v12 kazdy si mysli svoje.. pavel povie tak a oovee tak.. pravdu vedia len oni .. a nikomu ju nepovedia.. budu sa vyhovarat aby to nevyzeralo zle.. a oovee ma taktiez vyrobene 3dlc pre train simulator takze spintires nieje ich jedina hra .. a jediny prijem
Indeed my dll scans for signatures and doesn't find any date check nor crasher in today's updated exe.
Upon manual inspection of this exe I do not see any date check at the moment, nor any occurrence of the typical construct that used to cause crashes.
The function that lists maps grew shorter, and I can see that the date check+payload has been removed from there.
The part that checks the hash (CRC32) of some certified mod is either gone, or moved and well hidden. For now I assume it's has been removed since I don't want to chase ghosts.
I can play for 15mn on a custom map with my system date set in 2025.
All in all atm, I'd say that the new exe looks clean. :)
Vyzera, ze je to konecne ciste. Dufam, ze uz navzdy.
pitrsonn : Ta Tvoja V3S je paradna. No bohuzial na WS nemoze. A kedze doma so synmi casto jazdime "expedicie", musim pouzivat ten nepodarok, co som tam dal. Ako nie je zla ani ta, ale k dokonalosti ma daleko. Hoci aj z tej by sa dal vyrobit prvotriedny model, chcelo by to textury s vyssim rozlisenim, pretoze na modeli vela detailov nie je, musia ich teda suplovat detaily textury a normal mapy.
V12 píše:pitrsonn : Ta Tvoja V3S je paradna. No bohuzial na WS nemoze. A kedze doma so synmi casto jazdime "expedicie", musim pouzivat ten nepodarok, co som tam dal. Ako nie je zla ani ta, ale k dokonalosti ma daleko. Hoci aj z tej by sa dal vyrobit prvotriedny model, chcelo by to textury s vyssim rozlisenim, pretoze na modeli vela detailov nie je, musia ich teda suplovat detaily textury a normal mapy.
Zeptám se možná hloupě . Mohl by jsi , samozřejmně s Pitrsonnovým svolení použít jeho addony na V3S z workshopu ??? Byla pak více atraktivnější pro hráče .
Apseron : Dorobit by sa to samozrejme dalo. Bol by som ale radsej, keby pitrsonn dal na stiahnutie tu svoju verziu. Ja sa momentalne zaoberam sposobom, ako na tu V3S dostat pohyblive hriadele, ake maju ostatne auta. Stale sa mi to nedari. Ked to ale bude fungovat, bude to paradne. Inak vsetky V3S pre ST a FarmSim (teda okrem tej, co som dal na WS), ktore som videl maju jednu zasadnu chybu - na zadnych napravach chybaju horne reakcne tiahla kompenzujuce reakcne momenty vznikajuce pouzitim portalovej konstrukcie. Vsetci modelari sa sustredili na listove pera a dolne reakcne tiahla, hornymi som sa zatial zaoberal iba ja.
Zidon : Ano, Bregel je majster, to sa musi nechat.
Neviem. Mozno ano. Kym som to mal iba pre priatelov, ani pes po tom nestekol. No ked som to dal Public, do 2 hodin bola zabanovana. Vyskusaj, mozem Ti poslat moje subory pripravene pre WS, mam ich odlozene. Inak vyhrabal som navod, ako urobit hriadele, ked budem mat cas, tak to vyskusam. Bude to sice chciet dalsie upravy podvozka, ale nevadi, su jednoduche. V navode sa pise, ze hriadele musia mat koncove body v strede zvislych hran objektov. Takze ked do diferencialu vlozim kocku o rozmeroch 0.1x0.1x0.1, potom ju otocim vo vertikalnej ose (v ST je to Y) o 45 stupnov, dosiahnem zvislu hranu presne tam, kde chcem. To iste treba urobit aj pre vystup z prevodovky, aby druha strana hriadelu nelietala hore - dole s niecim inym. Stale ale neviem, ako zabezpecit nehybnost virtualneho volantu - aby Vasilove ruky nebehali hore - dole spolu s pruzenim, vo vsetkych mojich autach je to iba o nahode, ci sa to hybe alebo nie. A dost ma to stve.