Jop, 1/1. Chápu, že mi to budete jakkoli rozmlouvat, ale znáte mě, stejně do toho budu aspoň nějakým způsobem šťourat. Jsou to jen plány na dlouhou dobu dopředu. Není to o tom, že bych na to během léta vletěl. :)
plně chápu tvůj sen, já tento rok chci koupit něco na amatérskou rally, takže ti budu držet palec ;-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Dneska se mi povedla v dílně pěkná koňovina a dráty jsem si shodil JK skoro ze dvou metrů na zem. Hezky pěkně na beton střechou napřed. Rámům nic není, ani se neohly, kastle je taky v pořádku, asi jen díky těm rámům. Jen praskla prdel v místě napojení plátů PSHčka a plastu boudy. Nic těžkýho. Každopádně mě překvapila pevnost všeho. Přeci jen, když padne 5kilo váhy ze dvou metrů, tak je to znát :D
Naposledy upravil(a) Lee93 dne 07.01.2013 19:01, celkem upraveno 1 x.
Mít Tě poruce Kubčo, tak bych Ti dal lívanec až by Ti slezly uši na jednu stranu dobytku jeden :-I Takový mazlík a Ty ho schodíš na betón :-I Myslím, že je betelnější než reálný auto, protože pád ze 16 metrů by v reálu odneslo daleko hůř. Jde vidět, že Tvove práce je betelná :hura: Jestli je i ten rám co jsi mi dělal na defíka tak festovej, tak jsem úplně v klidu :OK:
to musím se také přidat...Pěkně testuješ své výrobky,panečku.no,aspoň víš jakou to rychlostí 1:10 to múžeš napasovat do stromečku tak abys je vždy pokácel,tvoje práce je tedy srovnatelná jako když se potká zeď z panterem(tankem)....vždy vyhraješ,dobrá práce.Už vím kam opravdu na ochraný rámy na mazlíka.
Já se třeba čelních ani nárazů dozadu nikdy nebál. I Corís se bál mého nárazníku louskáčku vpředu :D Ten vydrží neskutečně moc. O zadek jsem se taky moc nebál, ale teďka už bude lepenej, takže se bát budu :D Ale spíš o boudu. O rámy nemám strach nikdy, ty se max. ohnou, ale ještě se mi nestalo, aby to někde prasklo. :mrgreen: