Stránka 5 z 7

Napsal: 19.05.2011 9:55
od petos
Tych 29,7m/m bude dobre pre crawler.
Vacsinou ako priemernu rychlost chodze uvadzaju 5,5km/h
co je 91,6 m za minutu.

axik ma prevodove pomery medzi 15:1 az 74:1
ked zobereme motor 45T(8000 otc)
rozmer pneumatik 110mm(1,9")
pri pomere 15:1----184,2 m za minutu pri 8000 otc/m(11km/h)
pri pomere 74:1----37,3 m za minutu pri 8000 otc/m(2,2km/h)

podla mna by max. rychlost bola najlepsia medzi 5,5-7km/h
(91,6-113 m/m)aj to len na miestach ked sa robia presuny po chodnikoch.
(rychlost v km/h je dobra pre porovnanie s rychlostou chodze)

Napsal: 27.06.2011 9:41
od Slick7
No, protože je dost velký problém sehnat vhodný disk, tak jsem si ho zkusil udělat sám, výsledek posuďte sami.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 27.06.2011 14:14
od Stenly
Paráda :tleskam:

Napsal: 27.06.2011 15:10
od milan008
Velmi pěkný disk, rozměr asi 1,9 že?

Napsal: 27.06.2011 15:57
od Slick7
Ano, je to klasická pneu z Pajera.

Napsal: 27.06.2011 19:58
od cendab
Bedloky?...cena?...vypadaj dobře...

Napsal: 28.06.2011 7:42
od Slick7
Ahoj a díky, že se vám to líbí. Jsou to standartní disky a cenu, tu jsem ještě neřešil, ale v případě zájmu, bych se chtěl dostat na cenu okolo 1 200,- za sadu. To se, ale bude jednat o odlitky, protože cena duralových by byla vzhledem k časové náročnosti výroby někde úplně jinde.

Napsal: 31.07.2011 12:15
od Slick7
Tak jsem měl více, než trochu času, takže jsem se vrhl znovu na projekt Tatra TNS. Rozebral jsem znovu hlavní rouru a předělal čast pohonu a hlavní hříele. Původně byla tato hřídel ze 4 kusů, ale čím je věc komplikovanější, tím je poruchovější, řekl, jsem si a celé to předělal do jednoho kusu. Přišel jsem tak zatím o vypínání přední nápravy, ale to mi nevadí, možná to časem zase zprovozním, důležité je, že teď vše chodí absolutně hladce a bez problémově.
Hnací kuželové pastorky na kolo diferenciálu jsem vyměnil za plastové pastorky z TT, které nemají narozdíl od originálů tisícihran, ale jen zploštělí tvar, který není problém vytvořit na nové hřídeli. Musel jsem si jen dotvořit nálitek a i to se ukázalo nakonec jako výhodné, protože jsem si ho mohl udělat narozdíl od originálu větší a přesnější.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 31.07.2011 12:34
od Slick7
Dál jsem vyměnil původní nosníky za tvarově nové, aby jsem to celkově sladil a v přední části to bylo taky nezbytně nůtné, aby byl prostor pro páky řízení. Udělal jsem na obě nápravy nájezdové plechy, který jsou zároveň i ochrana proti poškození ze spodu

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 31.07.2011 12:40
od MikeP
tohle je fakt exkluzivni material... :tleskam:

Napsal: 31.07.2011 12:46
od Slick7
Po té, co jsem zkompletoval centrální nosnou rouru, převodovku a nápravy s nosníky, jsem celý podvozek přesně napasoval na rám. Zaměřil, vytvořil otvory a závity pro uchycení nosníků náprav a držáků tlumičů, jak předních, tak zadních, plus držáků bočního příslušenství. Provedl zahloubení pro hlavičky šroubů a povrchově celý rám sjednotil lehkým přebroušením.
Obrázek
Obrázek

Napsal: 31.07.2011 12:54
od PetrH
Seš profík a taky blázen :-).

Napsal: 31.07.2011 12:55
od Slick7
Musel jsem udělat i nové uchycení nábojů kol, jak předních, tak zadních, to originální nebylo to pravé, mělo velké vůle a nevyhovovalo mi ani tvarově.

Obrázek

Napsal: 31.07.2011 12:57
od Slick7
PetrH píše:Seš profík a taky blázen :-).
Žena mě má taky za magora :mrgreen: ale naštěstí to oceňují děti :wink:

Napsal: 31.07.2011 13:09
od Slick7
Celkový pohled na bříško.
Obrázek