Možná některé nepotěším, protože tahle převodovka není do malých expedičních aut, ale už do pořádných aut. Tahle převodovka byla vytvořena pro podvozky Tatra v měřítku 1:10, důležitý bylo, aby byla z nových dílů, náhradní díly byly vždy sehnatelné, měla sílu, rychlost, kompaktnost a byla vhodná pro uchycení dalšího příslušenství. Né každá dvoustupňová převodovka je vhodná k takové úpravě a je na nic sehnat si převodovku, která je sice za málo peněz, protože nám ji nechal kámoš za pár korun z už nepoužívané vrtačky, chtěl jsem komponenty, který budu moct používat opakovaně a bude na ně spolehnutí. Měl jsem opravdu hodně převodovek ze kterých jsem vybíral, ale nakonec jsem vybral tuhle od firmy Hitachi, protože se dá říct, že jsou skvělé, jsou prověřené dobou výroby. Tyhle převodovky se vyrábí v nezměněné podobě už skoro deset let, takže asi nebude problém je sehnat třeba za rok. Motor 12V se už nedělá, ale za to, už se dělají 14V a ty jsou ještě lepší, mají velký krouťák, jsou pro naše účely prakticky předimenzované, ale věřím, že někdo využije plný potenciál na 4S baterii. Převody jsou v kovu až na jedno korunové kolečko a plastový obal.
Převodovku dodávám sestavenou, včetně motoru, včetně serva řazení, včetně základní upínací konstrukce, která zároveň dovoluje na převodovce další nástavbu dle potřeby a včetně chytů do rámu o šířce 100mm.
výstupní otáčky 400-1 200 ot/min krouťák cirka 40Nm, výstupní hřídel 5mm, do budoucna je v plánu kompletně nová zkrácená hřídel, která bude mít 6mm. Servo řazení má kovové převody, tah 4,6kg.
Osobně jsem ji otestoval na osmikolovém podvozku o váze 11kg a i na dvojku nezná kopec, který by nevyjel jako nic, na jedničku jedu při 12V na čtvrt plynu a pořád má neskutečný krouťák. Cena 3 600,-

