V12 píše:No vsetko poriesene nebolo - ked si presiel hlbokym snehom, v kolajach bolo bahno., ked si dobre pamatam.
V12 píše:Ja hovorim o hlbokom snehu, nie o snehovom poprašku. Pretoze ked rozjazdis cestu, alebo zatravnenu luku, zostanu bahnite kolaje, ktorym zatial neviem zmenit farbu z preddefinovanej na nejaku inu. Ked zmenim preddefinovanu na bielu simulujucu sneh, zmeni sa to vsade - aj tam, kde by malo byt bahno.
Mierne zasnezenie nie je problem, ani mierne zasnezena cesta. No zmenit texturu / material extrudovaneho bahna asi nepojde :( Iny priklad je suchy piesok v style Dakaru, do ktoreho sa mozes zahrabat po usi (vlastne ram auta), nie je mozne ho kombinovat s rovnako sa spravajucim bahnom, co je skoda.
V12 píše:To mas 100% pravdu :(
V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :Kód: Vybrat vše
<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
<Prebuild
DefaultWidth="10"
FlattenPart="1"
HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
LandmarkColor="(100; 90; 80)"
LandmarkPart="0.8"
Layer="2"
RemoveTint="true"
/>
</OverlayBrand>
Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.
PALI píše:kluci nechce někdo zkusit udělat TRIAL mapu v roce 2012 jsme jezdili trial byli tam i tyčky, aby to fungovalo v multiplayeru tak by se museli použít místo tyček nějaký objekty obsažený ve hře třeba sudy, myslim si že by to nemuselo bejt špatný
no107064 píše:V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :Kód: Vybrat vše
<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
<Prebuild
DefaultWidth="10"
FlattenPart="1"
HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
LandmarkColor="(100; 90; 80)"
LandmarkPart="0.8"
Layer="2"
RemoveTint="true"
/>
</OverlayBrand>
Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.
tak tuhle položku v cestě vůbec nemám .... no nic vložím to tam jak si mi to poslal a testnu
Pecka, funguje to, moc dík