PitaW píše:Ty jo ten motor musí být v terénu fakt nezmar a krásně citlivý.Už jsi otestoval, jak dlouho vydrží jezdit? Moc pěkně vymyšlené  :hura:
Tak jsem provedl měření odběru proudu  a výdrže baterie.
Odběr  proudu   zapnutý regl a bec + svítí brzda    0,16A 
                               rozsvícený světla pozičky   0,38A
                               + Hlavní světla                 0,66A 
klasická jízda  3/4 plyn  zařazena 1                      2,00A
                                zařazena 2                      2,18A
Plný plyn                    zařazena 1                       3,02A
                                zařazena 2                       4,10A
Zátěž Kopec  nebo rovina  normální cesta  autí vůbec nereozezná.
Při průjezdu terénem velmi málo plynu sice se zdá  že by měl narůstat proud  nikdy jsem se nedostal přes 2A
snažil jsem se strmě šplhat a opírat se o kameny ale když tam je málo plynu málo to žere. Výkonu tam mám až moc.
Venku ježděno při zkouškách jen pozičky. :OK: xenonoy  si šetřím
Doma jsem zjistil že nejlepší grip je na koberci v obýváku  :tleskam:  tak jsem  auto přivázal a zatížil  10 kg  :-I  plný plyn jsem se bál tak jsem zlehonka  přidával  a snažil se protočit kola. Málem jsem odtáhnul  sedačku a bál jse se že utrhnu kardany.  Proud ,ale nevylezl stejně,  max jsem dosáhnul 2,83A a to si myslím ,že venku nikdy  to tak nezatížím.
Kola jsem neprotočil.
pak jsem autí odlehčil  a dosáhnul protočení kol  jenže proud  těsně před protočení takže max 2,21A
Na měřáku mi zůstává Max  hodnota - to jen aby jste si nemyleli,že jsem tak dobrej.
Závěrem tedy - když pojedu někdy dlouhý přejezdy na plný plyn  jedna baterka  3000mAh = je schopná v ideálním případě dodat 3 A po dobu 1 h.. ... nemusím dodávat nic. 
Při celkové zkoušce venku jsem najel 2 hodiny  z čehož  jsem měl přejezd na zahrádku  cca 700m  a baterie prázdná.
Doma na koberci tak zafungovala druhá.  :-D  :CIAO: 
Doufám že neunavuju  jsem hroznej spisovatel.