Stránka 5 z 9

Re: tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 22.03.2015 12:12
od Mr-Monty
Je zvláštní, ze s motorem z akucky to nedělalo, je něco jinak v motoru speed 600 eco oproti motoru z narexu.



Je, o 2 nepřizpůsobivé víc proto to blbne :-p ;-)

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 25.03.2015 13:03
od gecko-x
Dneska jsem měl chvilku čas, tak jsem zkusil, co mně včera napadlo. Přemýšlel jsem nad maticema, co drží kola. Mistr Hanys tam ma převrtany matice M2 na M3. Myslel jsem si, ze to bude děs, to dělat, ale nakonec se ukázalo, ze ani ne. Nejhorší pro me byla představa toho upínání do svěráku, 80x a ještě něco do foroty :-)
Napadlo mě, že do svěráku upnu imbus šroub s sestihranem v hlavě odpovídajícím matici M2 a do toho pak budu jen matky vkládat. Vyvrcu díru 2,5 a zrovna vyřežu závit M3. A funguje to, zkušebních 10 ks bylo otázkou 2 minut. Jak udělám zbytek matic, hodim je na auto a vyfotim.

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 25.03.2015 14:03
od Hanys
Napíšu to i sem, kdyby se chtěl někdo inspirovat:
Dělám to podobně,
ale do svěráku si upnu čtyřku ořech z gola sady. Do něj se vleze 6ks matiček, ty provrtám jedním vrzem na 2,5mm. Ořech má průchozí díru, což je taky k plusu.
A až jich mám cca 100ks, tak je po jedné, v tom samým ořechu, pomocí maticového závitníku závituju na M3.
Maticový závitník udělá závit na jeden zátah, ořech drží matičku a hotová matička se "uskladní" nahoře na závitníku. Vleze se jich tam cca 15ks. Vysypu je do krabičky a znova. Důležitý je mazat závitník...
Hotový matičky nechám načernit a šupajda na disky :CIAO:

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 25.03.2015 22:24
od gecko-x
nebo tak :-) :FINE:

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 27.03.2015 15:54
od gecko-x
Ukázalo se, že speed 600 ECO ma akorát otáček, jak jsem si představoval, teda tatra jede tak jak jsem si představoval rychle. Tedy - stridakem s 21,5 zavitama ma cca 12500 otáček, což by mi stačilo. Ted je otázka spotřeby. Na speeda mi vydrží baterky 5000 mAh 20 C cca 35 min. Bude stříďák úspornější? Pokud ne, tak ta výměna nemá smysl. Zoza z Maďar jezdí se 17,5 - kou a prej na 13000 mAh celej den. ALE - mám jinak převody, mám to spíš do rychla - na 1. stupeň 1/135 a na 2. 1/40. Ostatní jezdí s tamkou 3- kvalt a ta je do sily.
A teď babo raď!

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 02.04.2015 19:10
od gecko-x
Zítra mi příjde nový pohon :-)
http://www.rcauta.cz/zbozi/9824/LRP-Com ... -K7--2.htm
snad to byl dobrý krok, mělo by to být i o fous rychlejší. Hlavně doufám, že úspornější. :OK:

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 03.04.2015 14:25
od gecko-x
Posta mi dorucila balicek s novym pohonem. Hned jsem to namontoval a jsem napul nadsenej a napul sklamanej. Nadsenej, protoze kombo ma viditelne vic "energie", tatra je živéjší, a o fous rychlejší. Nadruhou stranu se mi celkem nelíbí teplota motoru po 3 minutach na dvorku. Nebyl horkej, ale byl teplejsi jak speed po celé baterce. A druha vec co mi vadi - zpátečku ma regl jen 50%. Podporuje přehrati SW. Nema s tim nekdo zkušenost? Pujde přehrátím SW zpátečka nastavit na 100%?

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 03.04.2015 20:23
od gecko-x
Pri druhém testu se mi - nechápu - posunul pastorek na motoru. Tak jsem to celý rozhodil a zrovna jsem vyčistil a znovu promazal celou převodovku. Neuvěřitelně to celý ztichlo. Pastorek jsem vypodložil a znovu přilepil.

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 04.04.2015 12:12
od Hanys

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 04.04.2015 13:55
od gecko-x
Asi ti nerozumim. Co by se změnilo použitím dvou nebo většího motoru? Jako že bych měl jeden dopředu a druhý na zpátečku? Ono to kombo má síly i rychlosti dost, a oboje - motor i regl- jsou až na 4- článek, což by šel výkon i otáčky brutálně nahoru. Ale s tim i spotřeba, což nepotřebuju :-)

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 04.04.2015 14:03
od Hanys
Píšeš, že se střídavý motor hřeje víc než Speed.
Tak jsem uvažoval o tom, že když zapřáhneš do potahu dva poníky místo jednoho, tak se budou míň potit (hřát).
Nebo místo dvou poníků dát jednoho silného koně, třeba kladrubáka.
Ale jestli je tam ještě rezerva až na 4článek, tak to je ok.
Pořiď nějaké video ať je vidět rozdíl?

Edit: k tomu regulátoru se nedá pořídit něco jako "programovací karta" ?

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 04.04.2015 14:08
od gecko-x
Aha, teplota. Tak tu jsem vyřešil jak mi psali na rctt-foru. Dal jsem nad motor malý ventilator. A teď se k motoru nedostanu abych zkusil teplotu, tak se tvářím, že to pomohlo :-) Video bych aj mohl, že?

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 04.04.2015 18:23
od DT-swiss
Tak mi se zda, že těch 21 t je trošku málo ne. Myslím, že to nebude překypovat výkonem, šel bych do 12t.
Ja na MAZovi mam 7,5t. vaha cca 30kg Top speed 6km/h (34 000 :4:2:1,45:3:60*0,16*pí*3,6) Ovšem výdř baterie ...¨
Na 15kg 6x6 kamionu jsem měl stejnosměr 24 000 a bylo to dobre, ale tatra hmoti asi vice ne?

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 05.04.2015 17:41
od gecko-x
No převod na 1. stupeň 1/135 a rychlost cca 3 km/h a na 2. stupeň 1/40 a rychlost 8-9km/h při otáčkách motoru 12500 na 2S lipo.
4S lipolka s tatrou teda celkem slušně pohne :-) pokud budu stavět dakarku v pohonu mám jasno!
P.S. váha zatím bez kabiny a korby 10 kg :-)

Re: Tatra 815/7 8x8 v měřítku 1:10

Napsal: 12.04.2015 21:22
od gecko-x
ale má sílu :-)
[youtube]9f3a_QZWQbg[/youtube]