Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Určitě tam nemalou roli hraje torque twist jak píše manek100,je to reakce nápravy na kroutící moment kardanu.
Ta baterie navíc možná způsobila určitý překročení hranice zátěže zadní nápravy a projevila se větším stlačením levého zadního tlumiče a přizvednutím pr.př.kola.
Víš jaký máš poměr zátěže zadní/přední nápravy?
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
v-ocko
Uživatel
Příspěvky: 154
Registrován: 28.08.2012 13:27
Bydliště: Děčín

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

ivandr píše:Určitě tam nemalou roli hraje torque twist jak píše manek100,je to reakce nápravy na kroutící moment kardanu.
Ta baterie navíc možná způsobila určitý překročení hranice zátěže zadní nápravy a projevila se větším stlačením levého zadního tlumiče a přizvednutím pr.př.kola.
Víš jaký máš poměr zátěže zadní/přední nápravy?

Nevím ale dodám informace nyní doplňují palivo tedy nabijim. ráno uvážím. :OK:
Uživatelský avatar
v-ocko
Uživatel
Příspěvky: 154
Registrován: 28.08.2012 13:27
Bydliště: Děčín

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Jsem zvážil Autí.

bez baterek - celková váha 4,060 kg
předek 1,510 kg
zadek 2,550 kg


Koplent natankováno plná nádrž

celková váha 4,829 kg
předek 2,229 kg
zadek 2,600 kg

Mě se to zdá docela dobrý myslím to rozložení. :-)

:ILL: Zkusím ty zadní péra trošku tvrdší. :OHNO:
Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Tak máš zadek těžší.To je pak jasný že se ti zvedá při jízdě dopředu.Raději bych poměr obrátil.
Já teď vážil a mám přední/zadní 1,7Kg/1,4Kg.
Tipnul bych si ideální poměr alespoň 50/50% ale raději 60/40 možná i 70/30.

Když se ti přední kola přehoupnou přes překážku,zadní kola trochu postrčí a předek se ti převáží a přední kola vytáhnou zbytek.
A při jízdě do svahu to je jasný že je lepší mít větší zátěž vepředu.
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
v-ocko
Uživatel
Příspěvky: 154
Registrován: 28.08.2012 13:27
Bydliště: Děčín

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Jsné jako facka. Díky

Počítám s navijákem zatím nemám
Nemám ještě přední nárazník.

Ze zadu již nic neuberu s tím motorem. Až to rozbiju a budu stavět něco novýho budu s tím počítat. ;-)

Dal jsem celý auto níž a je to výrazně lepší už se to nezvedá. To převracení jen o kousek.
http://jvocko.rajce.net/2013.03.03.

;-)
Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

v-ocko píše:
Dal jsem celý auto níž a je to výrazně lepší už se to nezvedá. To převracení jen o kousek.
;-)

No super :tleskam: a i to líp vypadá.
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
v-ocko
Uživatel
Příspěvky: 154
Registrován: 28.08.2012 13:27
Bydliště: Děčín

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

PitaW píše:Ty jo ten motor musí být v terénu fakt nezmar a krásně citlivý.Už jsi otestoval, jak dlouho vydrží jezdit? Moc pěkně vymyšlené :hura:



Tak jsem provedl měření odběru proudu a výdrže baterie.

Odběr proudu zapnutý regl a bec + svítí brzda 0,16A
rozsvícený světla pozičky 0,38A
+ Hlavní světla 0,66A

klasická jízda 3/4 plyn zařazena 1 2,00A
zařazena 2 2,18A

Plný plyn zařazena 1 3,02A
zařazena 2 4,10A

Zátěž Kopec nebo rovina normální cesta autí vůbec nereozezná.

Při průjezdu terénem velmi málo plynu sice se zdá že by měl narůstat proud nikdy jsem se nedostal přes 2A
snažil jsem se strmě šplhat a opírat se o kameny ale když tam je málo plynu málo to žere. Výkonu tam mám až moc.

Venku ježděno při zkouškách jen pozičky. :OK: xenonoy si šetřím

Doma jsem zjistil že nejlepší grip je na koberci v obýváku :tleskam: tak jsem auto přivázal a zatížil 10 kg :-I plný plyn jsem se bál tak jsem zlehonka přidával a snažil se protočit kola. Málem jsem odtáhnul sedačku a bál jse se že utrhnu kardany. Proud ,ale nevylezl stejně, max jsem dosáhnul 2,83A a to si myslím ,že venku nikdy to tak nezatížím.
Kola jsem neprotočil.
pak jsem autí odlehčil a dosáhnul protočení kol jenže proud těsně před protočení takže max 2,21A

Na měřáku mi zůstává Max hodnota - to jen aby jste si nemyleli,že jsem tak dobrej.

Závěrem tedy - když pojedu někdy dlouhý přejezdy na plný plyn jedna baterka 3000mAh = je schopná v ideálním případě dodat 3 A po dobu 1 h.. ... nemusím dodávat nic.

Při celkové zkoušce venku jsem najel 2 hodiny z čehož jsem měl přejezd na zahrádku cca 700m a baterie prázdná.

Doma na koberci tak zafungovala druhá. :-D :CIAO:

Doufám že neunavuju jsem hroznej spisovatel.
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Dobře si to otestoval :OK:
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

ivandr píše:A při jízdě do svahu to je jasný že je lepší mít větší zátěž vepředu.
Ale jen kvůli tomu aby se to nepřevrhlo.Jinak mít o něco víc vzadu když jedeš do kopce není vůbec špatný.Vem si příklad ze Škody 125 VS Škoda Felicia (na sněhu) tam kde ostatní v zimě končily a braly řetězy jsem já se škůdkou teprve začínal(žádný zimáky klasika Matador) a když šlo do tuhýho tak jsem jemně přitáhl ručku a šup byl jsem nahoře. Já bych nechal klidně těžiště P/Z 40/60
Ale jestli se mílim tak mě opravte ;-)

EDIT: Opraveno ;-)
Naposledy upravil(a) Pitrisek dne 06.03.2013 21:05, celkem upraveno 2 x.
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Nějak si to pleteš :NO: Favorit i Felicia měla už vše vepředu (motor i pohon).
Vše vzadu měla 1000,100,110,R,105,120,125,130 možná jsem nějakou zapoměl.
Ale 2WD a 4WD nemůžeš srovnávat.
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
Patt
Píšu hodně
Příspěvky: 1172
Registrován: 23.03.2012 0:00
Bydliště: Roudnice nad Labem
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

ivandr píše:Nějak si to pleteš :NO: Favorit i Felicia měla už vše vepředu (motor i pohon).
Vše vzadu měla 1000,100,110,R,105,120,125,130 možná jsem nějakou zapoměl.
Ale 2WD a 4WD nemůžeš srovnávat.

Pitrísek určo myslel Škody 125 versus Škoda Felicia :-p
Já vozil v zimě ve stovárně pytel s pískem s lopartkou a měl jsem jak zátěž, tak posyp :-)
Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Pitrisek píše:
ivandr píše:A při jízdě do svahu to je jasný že je lepší mít větší zátěž vepředu.
Ale jen kvůli tomu aby se to nepřevrhlo.Jinak mít o něco víc vzadu když jedeš do kopce není vůbec špatný.Vem si příklad ze Škody 125 Škoda Felicia (na sněhu) tam kde ostatní v zimě končily a braly řetězy jsem já se škůdkou teprve začínal(žádný zimáky klasika Matador) a když šlo do tuhýho tak jsem jemě přitáhl ručku a šup byl jsem nahoře. Já bych nechal klidně těžiště P/Z 40/60
Ale jestli se mílim tak mě opravte ;-)

Z tohohle bych to teda fakt nepochopil :-p
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
Pitrisek
Píšu hodně
Příspěvky: 1546
Registrován: 27.01.2012 0:00
Bydliště: Most

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

A co nechápeš vždyť žádný Favorit ani Forman nemá typový označení 125.Jediná Škodovka 125 je s náhonem na zadek.Dobře moje porovnání Škoda 125L 1989r.v motor vzadu převodovka uložená před motorem vs Škoda Felicia 1996r.v motor v předu převodovka uložená pod motorem.A já si myslim že je co srovnávat,protože v práci jezdím s Mercedes-Benz Unimog U3000 a při naložení na zadní nápravě vyjedu o dost více a nepotřebuji k tomu ani uzávěrku.
EDIT: Škoda 130 s náhonem vzadu měla typové označení motoru 136 ty se pak dávaly do prvních Favoritů
Naposledy upravil(a) Pitrisek dne 06.03.2013 21:29, celkem upraveno 1 x.
Axial SCX10 Toyota FJ60
TF2 Toyota Hilux
Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio
HPI Blitz

http://pitrisek23.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
ivandr
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 28.08.2010 0:00
Bydliště: Česká Lípa

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Nepochopil jsem samozřejmě jak si to napsal.Možná by neškodilo napsat:Škoda 125 oproti Š Felicia.
Zkrátka jsem nepochopil tvoji formulaci :-D
http://rcivandr.rajce.idnes.cz/
http://ivandr.galerie.cz/5597378-rc-modely
1:10 AXIAL SCX-10 HONCHO
1:10 AXIAL SCX-10 Jeep Wrangler
1:10 Ansmann Mad Rat 2WD buggy

Banda Team
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

Re: Def90 Děčín Axial SCX10

Já nechápu že to nechápeš :-D to by pochopil každej...to nechápu... :-D :-D
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score

Zpět na „SCX10“