Stránka 5 z 11

Napsal: 26.04.2010 18:11
od gino
minotaur píše:Správná plechárna, jen škoda těch nejtů, co čučej.

pracuje sa a uvazujem , ze ich dam prec :OK:

Napsal: 26.04.2010 20:17
od MikeP
Hodne povedena prace.

Sem se chtel zeptat na tu dylku linku, co pouzivas. Zdaji se mi totiz hodne kratky. Ja jsem je u sestikolky snazil zachovat co nejdelsi, aby byl v co nejvetsi mire zachovan pohyb os pouze smerem nahoru a dolu bez pripadnyho nataceni a krouceni pri vetsim krizeni. Takhle to vypada, ze budes muset omezit krizeni na minimum nebo se budou ty osy dost hejbat obihanim kruhu s malym polomerem. I kdyz ta geometrie se z fotek tezko odhaduje.

Napsal: 26.04.2010 20:55
od gino
MikeP píše:Hodne povedena prace.

Sem se chtel zeptat na tu dylku linku, co pouzivas. Zdaji se mi totiz hodne kratky. Ja jsem je u sestikolky snazil zachovat co nejdelsi, aby byl v co nejvetsi mire zachovan pohyb os pouze smerem nahoru a dolu bez pripadnyho nataceni a krouceni pri vetsim krizeni. Takhle to vypada, ze budes muset omezit krizeni na minimum nebo se budou ty osy dost hejbat obihanim kruhu s malym polomerem. I kdyz ta geometrie se z fotek tezko odhaduje.


Zo zaciatku som mal tiez ten pocit , ale nieje s tym problem . Vnutorne napravy maju povodne horne linky , spodne su trochu skratene . Co sa tyka vonkajsie vonkajsich naprav , aj napriek tomu , ze su skratene oba linky nieje problem s prilisnym vyosenim naprav je to v podstate take iste ako pri originalnych linkoch , skor by som povedal , ze sa to sprava ako keby to bolo posadene na listovych perach 8)

Napsal: 27.04.2010 22:41
od gino
Video s prvej testovacej jazdy : http://vimeo.com/11276948 hadam to pojde
Ale od toho casu sa uz vela zmenilo , dnes som pre zmenu presuval nizsi rozvodovku , kvoli CVD kardanom aby nemali velmi zalomene uhly . Zajtra sa pustim do brusenia karoserie

Napsal: 27.04.2010 22:47
od Adam62_cz
Video mi nefachá

Napsal: 27.04.2010 22:48
od Maximo
nechceš to videjko hodit někam kde se nemusí člověk registrovat?

Napsal: 28.04.2010 5:36
od gino
no vcera som sa snazil zaregistrovat na youtube , ale akosi mi este nedosiel potvrdzujuci e-mail , takze este chvilku strpenia mozno sa mi dnes podari dat niekam inam :?

Napsal: 28.04.2010 19:34
od gino

Napsal: 28.04.2010 19:45
od Adam62_cz
:tleskam: :OK:

Napsal: 29.04.2010 20:21
od milan
Dobrý!!! Taky mám někdy něco podobného v plánu, ale asi až na starý kolena.

Napsal: 29.04.2010 20:59
od gino
milan píše:Dobrý!!! Taky mám někdy něco podobného v plánu, ale asi až na starý kolena.

No teraz ma akosi tlaci cas , lebo 29.5. by som mal Tatru prezentovat na vystave a dnes po skusobnych jazdach som hadam vyriesil vsetky muchy a teraz sa mozem pustit do tvarovania exterieru , takze chcelo by to viac casu

Napsal: 29.04.2010 21:25
od Majlo
no jak sem videl tve foto jak tam mas tu 3 stupnovou prodovkou tak budes mit asi dost vysoko kastli ne :?:

Napsal: 29.04.2010 21:34
od gino
no karoseria bude este cca. o 15 cm vyssie ako najvyssi bod prevodovky
8)

Napsal: 29.04.2010 23:11
od DUsoft
Hele chlape - tak na tohle můžeš klidně logo TATRA přišpendlit. Pecka! Nádherný souboj gravitace s adhezí.
Ať se bouda podaří!

Napsal: 30.04.2010 6:46
od Majlo
gino píše:no karoseria bude este cca. o 15 cm vyssie ako najvyssi bod prevodovky
8)

tak to si nedokazu predstavit 8o