hidden. For now I assume it's has been removed since I don't want to chase ghosts.

I can play for 15mn on a custom map with my system date set in 2025.

All in all atm, I'd say that the new exe looks clean. :)


Vyzera, ze je to konecne ciste. Dufam, ze uz navzdy.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Mal som chvilu cas, tak som sa pohral s V3S a pridal korby a nejake naklady ... nie je to hotove, kto chce poslem link do spravy

Obrázek
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

link prosim :)
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 ani nie ak to dlc stoji 25 e ... Ale tak nekupuju to ludia tak ako hru
Bohus
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 07.11.2015 19:37

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pitrsonn píše:Mal som chvilu cas, tak som sa pohral s V3S a pridal korby a nejake naklady ... nie je to hotove, kto chce poslem link do spravy

Obrázek


Prosim si LINK ....diky
Apseron1
Uživatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

[quote="Pitrsonn"]Mal som chvilu cas, tak som sa pohral s V3S a pridal korby a nejake naklady ... nie je to hotove, kto chce poslem link do spravy

taky bych prosil Link
Bohus
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 07.11.2015 19:37

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

2016-03-03_00006.jpg
2016-03-03_00006.jpg (75.28 KiB) Zobrazeno 2604 x
Bohus
Uživatel
Příspěvky: 135
Registrován: 07.11.2015 19:37

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

file:///C:/Users/admin/Desktop/2016-03-03_00055.jpg
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

pitrsonn :
Ta Tvoja V3S je paradna. No bohuzial na WS nemoze. A kedze doma so synmi casto jazdime "expedicie", musim pouzivat ten nepodarok, co som tam dal. Ako nie je zla ani ta, ale k dokonalosti ma daleko. Hoci aj z tej by sa dal vyrobit prvotriedny model, chcelo by to textury s vyssim rozlisenim, pretoze na modeli vela detailov nie je, musia ich teda suplovat detaily textury a normal mapy.
Apseron1
Uživatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:pitrsonn :
Ta Tvoja V3S je paradna. No bohuzial na WS nemoze. A kedze doma so synmi casto jazdime "expedicie", musim pouzivat ten nepodarok, co som tam dal. Ako nie je zla ani ta, ale k dokonalosti ma daleko. Hoci aj z tej by sa dal vyrobit prvotriedny model, chcelo by to textury s vyssim rozlisenim, pretoze na modeli vela detailov nie je, musia ich teda suplovat detaily textury a normal mapy.


Zeptám se možná hloupě . Mohl by jsi , samozřejmně s Pitrsonnovým svolení použít jeho addony na V3S z workshopu ??? Byla pak více atraktivnější pro hráče .
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Bregel vydal svoji uzasnou Tojku 6x6! :BYE: :tleskam:
Jeho cit pro detail a perfekcionismus je az zarazejici ;)

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =637217622

Obrázek
Obrázek
Obrázek
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Apseron :
Dorobit by sa to samozrejme dalo. Bol by som ale radsej, keby pitrsonn dal na stiahnutie tu svoju verziu. Ja sa momentalne zaoberam sposobom, ako na tu V3S dostat pohyblive hriadele, ake maju ostatne auta. Stale sa mi to nedari. Ked to ale bude fungovat, bude to paradne.
Inak vsetky V3S pre ST a FarmSim (teda okrem tej, co som dal na WS), ktore som videl maju jednu zasadnu chybu - na zadnych napravach chybaju horne reakcne tiahla kompenzujuce reakcne momenty vznikajuce pouzitim portalovej konstrukcie. Vsetci modelari sa sustredili na listove pera a dolne reakcne tiahla, hornymi som sa zatial zaoberal iba ja.

Zidon :
Ano, Bregel je majster, to sa musi nechat.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Linky posielam do správ, a s tým čo som dorobil si každý môže robiť čo chce (napr. dorobiť zadné svetlá :D )

WS: Nestačilo by to tam dať ako private mod ? Tak isto ako ma RedPow tatru ?
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Neviem. Mozno ano. Kym som to mal iba pre priatelov, ani pes po tom nestekol. No ked som to dal Public, do 2 hodin bola zabanovana. Vyskusaj, mozem Ti poslat moje subory pripravene pre WS, mam ich odlozene.
Inak vyhrabal som navod, ako urobit hriadele, ked budem mat cas, tak to vyskusam. Bude to sice chciet dalsie upravy podvozka, ale nevadi, su jednoduche. V navode sa pise, ze hriadele musia mat koncove body v strede zvislych hran objektov. Takze ked do diferencialu vlozim kocku o rozmeroch 0.1x0.1x0.1, potom ju otocim vo vertikalnej ose (v ST je to Y) o 45 stupnov, dosiahnem zvislu hranu presne tam, kde chcem. To iste treba urobit aj pre vystup z prevodovky, aby druha strana hriadelu nelietala hore - dole s niecim inym.
Stale ale neviem, ako zabezpecit nehybnost virtualneho volantu - aby Vasilove ruky nebehali hore - dole spolu s pruzenim, vo vsetkych mojich autach je to iba o nahode, ci sa to hybe alebo nie. A dost ma to stve.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“