Stránka 5 z 5
Napsal: 30.06.2011 23:03
od JanoS
Nad tými MTZ Baja 1.55 stále rozmýšľam, aj preto, že sú užšie, ale sú zas veľké, a v tomto prípade mi je každý mm dobrý.
Gumy na micro rock crawler som ani nepozeral, lebo to už je asi na hrane, aby som nevláčil diferák po zemi, a malo to akú-takú priechodnosť, i keď boli by celkom scale. A pravdu povediac som zvedavý, či sa aj s týmito pneumatikami nebudem v sypkom podklade, kvôli malému priemeru zabárať.
Napsal: 30.06.2011 23:28
od DeadMan
Je ťažké takto vyberať... Najlepšie by bolo ich mať všetky poruke :) Stále ma láka na moje Pajero dať 1,55 Baja MTZ, no je to veeeľa financií... Keďže by som aj disky musel kupovať... A aj karosériu, lebo mám prefiknuté blatníky :D
V tvojom prípade by som asi volil Dirt Grabbery, sú scale, sú o 4mm širšie ako Baja MTZ, o 8mm menšie, čo je pre teba dobré... I keď Baja MTZ by majú lepší dezén... Taký ako mám ja na Pajere na 1,9 Rock Creepers, tie sú parádne.
Napsal: 01.07.2011 0:06
od JanoS
Tak, tak. Súhlasím. A ešte by som potreboval odskúšať tri rozvodovky, ktorá bude najlepšie pasovať :?
Napsal: 01.07.2011 8:13
od Vigo
Jaký to má průměr s těmi molitany? Menší bych rozhodně nedával, ale klidně užší.
Radši bych dal větší gumy s tvrdším podvozkem a menším křížením (víc scale) než za každou cenu dělat 10cm křížení a maličké gumy. Jak jsi psal hrušky na nápravách by tě pak omezovaly přímo děsivě.
Napsal: 01.07.2011 9:32
od JanoS
Priemer molitanov by mal sedieť na 1.55 Dirt Grabbery A/T, čiže 76-78 mm. Preto tam nechcem dávať nič menšie. Molitany som potreboval, pretože čakám na gumy od nám dobre známeho predajcu, čo som myslel, že bude rýchlejšia cesta ako objednávať z RC4WD, no sakra som sa zmýlil a som rozhodnutý obetovať peniaze a objednávať z USA a nespoliehať sa na našich predajcov/dodávateľov (je jedno či ČR alebo SR). Takmer 2 mesiace čakať na tovar, ktorý by mal byť na sklade? :EVIL:
Kríženie budem musieť obmedziť dorazmi, pretože v extréme šúcham o podbehy a v predu pri max. rejde aj o nosný rám, ktorý kvôli tomuto prejde ešte drobnými úpravami, ale ako si písal, bude to viac scale, čo mi vôbec nevadí.
Napsal: 01.07.2011 11:38
od gino
Janči nejak si sa rozbehol , oproti mojej stavbe kde je vyhlásená celozávodná dovolenka :-p
Ale ináč 8o 8o :OK: :OK: to bude stroj
Napsal: 01.07.2011 11:51
od JanoS
Rozbehol a hneď zaťahujem ručnú brzdu (nie tú v mojom Fiate, tá bohvieako nedrží :mrgreen: ). Dnes odchádzam pracovne do terénu a do stavby sa budem môcť pustiť až koncom mesiaca :cry:. Možno by som akurát v behu stihol potenciálnu expe vo Vrátnej.
Napsal: 01.07.2011 12:14
od Vigo
Co jsem koukal na fotky, tak díky nápravám s malým průměrem hrušky budeš s malými koly snad větší světlost než můj DEF s HL nápravami. Průchodnosti bych se tedy až tak nebál, podle mě bude slušná.
Sry jestli jsi to už někde psal, ale jak je ta kastle dlouhá?
Napsal: 01.07.2011 16:46
od JanoS
Búdka je dlhá cca 34 cm od predného nárazníka po predpokladaný zadný a cca 32 bez predného nárazníka
Napsal: 14.04.2012 13:21
od JanoS
Po dlhom, dlhom čase konečne nejaký ďalší postup. Toto bude asi rekord v pomalosti stavby jedného modelu :?
nosníky zavesenia náprav:
pokus o nový podvozkový rám:
prístrojovka vo výstavbe:
ARB Bullbar:
Viac obrázkov tu:
https://picasaweb.google.com/106574108884563856797/RCSuzukiJimny
Napsal: 14.04.2012 13:55
od gino
Super , no ešte máš dosť veľa práce ako tak pozerám a myslíš , že sa bude voziť na Tatre v BB ?
Napsal: 14.04.2012 20:00
od sosky
Parada len makaj dobre to je :lol:
Napsal: 14.04.2012 21:12
od janqosvk
velmi pekne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Re: Suzuki Jimny 2010 1/10
Napsal: 21.11.2013 18:53
od DYNO
Zdravím chci se zeptat jak to vypadá dál? :-) čekám jestli se to nějak pohnulo :-)
Re:
Napsal: 21.11.2013 19:36
od magor-no1
JanoS píše:Po dlhom, dlhom čase konečne nejaký ďalší postup. Toto bude asi rekord v pomalosti stavby jedného modelu
ne ne , rekord budu držet já :lol: :lol: :lol: