Stránka 5 z 6
2-kvalt prevodovka
Napsal: 25.03.2012 10:51
od mara126
Napsal: 27.03.2012 16:28
od milan008
Napsal: 27.03.2012 16:55
od catar
milan: znám ji, měl jsem ji. Je to odstředivka pro spalováky. Ten druhy stupeň se zařadí odstředivou silou (je tam takový kolíček, který vyleze a zasekne malé převodové kolo).
Už jsem kdysi přemýšlel jak to udělat, aby se to dalo ovládat servem. Jednodušší je použít převodovku z akuvrtačky
Napsal: 27.03.2012 18:48
od MikeP
Sem premejslel, jestli by to velineon utocil, aby to seplo.
Takova 2speed foffka... :mrgreen:
Napsal: 27.03.2012 19:44
od cores
Myslím,že velineon by s tím problém neměl,sílu i točky má.Ale jde o to,vychytat přesný otáčky.U LOSIny mám něco podobnýho a dá se štelovat,kdy sepne.Je tam jednosměrný ložisko,který se musí čistit a mazat spešl olejem.Do expe ale nepoužitelný.
Napsal: 28.03.2012 0:01
od minotaur
Tuhle převodovku si teda na expe fakt nedokážu představit. Kucííí, uhněte, potřebuju se rozjet, abych zařadil... :lol:
Napsal: 28.03.2012 10:07
od rotruck
To je zas ten stejnej Carson co jsi se na ni už jednou ptal.
Jak bylo psáno , je to odstředivka pro nějakou 16tinu spalovák , ale sám prodejce při dotazu upozorňoval že jen když se to dobře sešteluje tak to někdy i ten dvoukvalt dá :mrgreen:
Jinak tahle má poměrně malej převodovej poměr , tudíž bude stejně ještě potřeba redukční převodovka.
Ještě bacha na jednu věc , tahle převodovka se běžně prodává jako jednostupňová a k ní se dokupuje rozšiřovací set na 2 stupňovou , tudíž bacha na e-baye a aukra a pod. abys v domění že kupuješ dvoukvalt nezainvestoval do jednokvaltu 1,5,:1 , ale to už jsem ti myslím jednou psal.
Napsal: 28.03.2012 18:42
od gorila
To vše, výše jmenované je trochu problematické, ale řešitelné. Neřešitelný je ale, malý převodový rozsah. Pokud bude jeden převod 1:1.5, tak druhý nemůže vyjít o moc jinak, např.1:1.3. Převodovka z aku má tu výhodu, že používá pro dvojku jeden planetový převod a jednička k němu přiřadí druhý planetový převod, takže výsledný převod pro jedničku se násobí.
Napsal: 29.03.2012 23:44
od milan008
No jo, převodovka z akku, jenže ve své "dílně" v ložnici ji asi opravdu těžko vyrobím a nikdo z vás není ochoten ji vyrábět pro druhého, to je pak těžký... :cry:
Napsal: 30.03.2012 9:10
od Tomhabmw
Milánku,vydrž....Už máme s Jurou...červené Pajero převodovek pět !! On nemá čas,stěhuje se,ale co nejdříve se začnou převodovky upravovat a zkoušet....tak určitě něco bude....
Napsal: 30.03.2012 9:53
od milan008
Skvělá zpráva, více tedy v Krnově
Napsal: 28.04.2012 19:15
od Frenky
Nemáš fotku toho pastorku nějak si nedovedu představit ten červík v zubech.
Napsal: 14.05.2012 11:06
od Ruzabmx
Zdravím pánové... sehnal sem si dvourychlostni převodovečku z Akučky ale nějak přesně nechápu ty ůpravy.Vím že spojka se musí dotáhnout ale když teď vidím fotku od mara126 tak tomu už polovina převodovky chybí.Nenašel by se prosím někdo,kdo by mi tuhle práci osvětlil nebo mi ji udělal ( samozdřejmě za finanční kompenzaci:) ) ??
Jo a sklíčidlo mrcha nejde dolů,šroubek je už fuč ale asi tam je ještě opačnej závit :roll: :|
Napsal: 14.05.2012 12:06
od rotruck
Půlka může být pryč a nemusí ............ sundáš sklíčidlo , z 99% mají opravdu opačnej závit jak píšeš.
Na hřídeli mezi sklíčidlema převodovkou jsou plošky na tenkej otevřenej klíč. Chytnul jsem to za sklíčidlo do svěráku a klíčem povolil.
Co se týká amputací , tak se ještě odstraňuje přední část převodovky , ve které je momentová spojka ,nebo pokud ti neva že bude převodovka zbytečně dlouhá a že budeš tahat váhu navíc, tak tam můžeš momentovku nechat ale musíš ji zafixovat na pevno.
No a jako poslední budeš muset amputovat motor a z něj sundat pastorek a upravit ho na běžnej motor .
EDIT: Úpravou pastorku je myšleno navrtání pastorku pro červíka , ale jak píše David , možná to není vždycky potřeba pokud má hřídel motoru standardní rozměr , ale mám dojem , že zrovna tento motor (nebo to byla ta Makyta ??) ji má větší . Musel bych večer doma mrknout.
Napsal: 14.05.2012 14:08
od Dave
Je to jak píše rotruck. Nicméně až ji rozděláš, určitě sám pochopíš. Jen mi nejde do hlavy co je myšleno upravením pastorku na běžnej motor? Já jsem to zatím řešil tak, že jsem sundal pastorek, nahřál a nasadil na hřídel modelářskýho motoru a drží to jako čert.