Stránka 5 z 20
					
			
				
				Napsal: 17.04.2009 21:38
				od deekay
				jj souhlas vypada, tatmto byla znouzectnost pac to drhhlo o pneu, ale vyresen docasne a pak necham vyrobit sirsi unasece i dozadu.
ted resim jakej motor, spocital jsem si prevodovy pomery
hilift s 55T motorem (coz je ten muj) ma otacky na kolech na dane stupne:
1 - 132ot
2 - 263ot
3 - 402ot
No a me to vychazi s mym pomerem tak ze s nasledujicima motorama bych mel zhruba otacky na kolech:
s 55T - 197ot
s 50T - 220ot
s 40T - 255ot
s 35T - 278ot
vzhledem k tomu ze na defiku jsou kola s mensim prumerem nez na hiliftu, myslim ze 35T motor by mohl byt podobne rychly jak muj hilift s 55T na dvojku, coz staci i pro prejezdy a i pujde jezdit pekne scale...
co vy na to moji radci? :)
btw, fertig to jeste neni, ted se to musi jeste trochu dodelat po strance doplnku atd :) tam silne zaostavam, ted to vypada jak dyz jednu na expedici jen s trenclema a kreditkou LOL
			 
					
			
				
				Napsal: 17.04.2009 22:33
				od Worlusho
				Hezky jsi to spočítal, ale takhle to brát nejde. Otáčky udávané výrobcem jsou otáčky na prázdno, ale ty musíš počítat s otáčkama v zatížení a ty jsou cca ve 2/3 maximálních a u každého motoru se to ještě bude lišit. Jinak bych se přiklonil k 35T třeba od Tamiye, eventuelně bych vyndal kotvu a dal jí do nějakého časovatelného pláště.
			 
					
			
				
				Napsal: 17.04.2009 22:41
				od deekay
				Worlusho: Vim ze udavane otacky jsou otacky naprazdno a ze 55T motory od ruznych vyrobcu maji otacky ne uplne stejne, me slo spis o pomerove srovnani, kam se mam ubirat zhruba s hledanim motoru. Samozrejme tu nepocitam nejake realne rychlosti.
Diky za tip s tou tamiyi, koukal jsem ze 35T maji psany k CR01ce a pisou prave zredukovane otacky(12000rpm, ktere jsem psal zhruba i v mem vypoctu).
35T ma pak jeste trebas HPI, pisou dokonce ze je i casovatelny, ale nevim jestli se s tim budu na scale jezdeni zabyvat az tak :)
Spis me slo o to, aby se dalo auto plynule ridit v nizsich rychlostech a zaroven melo na maximum rychlost sviznejsi chuze na prejezdy :)
			 
					
			
				
				Napsal: 17.04.2009 22:49
				od Worlusho
				Já jsem to dnes právě řešil u SCXka a časováním jsem si dost pomáhal.
			 
					
			
				
				Napsal: 17.04.2009 22:51
				od deekay
				Aha vyborne, myslel jsem ze na todle u naseho jezdeni nedojde, ale pokud to ma smysl, jak rikas tak se zkusim poohlednout po nejakem caovatelnem. Diky moc za info.
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 7:19
				od Worlusho
				Pokud ho načasuješ tak na 12° což je 4mm na obvodu pláště proti směru otáčení, tak podle typu motoru je to schopné přidat efektivní otáčky 
(v zatížení) cca až o 20%. A to už je znát.  :wink: Přitom to nikterak nezhorší jízdní schopnosti při šplhání.
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 18:44
				od deekay
				
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 18:47
				od Lee93
				:-D Kdo tě naboří zezadu tak to pro něj znamená kulka do hlavy?:-D
Máš to moc pěkný:-)
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 18:52
				od SMURF
				8O  ještě krabičku náboju a jde se na lov, puška je asi koupená že?
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 19:00
				od deekay
				Puska je soucasti pajdulaka co bude auto ridit, dej si vyhledat na guglu Hunter dan.
Lee: Jo todle bude v zadu provokativne misto samolepky "Kdo mi naboura zadek, tomu nakopu predek" :D
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 19:10
				od Lee93
				:-D Já mám na Wranglerovi vzadu " Přístroj je určen k sebeobraně, za zneužití odpovídá provozovatel se všemi právními následky :-D
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 19:27
				od deekay
				Jo to sem videl a rehtal sem se tomu  :lol:
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 20:34
				od sistri
				To abych si dal pušku i na kapotu :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 20:40
				od cores
				Bedna na pušku supr nápad a hezky provedenej.
			 
					
			
				
				Napsal: 18.04.2009 20:45
				od deekay
				Coris, bedynky sem okoukal od tebe  :lol: