Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

No vsetko poriesene nebolo - ked si presiel hlbokym snehom, v kolajach bolo bahno., ked si dobre pamatam.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:No vsetko poriesene nebolo - ked si presiel hlbokym snehom, v kolajach bolo bahno., ked si dobre pamatam.

Vše bylo samozřejmě plně vyřešeno a chovalo se jako jakýkoliv jiný původní materiál ve hře. Bahno bylo jen tam, kde jsem ho sám dal.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ja hovorim o hlbokom snehu, nie o snehovom poprašku. Pretoze ked rozjazdis cestu, alebo zatravnenu luku, zostanu bahnite kolaje, ktorym zatial neviem zmenit farbu z preddefinovanej na nejaku inu. Ked zmenim preddefinovanu na bielu simulujucu sneh, zmeni sa to vsade - aj tam, kde by malo byt bahno.
Mierne zasnezenie nie je problem, ani mierne zasnezena cesta. No zmenit texturu / material extrudovaneho bahna asi nepojde :( Iny priklad je suchy piesok v style Dakaru, do ktoreho sa mozes zahrabat po usi (vlastne ram auta), nie je mozne ho kombinovat s rovnako sa spravajucim bahnom na podmacanej luke, co je skoda.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Ja hovorim o hlbokom snehu, nie o snehovom poprašku. Pretoze ked rozjazdis cestu, alebo zatravnenu luku, zostanu bahnite kolaje, ktorym zatial neviem zmenit farbu z preddefinovanej na nejaku inu. Ked zmenim preddefinovanu na bielu simulujucu sneh, zmeni sa to vsade - aj tam, kde by malo byt bahno.
Mierne zasnezenie nie je problem, ani mierne zasnezena cesta. No zmenit texturu / material extrudovaneho bahna asi nepojde :( Iny priklad je suchy piesok v style Dakaru, do ktoreho sa mozes zahrabat po usi (vlastne ram auta), nie je mozne ho kombinovat s rovnako sa spravajucim bahnom, co je skoda.


Měl jsem snahu to řešit, ale vizuální přínos "jiného bahna" ve sněhu byl nakonec nezajímavý. Spintires má jiné problémy než tohle.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

To mas 100% pravdu :(
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:To mas 100% pravdu :(

Včera jsem poprvé nahlédl do "nové struktury" Spintires - doteď hraju zásadně 130415. To je výsměch. Ten borec pro jistotu rozdělil textury do dvou souborů a část dal přímo do media.zip... A to jako proč? Mimo kruté pravdy, aby nám zabránil se v tom tolik rejpat? Neskutečné. Teď (pokud vůbec) bude mít mapa s vlastníma texturama 1 GB. Navíc auta se chovají jako dětské hračky. Ta fyzika prodělala neskutečný downgrade. Komunita by se měla postavit a na protest něco udělat. Třeba přestat hrát poslední verze a požadovat otevření hry pro modery.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.

tak tuhle položku v cestě vůbec nemám .... no nic vložím to tam jak si mi to poslal a testnu
Pecka, funguje to, moc dík
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

:tleskam: Tesim sa s Tebou, Tvoje mapy budu opat o cosi lepsie :tleskam:
Uživatelský avatar
PALI
Píšu hodně
Příspěvky: 1232
Registrován: 19.06.2011 0:00
Bydliště: Štětí
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

kluci nechce někdo zkusit udělat TRIAL mapu v roce 2012 jsme jezdili trial byli tam i tyčky, aby to fungovalo v multiplayeru tak by se museli použít místo tyček nějaký objekty obsažený ve hře třeba sudy, myslim si že by to nemuselo bejt špatný

[youtube_url]http://www.youtube.com/watch?v=EIdNjhgue60[/youtube_url]
RC4WD Gelande II
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

PALI píše:kluci nechce někdo zkusit udělat TRIAL mapu v roce 2012 jsme jezdili trial byli tam i tyčky, aby to fungovalo v multiplayeru tak by se museli použít místo tyček nějaký objekty obsažený ve hře třeba sudy, myslim si že by to nemuselo bejt špatný



Tak to je nádhera. Tady je vidět ta nekoncepčnost Spintires v plné kráse. Jako zaniklé civilizace. Koukáme s otevřenými ústy, co jsme měli před čtyřmi lety... A nikomu to nevadí. Vždyť máme Vasila a točí se nám volant...
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

no107064 píše:
V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.

tak tuhle položku v cestě vůbec nemám .... no nic vložím to tam jak si mi to poslal a testnu
Pecka, funguje to, moc dík

no mě to těší hlavně kvůli tomu, že se bude moct tahat těžký náklad, protože po pár autech to bylo tak rozježděný, že pokud si vezl střední nebo velké klády tak si v tom musel jen uzávěrku ... což je z pohledu realističnosti totální nesmysl ... takhle se auta budou bořit jen v místech kde to bude nastavené, navíc jsem odnastavil remove tint na cestu, takže mohu udělat tintem okraje, když někdo sjede na kraj cesty tak aby musel opatrně odsud vyjet atd.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pokud máte někdo rád tvrdší ale ještě sjízdné terény vřele doporučuji mapu Oxbow a ne víc jak s 6x6 autem.
[youtube]0OmDKHcYiPs[/youtube]
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

vypadá parádně, ale jen jeden objective :-( to odvezeš dvakrát střední klády a není co hrát ....

EDIT ZIDON: Posledni prispevek nad tebou se necituje ... :roll:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA :
Nemam slov k Tvojmu komentaru. Ci sa Ti to paci alebo nie, tak ta hra od roku 2012 urobila poriadny krok dopredu, co sa tyka fyziky, terenu a aj grafiky. Treba si uvedomit, ze to robi iba jeden clovek, co je dost skoda, keby na tom makal cely team, vyvoj by bol rychlejsi.

Tiez som jazdil tunajsiu trialovu ligu, bolo to naozaj paradne. No urobit dobru trialovu mapu je dost fuska, musis mat premyslenu polohu kazdeho sutra, kazdej jamy, aby to bolo zaujimave.
Uživatelský avatar
PALI
Píšu hodně
Příspěvky: 1232
Registrován: 19.06.2011 0:00
Bydliště: Štětí
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tiez som jazdil tunajsiu trialovu ligu, bolo to naozaj paradne. No urobit dobru trialovu mapu je dost fuska, musis mat premyslenu polohu kazdeho sutra, kazdej jamy, aby to bolo zaujimave.[/quote]

hra postoupila dopředu je suprová jen mi přijde škoda že neni možnost hrát trial sekce v multiplayeru byla by to bomba, časem se ale určitě dočkám :-)
RC4WD Gelande II

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“