Stránka 5 z 13

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:03
od tomyprodejcz
Taky mi napadlo ho snížit pak je fakt otázka kolik tím získám když ten doraz má půl centmitru a j z něho uberu cca 2 nebo 3mm to už nemá moc význam to pak řešit. Hele kašlu na to to by chtělo jedině delší tlumiče nebo je jinak uchytit to byl jen takový můj pokus o vyrovnání se křížením RR10 :-D

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:14
od maztekk
Voe ten doraz ti drží misku pružiny, když ho vyndáš budeš za chvilku brečet že si zase něco ztratil :-D Jedině ho zmenšit nebo zajistit misku jiným způsobem.

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:19
od tomyprodejcz
Tak by to přesně dopadlo v tom se poznávám no nic až zase něco vymyslím dám vědět :-D :-D

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:31
od maztekk
Jestli jde jen o křížení tak předělej vrchní uchycení tlumičů a jakoby je víc polož, auto se ti sníží a pocitově víc bude křížit ale potom bych se bál že budeš někde drhnout.

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:40
od tomyprodejcz
Takže pokud to dobře chápu mám je na první dirce a použít druhou a nebo až třetí a mělo by to být lepší, ale logicky nižší to by šlo napravit delšími tlumiči tedy pokud se více jak 103 dělá
Obrázek

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:44
od maztekk
Chápeš to dobře ale delší tlumiče nekupuj. Zkus tu třetí díru ;-)

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 19:49
od tomyprodejcz
Já to zkusím a uvidím díky Ládo, koukal jsem na tu RR10 a ta kříží jak blázen , ale má jinak řešené uchycení tlumičů

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 20:06
od maztekk
Kámo velké křížení není žádná výhra. Viz mávání kolem :mrgreen:

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 20:08
od tomyprodejcz
Taky fakt, musí mě přejít opojení RR10 a pak to bude dobré :-D

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 21:47
od virtual
tomyprodejcz píše:...to by šlo napravit delšími tlumiči tedy pokud se více jak 103 dělá...

Maztekk má pravdu, křížení není všechno, dost lidí z crawlingu doporučuje křížení jen na velikost průměru kola a ladit nízké těžiště a rozložení váhy. Já mám tlumiče 110 mm a zvedlý horní uchycení tlumičů viz mé vlákno.
Jinak pokud bys chtěl velké křížení, jsou nejvhodnější tzv. trailing arms (tak to má Bomber). To ale znamená docela velkou překopávku, navíc Wraith nemá nejlepší geometrii, spodní ramena mají být téměř rovnoběžně, nicméně existují sady i pro Wraitha a fungují dobře viz fotka.

Obrázek

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 22:19
od tomyprodejcz
Díky za rady, já se to postupně naučím jak to funguje, jen je to pro mě zatím nové. Přečetl jsem tvoje vlákno o autě a musím ti ho pochválit, máš to pěkně čistě udělané.
Dost mi zaujaly držáky tlumičů ty máš koupený, nebo jsi je dělal :-p . Jak koukám na fotky tvého auta kříží ti to více než mě, tak nějak bych si to představoval v tuhle chvíli i já.
I přes to že máš větší tlumiče ti to díky zvedlým držákům sedí rozumně vysoko nad zemí, tato úprava se mi fakt zamlouvá nejspíše jí zkusím ;-)

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 22:31
od maztekk
Tome, promiň že to takhle napíšu ale prvně se nauč (snaž se) udělat z čeho máš a až pak kupuj další blbosti :-)

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 22.02.2016 22:37
od tomyprodejcz
Ládo v pohodě nemám důvod se zlobit zkušenosti mi těžce chybí to vím a od tebe to beru ;-) . No nic budu jezdit a uvidím co se bude dít časem

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 23.02.2016 11:34
od virtual
tomyprodejcz píše:Dost mi zaujaly držáky tlumičů ty máš koupený, nebo jsi je dělal :-p . Jak koukám na fotky tvého auta kříží ti to více než mě, tak nějak bych si to představoval v tuhle chvíli i já. I přes to že máš větší tlumiče ti to díky zvedlým držákům sedí rozumně vysoko nad zemí, tato úprava se mi fakt zamlouvá nejspíše jí zkusím ;-)

Dík za pochvalu, právě přestavuju na na EVO 2, i když změny nebudou nijak razantní. A to těžiště (nemít to moc vysoko) dělá hodně, někdo jezdí spodní linky téměř vodorovně, já je mám trochu do A ale né moc...
Držáky jsou vyrobený, inspiroval jsem se na gůglu (wraith lowering kit), ale mírně upravil tvar (u většiny dílů na trhu - teda v době stavby - se musí/musela řezat přední kapota, což jsem nechtěl), materiál dural v černém eloxu. Ovšem lze si pomoct snadněji, vepředu prý jde použít alu páka řízení (nemám ověřeno, ta co se šroubuje na plastovou těhlici) a vzadu lze otočit ten díl s horním uchycením tlumičů. Získáš tím asi 1 cm. Taky lze otočit spodní úchyty na nápravě...
To člověk musí zkoušet co mu jak vyhovuje, něco okoukat na fórech, a až to dodělá, stejně to začne předělávat. :-D

Re: Tomyho Wraith z Rakovníka

Napsal: 01.03.2016 11:17
od tomyprodejcz
Ahoj lidi měl bych dotaz na zkušenější, dnes jsem zapnul Wraitha a servo po otočení volantu jelo na prázdno páka neměla tendenci se ani pohnout, slyšel jsem jen motorek jak se uvnitř točí a nic. Po cca 30 vtěřinách i ten motorek utichl a servo je mrtvé.
Auto jelo naposled minulou neděli poté bylo osprchováno a uloženo, mám takový zvyk, že ho jednou za dva dny vezmu a zkusím zda funguje. V neděli jsem to zkusil naposled a vše bylo ok. Servo bylo utěsněno vazelínou, plošný spoj stříknutý nanoprotechtem a spoje natřené plastidipem, servo bylo toto http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... ec-23-92kg .
Vylučovací metodou jsme zjistil, že nejde ani přijímač, regulátor je v pořádku. Mohlo tedy vzít sebou servo přijímač a nebo to začlo u přijímače a pak se vyzkratovalo servo, ale to by nejelo přeci ani naprázdno. Jde mi tedy o to jak to mohlo vzniknout a jak tomu předejít do budoucna.
Rozebral jsem i servo, žádnou oxidaci ani poškozené ozubení nevidím díky moc za názory