Stránka 5 z 11

Napsal: 27.04.2010 21:49
od aushaus
máš takovej ten diferák na červíka? víš jako sou ty kuličkový na mini inferno, zkuz ten středovej utánout, víš co myslim? skoro ho uzavřít aby se přotočil jen při větší síle než doteď jinak nevim...

Napsal: 28.04.2010 6:54
od Lee93
Sem se kuličkový nedávaj.. Jsou tu ocelový planeťáky. Středovej tam taky není. Místo něj je převodovka a ta to má napevno (nemá funkci diferáku). :-)

Napsal: 28.04.2010 14:05
od aushaus
Tak promiň, v Losi se nevyznám, jinak už netuším čím by to mohlo být :roll:

Napsal: 28.04.2010 14:50
od Adam62_cz
A nemáš třeba povolenou hrušku na diferáku?

Napsal: 28.04.2010 15:48
od Lee93
Všechny červíky co jsou vidět - až už našeče kardanů apod. jsem kontroloval jako jadny z prvních věcí. Udělám kompletní rozborku a uvidíme.

Napsal: 28.04.2010 16:38
od l3stat
podle mě by tohle vyřešil středoví diferák
mě po instalaci do reva to dost zlepšil

Napsal: 28.04.2010 17:01
od Lee93
S tím souhlasím, ale LSt je původně monster, tudíž má převodvku ne diferák. Dal by se použít třeba z Muggy, což je Truggy verze LStčka. Ale zase je to vyhození peněz. To to raději celý prodám a koupim rovnou nějaký truggy podvozek (Mugen,Losi 8ight, Kyosho a pod.)

Napsal: 28.04.2010 21:33
od l3stat
jasně pak mě jedině napadá si pohrát s hustotou olejů v diferákách jestli by tohle mohlo pomoct

Napsal: 28.04.2010 21:56
od Lee93
Jojo, taky možnost. Takovýhle detaily jsou spíš na závodní ježdění. Ale pravda je, že to má docela pěkný vliv na chování auta.

Oleje mám zatím.
Předek 10 000 - Střed pouze vazelína - 5 000 zadek
V tlumičích 400ku

Napsal: 30.04.2010 16:51
od Lee93
Tak spraveno... Důvodem byli opět ty nádherné krátké šrouby co tam Losiny dává. 2 srouby na zadnim domku se vytrhli ze zavitu a vyjeli i s diferakem směrem dozadu, tudíž se vytahl i cely kardan z unašeče a už nezabíral , ale pouze se protačel. Proto při akceleraci na zemi hrabal pouze předek, ale v ruce bylo všechno OK. :-)

Napsal: 01.05.2010 15:19
od Lee93
Takže jsem zjistil že Losina ráda ztrácí,ohýbá a láme kdejaký osičky v pohonném ústrojí. Nedávno to byla ztráta osičky z polosy, pak křuplá osička v unašeči kola a teďka opět ohlá a křuplá v poloose.
Nezbývalo nic jinýho, než všechny osičky vyměnit, jelikož jsou tyhle už skoro 4 roky staré. (model je 2006)
Kupovat se mi nic nechtělo, tak jsem se pustíl do vlastní výroby různých osiček. Včera jsem vyměnil všechny v unašečích kol a dneska jsem se pustil do poloos. Jako materiál jsem použil svařovací drát různých průměrů (2 ,2,5 ,3 mm).

Tady je postup výroby pro jednu z poloos.
Poloosa v rozkladu.
Obrázek

Příprava.
Obrázek

Výrobek.
Obrázek

Nainstalováno. Osička utažená zajištěným červíkem. Kolem poloosy proužek lepenky proti případné ztrátě.
Obrázek

Rozložení.
Obrázek


Dále jsem uchytil držák baterky k šasí a udělal kosmetické úpravy.
Obrázek
Obrázek

Dopředu jsem dal seřízlej zadní nárazník.
Obrázek

Napsal: 09.05.2010 14:55
od Steak
LEE nevim jestli to neni blbost nebo jestli si to už nezkoušel. :roll:
zkus jezdit s náhonem jenom na zadek.Hnedle to má jiný grády i ta moje líná kráva je teď docela svižná. :lol: Ale ty asi nepotřebuješ koukam lepší akceleraci.:lol:

Napsal: 09.05.2010 19:15
od Adam62_cz
Když udělá náhon jen na zadek tak si ani pořádně nezajezdí... :-D

To není crosstiger ;-)

Napsal: 09.05.2010 20:28
od Steak
To by se musel rozjíždět pomalu. :lol: Atrochu ubrat na rychlosti. :lol:

Napsal: 09.05.2010 20:37
od Lee93
zadokolky jsou skoro neovladatelny. tocej se jak zbesily..