Stránka 388 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.03.2016 20:30
od Pitrsonn
jaryn píše:Zdravím všechny Spintiristy :-)

Chlapci mám následující otázku, snad někdo stařešinovi poradí. Origo hra, verze 3316. mapy přidávat přes složku Media umím, ale jde nějak někam přidat stažený auto co není na WS? Je v zipu a po rozbalení je složka s názvem ruskýho auta , ta obsahuje další složku media a ta po rozbalení:bilboard, classes, sounds a mraky dalších složek. Kam s tím??? (pokud to někam jde). Ten program JSMGE nemám a nepoužívám. Jsem počítačovej dinosaurus :-) Dík za případnou radu. Zdraví jaryn


Auta sa pridávajú rovnako ako mapy, len rozbalíš a priečinky billboard, classes... skopíruješ do priečinka Media

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.03.2016 21:03
od Max
TheSunCZ píše:.. jako kdybych to asi nepoznal či co.. ale jestli sem blbec já nebo ty, ...


Vulgarní slova jsi zde začal opakovaně používat ty a ne já.

Je vidět,že ani nevíš co sám píšeš.

Reaguješ na první příspěvek a píšes o druhem :-( ... Než si zareaguješ laskavě si přečti co pišes sám a co ostatní.
Mě může urazit jen inteligent což ty podle tvých odpovědí nejsi. Takže to fakt nehrozí. :mrgreen: :mrgreen:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.03.2016 21:15
od zidon155
Panove - kliiiiiid :!: Nebo vas rozsadim! :P :idea:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.03.2016 21:54
od TheSunCZ
Max píše:
TheSunCZ píše:.. jako kdybych to asi nepoznal či co.. ale jestli sem blbec já nebo ty, ...


Vulgarní slova jsi zde začal opakovaně používat ty a ne já.

Je vidět,že ani nevíš co sám píšeš.

Reaguješ na první příspěvek a píšes o druhem :-( ... Než si zareaguješ laskavě si přečti co pišes sám a co ostatní.
Mě může urazit jen inteligent což ty podle tvých odpovědí nejsi. Takže to fakt nehrozí. :mrgreen: :mrgreen:


Tak si to shrňme..
Zaprvé píšeš něco o sprostých slovech.. jmenuj jedno.. blbec? Od kdy je to v tomhle slovosledu vulgární?
Zadruhé že bych nevěděl co čtu a píšu? Reagujeme vůbec na to samý?
A nakonec ses mě ještě snažil urazit.. nenech se vysmát :-)

Zidone pardon, ale to jinak nešlo..

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 12.03.2016 21:56
od Patholog
V12 píše:patholog :
Pozeral som tie privesy, ono by to malo fungovat tak, ze bud je pivot dielu na vrchole hierarchie modelu v bode otacania, ked toto z nejakeho dovodu nie je mozne, mozes ale pouzit konstrukciu v XML

Kód: Vybrat vše

<InstallSocket Type="T148trailer" Offset="(0.475; 1.078; 0)" />

Toto Ti zabezpeci spravne otacanie privesu okolo pripojky. Inak vsetky vlecky musia mat nieco taketo :

Kód: Vybrat vše

   <TruckData>
      <Camera Center="(-5.0; 0; 0)" ParentFrame="chassisBone" />
      <OcclusionMap HalfSizeZ="1.75" MinX="-7" MaxX="-0.6" ParentFrame="chassisBone" />
      <Constraint _template="TrailerRagdoll" />
      <Axles>
         <Axle Frame="AxleBone1" LeftWheel="2" RightWheel="3" />
         <Axle Frame="AxleBone2" LeftWheel="0" RightWheel="1" />
      </Axles>
   </TruckData>

Prave <Constraint _template="TrailerRagdoll" /> je to podstatne. Vsetko toto najdes v ktoromkolvek z mojich privesov.


Máš PM
mám něco špatně posílám Ti to díky

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 7:58
od V12
Vecer to omrknem.

EDIT :
Dostal som sa k tomu skor, mas to hotove, kuk do SS.

Obrázek

Treba este jemne doladit poziciu socketu na aute, je kusok mimo. To uz zvladnes.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 11:02
od lukaslakomy
Zdravím vás pánové, jsem fanda této hry, hrál jsem ji už před pár lety, ale nedávno jsem se k ní vrátil, a začal používat modely tatrovek. Mám ale problém s tím, že mi ve hře nejde zvuk a ani multiplayer, ikdyž jsem viděl založené hry, tak se mi k nim nedalo připojit. Hledal jsem na netu jak tyto chyby odstranit, ale nenašel jsem nic co by mi pomohlo. Všude jen odkazovali na jiné verze, které většinou ani nefungovaly. Neměli by jste nějaký tip na konkrétní verzi, se kterou nebudou problémy ? nebo doporučujete koupit originálku ?
díky za odpovědi.
L.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 11:03
od Patholog
V12 píše:Vecer to omrknem.

EDIT :
Dostal som sa k tomu skor, mas to hotove, kuk do SS.

Treba este jemne doladit poziciu socketu na aute, je kusok mimo. To uz zvladnes.


Díky moc :tleskam:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 11:35
od V12
Chodi to tak, ako si chcel ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 11:41
od Patholog
V12 píše:Chodi to tak, ako si chcel ?

Ano chodí super :FINE:

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 12:22
od Apseron1
lukaslakomy píše:Zdravím vás pánové, jsem fanda této hry, hrál jsem ji už před pár lety, ale nedávno jsem se k ní vrátil, a začal používat modely tatrovek. Mám ale problém s tím, že mi ve hře nejde zvuk a ani multiplayer, ikdyž jsem viděl založené hry, tak se mi k nim nedalo připojit. Hledal jsem na netu jak tyto chyby odstranit, ale nenašel jsem nic co by mi pomohlo. Všude jen odkazovali na jiné verze, které většinou ani nefungovaly. Neměli by jste nějaký tip na konkrétní verzi, se kterou nebudou problémy ? nebo doporučujete koupit originálku ?
díky za odpovědi.
L.


Kup si originál a budeš relativně bez problémů

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 19:40
od Patholog
Chlapi ještě takový dotaz, na naložení vlastních klád na vozík.
mám vozik s názvem (vozik_naklad.x) a vlastbí dřevo (dřevo.x)
v xml voziku mám socket drivi.
A v nákladu models/(drevo.xml) mám toto

Kód: Vybrat vše

<TruckAddon _noinherit="true" _noinherit="true">
   <PhysicsModel Mesh="trucks/drevo">
      <Body
         CenterOfMassOffset="(0.5; -0.2; 0)"
         Collisions="All"
         Friction="0.1"
         ImpactType="Truck"
         Mass="500"
         ModelFrame="nalozeni_cdt"
      >
         
         </Body>
      </Body>
   </PhysicsModel>
   <GameData LoadPoints="2" ManualLoads="4">
      <RequiredAddon Types="vozik_naklad" />
      <InstallSocket Type="drivi" />
   </GameData>
</TruckAddon>
<_parent File="load_logs_short" />

A tady jsem se seknul , helfne mi někdo? Mám konečně přeinstalovaný kompík ale moje poznámky a pomůcky jsem někde na HDD zašantročil.
AD1: Tak už to naložím , ale dřevo zatáčí podle auta

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 13.03.2016 20:54
od korvetak
Tak jsem propadnul tankovému nákladu za T815 a díky ukrutné váze nebržděného naloženého přívěsu je to mazec. To toleruje opravdu jen ruská milice. Každý kopec dolů velké drama a těch kotoulů co jsem dal ani nespočítám. Malé inspirační video, pro V12, vím že ten HET jeřáb je nevhodný, ale na tvrdé podmínky jedině hrubé nářadí. A když se pořád někde válím nějak na kola to auto dostat musím.
Zakládám tankový prapor, ale za celé odpoledne jen tři tanky :-) , no ale zatím to nevzdávám.
[youtube]Fj2IA3so8Ow[/youtube]

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.03.2016 8:42
od zidon155
Bregel vyrabi dalsi krasku ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 14.03.2016 10:43
od V12
patholog :
Skus do class xml vozika dat zonu pre manualnu nakladku :

Kód: Vybrat vše

<LoadArea
   Min="(-3.5; 1.6; -1.2)"
   Max="(-1.7; 2.35; 1.2)"
   TrailerLoad="true"
   Type="ShortLogs"
   ParentFrame="cartBone"
/>

Vsetky privesy, ktore nesu naklad na sebe maju TrailerLoad="true" . Vleky typu "naves" to ale nemaju, pouzivaju nakladovu zonu auta. To plati aj o specialnom navese pre XXL klady pripojitelneho k T816-kam.

korvetak :
Chystas invaziu do Syrie ???

Zidon :
Postrehol som vyvoj toho auta, docela by ma zaujimalo, ako nabonuje tak nekompromisne urobeny podvozok.