Stránka 391 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 16.03.2016 9:25
od mino621
V12 poslal som ti do ss ten nick

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 16.03.2016 19:51
od Patholog
V12 píše:Vecer to omrknem.

EDIT :
Dostal som sa k tomu skor, mas to hotove, kuk do SS.
Treba este jemne doladit poziciu socketu na aute, je kusok mimo. To uz zvladnes.

Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.
Absolutně nevím co je to Parent a kde co musí být, teoreticky to vím ale zamotal jsem se do toho jak amatér :D.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 16.03.2016 19:54
od zidon155
Jeep od Pathologa ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 16.03.2016 22:01
od TheSunCZ
Už se těším, až bude ten jeep hotovej, přeci jen sem s tím modelem strávil nějakou tu dobu :-) a ještě nejmíň jednou DÍKY že jste se ho ujali :-)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 6:15
od V12
Patholog píše:Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.

Posli mi aktualny stav, pozriem sa na to. Inak uz som pisal, ze v class .XML vozika chyba TrailerLoad="true". Doplnil si to tam ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 11:58
od Patholog
V12 píše:
Patholog píše:Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.

Posli mi aktualny stav, pozriem sa na to. Inak uz som pisal, ze v class .XML vozika chyba TrailerLoad="true". Doplnil si to tam ?

Ano doplnil

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 13:40
od V12
Vecer to omrknem. Ked som robil prvu vlecku, tiez som mal tento problem. Vyriesil som ho neviem ako cistou nahodou, ostatne vlecky uz boli brnkacka.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 15:22
od lukino343
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
tak toto je priklad toho ze do hry patrí všetko :D je to sranda :D

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 18:24
od V12
Patholog :
Mas to hotove, kuk do SS :
Obrázek
Treba este upravit auto, podvozok je cely zle, zadna naprava pruzi ako na Tatre, pritom je tuha, vpredu je tiez problem.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 19:35
od zidon155
This will be pretiest addon ;)

Work in progress by Max Dmitriev :)

Obrázek

Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 17.03.2016 21:49
od no107064
otázka pro V12. hele ty seš na tohle šikovnej, nešlo by udělat jakoby novej typ cesty, byla by to asfatlka ale s texturou hlíněný cesty, nebaví mě to jak projedeš pár autama a pak jedeš jenom v bahně na uježděný cestě .... :-( pochopím to po trávě nebo tak, ale na hlíněný uježděný cestě by se náklaďáky měly bořit jen tam kde je "mud" nebo "tint" ikdyž ten je teďka nastaven u cest na "false"

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.03.2016 6:34
od V12
Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.03.2016 8:47
od no107064
V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.

Já jsem se vrtal v nastavení cest i v media kolem cest a zkoušel měnit různé hodnoty, ale nikdy nic. Příjde mi divní, že bych zapoměl vyzkoušet toto co si mi posílal, ale doufám, že jo, zkusím a pak dám vědět, moc díky.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.03.2016 9:23
od V12
Neprepisuj povodne v MEDIA.ZIP, ale na zaklade existujuceho si vytvor vlastny typ cesty, ten nasledne pouzi v mape.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 18.03.2016 11:10
od TATA007007
V12 píše: Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.


Tak to jsem snad už dávno vyřešil a použil ve své mapě TATA Story. (původní legacy version)