PitaW píše:Ty jo ten motor musí být v terénu fakt nezmar a krásně citlivý.Už jsi otestoval, jak dlouho vydrží jezdit? Moc pěkně vymyšlené :hura:
Tak jsem provedl měření odběru proudu a výdrže baterie.
Odběr proudu zapnutý regl a bec + svítí brzda 0,16A
rozsvícený světla pozičky 0,38A
+ Hlavní světla 0,66A
klasická jízda 3/4 plyn zařazena 1 2,00A
zařazena 2 2,18A
Plný plyn zařazena 1 3,02A
zařazena 2 4,10A
Zátěž Kopec nebo rovina normální cesta autí vůbec nereozezná.
Při průjezdu terénem velmi málo plynu sice se zdá že by měl narůstat proud nikdy jsem se nedostal přes 2A
snažil jsem se strmě šplhat a opírat se o kameny ale když tam je málo plynu málo to žere. Výkonu tam mám až moc.
Venku ježděno při zkouškách jen pozičky. :OK: xenonoy si šetřím
Doma jsem zjistil že nejlepší grip je na koberci v obýváku :tleskam: tak jsem auto přivázal a zatížil 10 kg :-I plný plyn jsem se bál tak jsem zlehonka přidával a snažil se protočit kola. Málem jsem odtáhnul sedačku a bál jse se že utrhnu kardany. Proud ,ale nevylezl stejně, max jsem dosáhnul 2,83A a to si myslím ,že venku nikdy to tak nezatížím.
Kola jsem neprotočil.
pak jsem autí odlehčil a dosáhnul protočení kol jenže proud těsně před protočení takže max 2,21A
Na měřáku mi zůstává Max hodnota - to jen aby jste si nemyleli,že jsem tak dobrej.
Závěrem tedy - když pojedu někdy dlouhý přejezdy na plný plyn jedna baterka 3000mAh = je schopná v ideálním případě dodat 3 A po dobu 1 h.. ... nemusím dodávat nic.
Při celkové zkoušce venku jsem najel 2 hodiny z čehož jsem měl přejezd na zahrádku cca 700m a baterie prázdná.
Doma na koberci tak zafungovala druhá. :-D :CIAO:
Doufám že neunavuju jsem hroznej spisovatel.