no jsem zvedav na vysledek a hlavne funkcnost a prujezdnost...pac ten podvozek je dost dabelskej :-D ...a to nemyslim nijak zle jen jsem nenasel spravnej vyraz :-D :OK:
Já vím je takovej nedodělanej ale kvůli PPL nemám co dělat :-( dnes mi měli dojít z MZtka díly na nápravu ale co se nestalo.Ale může za to PPL.Říkali že to dojde dneska potom napsali že příští týden :-( Už sem s tím jel a nevidím skoro žádný rozdíl oproti D90.Jenom se trochu líněji otáčí :-D
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)
Dnes jsem 130ku viděl naživo, a jak psal Tomáš... je to autobus! Maniaka čeká ještě spousta práce, nejen na kastli. Ale má nadšení a to je to nejlepší, co může modeláře potkat. Za mně bych kvůli průjezdnosti řešil kola (gumy) s větším průměrem, aby to něco projelo. Něco tak kolem 96 - 100mm...asi větší už ne.
LR Defender 110 USW - CC01 LR Defender 110 HCPU - CC01 LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery Wrangfender na Axialu- ten je syna užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
kastli toho čeká eště dost ale co sem si myslel se obrátilo naopak a to že korba bude nejlehčí :-D
Na gumy se kouknu ale nevím co by bylo to pravé ořechové.Nějaké losinky asi co? :-p Nebudu muset tím pádem zvětšit velikosti blatníků.Protože když sem napasoval axiálský 1.9 tak to bylo trošku větší a kola by dřely.
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)
No tak jo podběhy nechám jenom je rozřežu a prodloužím. Ty vraníky sou super alespon' mám proč nespat když rozhoduju mezi vraníkama a axiálskejma. Který projedou víc?
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)