Stránka 5 z 11

Napsal: 23.02.2010 22:11
od Worlusho
ondraseeek píše:
Worlusho píše:
ondraseeek píše:Cemu na tom nerozumite? :)
Pisu snad tatarsky? :))

Takze prekladac:

Myslis, ze Axial je o tolik lepsi, nez Zilovi podvozky, ktere jsou dle meho nazoru take kvalitni, akorat jsou pro normalni lidi malinko predrazene...

Uz je to srozumitelne? :) :twisted:


Tatarsky nepíšeš, ale nic ve zlém, ale tatarsky spíš čteš. :lol:
Leda že by jsi si myslel, že ARO je lepší jak Land Cruiser.


Ano to si myslim :) myslel jsem, ze je to z toho pochopitelne...


Nejsem až takový specialista, abych posoudil, který z uvedených aut je ve výsledku lepší, ale pokud se budeme řídit ruským pravidlem "co v autě není se nepokazí" tak to na plný čáře vyhraje ARO ;)
Jinak co se týče pohodlí a běžného využití, tak bych ARO nevolil, leda do lesa na dříví, tam komfort oželím.

Napsal: 23.02.2010 23:20
od Harry
Tohle ARO / Land Cruiser snad nemyslíš vážně? nebo je to jen ironie druhého stupně a mně to nedošlo?

Samozřejmě že to jsou zcela neporovnatelné vozy, co se podvozku týká. Aro není úplně špatné, jen tak do lesa a za ty peníze, proč ne. Ale jet tím nějakou expedici bych opravdu nechtěl.

Mimochodem, mám Jeepa a "ruského jeepa" (UAZ) a je to v podstatě stejné. Převézt tunu dříví v lese, to je práce pro UAZ, jet si zablbnout do těžšího terénu nebo někam dál, na to je Jeep...

Jinak u autíčka také spíš preferuju pro podvozek kovy než plasty. A to se částečně živím výrobou plastových doplňků ke zbraním...

Napsal: 24.02.2010 8:02
od zeis
toto je najlacnejsi podvozok ? Ktory si vyrobil , a dlho bude? , spravis aj daco lacnejsie ? Diki

Napsal: 24.02.2010 8:28
od Worlusho
Harry píše:Tohle ARO / Land Cruiser snad nemyslíš vážně? nebo je to jen ironie druhého stupně a mně to nedošlo?

Samozřejmě že to jsou zcela neporovnatelné vozy, co se podvozku týká. Aro není úplně špatné, jen tak do lesa a za ty peníze, proč ne. Ale jet tím nějakou expedici bych opravdu nechtěl.

Mimochodem, mám Jeepa a "ruského jeepa" (UAZ) a je to v podstatě stejné. Převézt tunu dříví v lese, to je práce pro UAZ, jet si zablbnout do těžšího terénu nebo někam dál, na to je Jeep...

Jinak u autíčka také spíš preferuju pro podvozek kovy než plasty. A to se částečně živím výrobou plastových doplňků ke zbraním...


ironie 8)

Napsal: 03.03.2010 18:47
od zila70
tak tady jsou první fotky s 2.2 a šáska
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 03.03.2010 18:54
od Libor66
Moc pekne.

Napsal: 03.03.2010 19:09
od reddevil
Včera jsem to viděl a je to pecka....

MEX-IV JEEP JK

Napsal: 03.03.2010 19:10
od mara126
pěkný,jen ty kola asi ty Rock Ripery tomu budou slušet víc

Napsal: 04.03.2010 19:14
od zila70
další fotky pred testem,po vikendu pridam foto z venku a prvni poznatky z jizdy.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 04.03.2010 19:16
od zila70
jeste me zajima vas nazor z ceho vyrabet saska,ALU-elox nebo zelezo - cerny chrom ?????????????

Napsal: 04.03.2010 19:44
od Tomhabmw
Harry!!!Řeš si tyto problémy na jiných fórech!!Toto je ohledně modelů a jsi ještě v cizím vláknu... :lol:

Napsal: 04.03.2010 20:48
od pavelini
Tak v tomto mexxIV, si dokazu predstavit brasku, pro mou Tundricku..... :wink:

Napsal: 04.03.2010 20:57
od cores
Hezčí se mi zdají gumky rok lox.
Yokohamy jsou dost široký.

Až dole zelenej:
http://www.rccrawler.com/forum/showthre ... 33&page=21

Napsal: 04.03.2010 21:34
od somas
to šásko je řezané plazmou že?

MEX-IV JEEP JK

Napsal: 04.03.2010 21:45
od mara126
Cores je muj člověk,pořádnej kus gumy na malim disku.
A ten matroš?Proč nezkusit dural.
Nebo železo komaxit,ale to bude váha