Stránka 5 z 5

Re: ECX Barrage

Napsal: 15.03.2019 10:52
od rotruck
Souhlas s Mírou ..... HSP -tedy Kulak (mám ho) je vyložené levná napodobenina Losiny a životnost dílů při větším zatížení je nulová. ECX a Vaterra jsou následovníky Lossi MiniCr. a aspoň udržují přijatelnou kvalitu srovnatelnou s původní Lossi.

Re: ECX Barrage

Napsal: 15.03.2019 13:25
od McKarlos
Ahoj, jednoho tohohle drobka (RGT teda, ale to už je stejný) mám doma a určitě bude lepší si připlatit za něco lepšího. Nápravy jsou úzký a šířku dohnali rozšiřovacíma hexama, což, jak tady už padlo, má hodně velkej vliv na přední nápravu, a další věc je, že se na to okamžitě namotá tráva a všechno. Vzhledem k umístění tlumičů se auto hodně kroutí pod plynem, i při klidnější jízdě po rovině se viditelně naklání a vyjet prudší kopec je dost o nervy. No a co bych ještě zmínil je maličkej motorek, kterej rozhodně není na nějaký náročnější jízdy, už se mi ho povedlo zahřát tak, že se začal tavit obal převodovky. Takže za mě radši pár tisíc přihodit, šetřit se nevyplatí.

Re: ECX Barrage

Napsal: 15.03.2019 15:32
od tomalind
Děkuji zatím všem za rady, ještě jsem se chtěl zeptat .... v současnosti prodávané stavebnice (https://www.peckamodel.cz/ecx01011i-ecx ... n=Produkty) již mají v popisu: "Stavebnice obsahuje řadu vylepšení, např. motorové lože pro větší motor, delší nápravy, volba serva řízení, 4-bodová spojka, hliníkové tyče řízení, tlumiče vně rámu, atd." Není toto právě vylepšení těch neduhů, co jste popisovali?
Díky.

Re: ECX Barrage

Napsal: 16.03.2019 19:17
od mara126
Vylepšení to určitě je, ale osobně bych volil MST, rozhodně pak bude lépe prodejné pokud ti to přestane bavit. Dáš sice víc na začátku, ale pak už jen jezdíš. A hlavně pokud budeš chtít časem těžší ABS boudu, tak ty převody v Barrage budou trpět, MST bude v pohodě.

ECX Barrage - shrnutí a zavěr

Napsal: 16.03.2019 19:31
od Max
Pánové, dávám menší souhrn modelu ECX Barrage co mám a vyzkoušel jsem ho dost svérázným zpusobem.

Baterie do výrobce v krabici - slabá dodávanou nabíječkou se dlouho nabíjí a vydrží cca.40 min.
Nápravy - slabé, prodloužené, uzavřené diferenciály (zvětšují poloměr zatačení), zpřevodování do pomala.
Motor - slabší ale s dodanou převodovkou má sílu na běžné ježdění.
Regl - zvládá dodané baterie od výrobcem a Lipolky zvládne bez problému.
Karoserii neřešim, tu jsem ani nevytáhnul z krabice a je nová a nepožitá protože Lexan neuznávám jako materiál - více to neřeším.
Pneumatiky z krabice - dobré, velká přilnavost i na hladkém povrchu a zvládnou vyjet i sjet stoupání přes 50%. V blátě jsou slabší ,ale v písku dobré hrabalky.

Tolik muj sumarní popis modelu.
Za mě je to model pro začínajícího modeláře, který s tim bude jezdit pomalu a opatrně.
Já jakožto střelec jsem model po delším ježdění podrobil extrémnímu zátěžovému testu.
Pohon drží zatím dobře jak motor,regl,diferenciály.
Doporučil bych měkčí pružiny tlumiču. Velké mínus jsou hřídele v oložiskovaných nápravách.!!

Test proběhl v expedicí a asi zatím poslední.
Skoky do výšky cca.40 cm s dopadem na obě kola na stejné nápravě dobrý. V rozložení váhy jak doporučuje výrobce v návodu se ve skoku dost převažuje dopředu. Boční stabilita v náklonu opravdu velká a drží více ně 49% ,ale pak to jde bokem rychle přes boudu (příčina vysoké těžiště).
Poslední test modelu co jsem dělal byl záměrně dost ustřelený a to jsem počítal , že to tak dopadne a to byl skok pod plným plynem z výšky z pařezu do ušlapané hlíny.¨
Doporučení.: Pokud budete muset z jakéhokoliv důvodu s modelem skočit,jeďte pod plynem a nechte model pod plynem i když dopadne, nesmíte ubrat. Bude vše OK.
Opakovaný zátěžový test skoku v tomto provedení bez problému.
Pokud pojedete a z nějakého důvodu dopadne model na jedno kolo opět plyn.
Pokud se stane polední případ a bude to bez plynu dojde k ohnutí poloosy v místě vystupu hřídele a to hned za ložiskem nápravy. Oprava na dojetí je jednoducha a to 2x kombinačky a hřídel srovnáte a doma si to vyměníte.

Tot muj poznatek a maximální zatěžový test.