Stránka 5 z 13

Napsal: 09.05.2009 7:58
od Worlusho
Pokud tam budeš mít nějaký motor do 35T, tak se běžný regl ani nezahřeje. Zatím bych nějaké přídavné chlazení neřešil a celé to vyzkoušel. Na rally se jezdí také zakrytovaná auta a motory s výkonem cca 150-200W a je to v pohodě. :wink:

Napsal: 09.05.2009 8:27
od Lee93
mám 45T motor a regl DSYS 30A. Regl se trochu vohřeje po cca 2 hodinách jízdy. Ae v tomhle vedru se ti vohřeje rychleji.

Napsal: 09.05.2009 8:33
od puma1
Já bych byl naprosto v klidu,my máme Tatru s Pavlem vážej nám víc jak 7kg to ty vaši lehkooděnci nemají a Pavel jezdí s Hitecem EZ-X pro
a jen ho teď trochu chladí a dřív tam jezdil bez chlazení a ujezdil s ní taky minimálně 3 expedice v pohodě. Tak si myslím že to nebude s tím přehříváním tak hrozný vzláště pokud tam bude více závitový motor,čož v expedičním autě,který má mít věrnou rychlost předpokládám.

Napsal: 09.05.2009 15:20
od SMURF
Ja planuju motor od axialu 55T zatim je tam origo 27T ale je dost rychlej, a origoš regl, az budou prasule tak neco lepšího, zatim skusim jak se to bude zahřejvat otevřeny a pak to zavřu a utěsnim, stejně neplanuju že hned skočim do první louže kterou uvidim :D Ale stejně by mě zajmalo jestli když se přehřeje jestli se třeba vypne nákou tepelnou pojistkou, nebo rovnou schoří?

Napsal: 09.05.2009 15:27
od LordVerdox
to se mistávala s originál tamiya motorem že se moc zahřál tím pádem aji regl a vypnul se a až to zchladlo tak to zase jelo... pak mi zhořel motor a koupil jsem nový :lol:

Napsal: 09.05.2009 15:30
od Bob
Jestly to zavres,tak to brzy zistis. :lol:

Napsal: 09.05.2009 15:39
od SMURF
a asi to bude nemilé zjištění :? ale chybama se přeci člověk učí né

Napsal: 09.05.2009 15:42
od Bob
No jasný,ale je levnejsi jim predchazet. :D

Napsal: 09.05.2009 15:49
od SMURF
to je pravda :wink:
nebo celej regl polejt tavnou pistoli tak aby koukal jenom chladič a dráty pak stačí utěsnit jenom příjmač a ten se snad nepřehřeje, je to dost drastický řešení ale mohlo by fungovat a nánosy z tavný pistole jdou docela dobře sundat kdyby byla potřeba :?:

Napsal: 09.05.2009 15:54
od Bob
Ja asi zustanu u te varianty s tou krabickou a protazenym chladicem :wink:

Napsal: 09.05.2009 15:56
od SMURF
pak kdyžtak hod nakou fotku jak si to proved až to budeš mít to mi zajmá :D

Napsal: 09.05.2009 16:00
od Bob
Musim nejdriv nekde vystrachat vhodnou skatuly (treba od mejdla) :D

Napsal: 09.05.2009 16:05
od SMURF
o tý sem taky přemejšlel ale blbě by se utěsnovala, ale jak tak o tom přemejšlim nejlepší by byla taková ta krabička jak se používa na elektriku asi na spojení kabelu ty už měli na sobě těsnění, a po stranách zátky takže když se ti do ty zatky nepovede díra na kabel dáš novou zátku skusim něco najít na netu

Napsal: 09.05.2009 16:11
od Lee93
hele já bych tam ten origo nechal :-D s 55T se budeš extra nudit, je to líný jak prase. mám 45T a rychlost se rovná chůze člověka
Naposled, když jsem byl s Wranglerem na Expedici ve Vrchlicích, tak jsem tam měl Speed 600 7,2V.. auto šlo na zadní :-D ostatní dosvědčí:-D
To bylo vždycky po zadních do vody :-D

Napsal: 09.05.2009 16:15
od SMURF
nj ale takhle se s tim moc pomalu ject nedá mam asi těžkej prst :D, mam tam ten 14 pastorek tak sem myslel že bych dal 55T a 20 pastorek, nevym jak moc pomalu jezdíte na expedicích ještě sem neměl tu čest :(