Stránka 5 z 12

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 05.03.2013 8:04
od Lee93
Kuba93 píše:Tak tohle bych si nechal libit.. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=fFZqjXZY ... ploademail


To vypadá dobře jen škoda, že mu nesedí ten rollcage s kastlí :-(

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 05.03.2013 8:10
od salvatore
Hergot já to s tou solí snad na něčem vyzkouším...

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 09.03.2013 15:30
od minotaur

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 09.03.2013 18:51
od cendab
No já jdu zrovna montovat už třetí servo...první mi vydrželo zhruba deset minut po rozbalení auta....Zrovna když sem se dočet o nutnosti nastavení už se z něj čoudilo....no a druhý díky blbý vysílačce kdy sem si omylem rozházel trimy třetího kanálu.... 8)

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 09.03.2013 20:01
od minotaur
Naja, tomu se říká opakování matka moudrosti :lol: Co tam dáváš za servo?

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 09.03.2013 20:11
od cendab
No dávám tam co kde seženu na cestách po krámech....teda za slušný prachy...teď sem montoval nějaký z Bighobby za 250Kč a je nějaký mrtvý...vůbec se nerozběhlo...musim ho v pondělí reklamovat....ale pasuje tam docela slušně i micro servo z hobby kingu co tu zbylo po stiifiim tak uvidim jak bude řadit... 8)

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 10.03.2013 16:23
od Boryk614
ahoj všem stastnym majitelum kladiva.právě jsem se zamiloval do tohoto modelu a chci si jen potvrdit informace odkoukane z youtube.s modelem se dá celkem slušně šplhat terénem ale i svižně jezdit v lehčím terénu.je to tak?momentálně vlastním e revo vxl brushless a to jezdí jak formule, ale rád bych si pořídil ještě tohoto šplhouna pro těžší terén.zřejmě bych mohl použít i lipolky z reva ,Turnigy nano tech 2200mAh.podělte se o vaše zkušenosti z ježdění s tímto modelem.
díky moc kluci.

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 10.03.2013 17:00
od Filip
Zvládne to težší terén ale proč si nepořídit axial třeba scx? Pokud chceš revo prodat a mit tohle na rychlou jízdu i terén tak chápu.

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 10.03.2013 18:25
od Boryk614
revo prodávat nechci, ale u twin hammeru se mi líbí právě ta univerzálnost.

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 10.03.2013 19:49
od cendab
No moje zatim krátký zkušenosti: Nutné je vyměnit servo řízení za silnější...origo je slabé.Regulátor je dobrej spíš do placky než na kravlení...je extrémně necitlivej a nemá brzdu...baterka klasickejch rozměrů 2200 se vejde i 3S. Motor je patnácti závit a pastorek je stejnej jako na Axial...nejmenší se vejde 19z a na kravlení je to už slušný a rychlost na nějakej ten skůček dostačující... ....Jinak převodovka mi moc nevyhovuje protože rozdíl mezi jedničkou a dvojkou není moc velkej a někdy ani nepoznám na jízdě jakej kvalt tam zrovna je....Každopádně nejvetší problém je servo řazení....hned jak to rozbalíš nastav si Expa třetího kanálu na nulu a potom seřizuj koncové body tak aby se servo nenamáhalo a nespálilo se...já upek už dvě...Jinak bych řek že je to celkem kvalitní kousek....na to že sem ho měl už několikrát kompletně rozebraný a daný dohromady nepovedlo se mi v plastech ztrhnout ještě ani jeden závit.... 8)

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 17.03.2013 9:28
od SMURF
Dotaz na majitele servo řazení je standartní velikosti?
Ten rozdíl na 1 a 2ku je fakt tak malej? jestli by pak teda nebylo lepší tam zaaretovat jednu rychlost na tvrdo.
A k tomu řazení nepomohlo by to udělat přez táhlo s pružinama aby když zuby do sebe zrovna nezapadaj se neničilo servo a zmáčkla se jen pružina?

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 17.03.2013 9:37
od cores
Tohle musí vyřešit tvrdej servosaver,pokud je na něj místo.

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 17.03.2013 10:11
od cendab
Ano rozdíl mezi 1 a 2kou je fakt malej....v porovnání s převodovkou z TF2 a Rc4WD do axiala.....
Jesli by bylo lepší zaaretovat?..To je na volbě každého kterého soudruha jak mu to vyhovuje....Ani ve velkym autě tě nikdo nenutí zařadit z 1 na 2....
Táhla s pružinama sou už vymyšlená a a si fungujou a to né jenom u kladívek ale i u jiných převodovek....
Výrobce radí aby se řadilo za jízdy a na servu se nastavily koncové body....potom to dle zkušností i od amíků funguje dobře...Jo a to servo je o číslo menší než standartní..tedy miniservo...Standartní se nevejde kvůli rámu a mikro sem vyčesal při prvním zařazení....

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 20.03.2013 21:38
od mivy
Ten rozdíl mezi 1 a 2 mi zase nepřijde tak malej ..jo, i na pomalou to jede docela svižně, ale na rychlou je to nesrovnatelně větší zábava ;-) je k tomu ale potřeba prostor, v místnosti nemáte šanci poznat co je zařazeno.
S otevřenym předním difem to stejně nepřejede ani uschlou žížalu, takže je lepší zařadit narychlo a na překážku to vytlačit zadkem - což mě přivádí k dotazu - zavíral jste už někdo ten předek :?:
Jinak se servem řazení zatim problém nemám (řadim opatrně a málo :mrgreen: ) a to sem ho ani nijak nenastavoval, jen sem při rozbalování zkontroloval jestli chodí jak má, tak uvidíme jak dlouho vydrží..

Re: Vaterra Twin Hammers

Napsal: 20.03.2013 21:54
od cendab
Zavřenej přední dif sem měl ale nemůžu posoudit jak to fungovalo protože sem jezdil jen chvilku v Mrakolendu a to ještě na sněhu..Každopádně sem se dočet že pro zvýšení životnosti poloos je lepší ho mít otevřenej nebo zalitej hustym olejem...to mám teď já a při crawlení se to chová jako slušně...Co se týká tech rychlostí tak fakt záleží na co to auto máš...mě rychlý ježdění kdy ani pořádně nevim kam to auto jede moc nebere...Tak že spíš potřebuju aby to v malech rychlostech mělo sílu a bylo to citlivý na plyn....Jinak hodně dobrejch informací je dady... http://www.rccrawler.com/forum/vaterra-twin-hammers/ .... 8)