Ahoj,
opět se na Vás obracím s dotazem:
na Mogovi jsem uzavřel oba diferenciály, pořídil na něj nové měkké gumy, nový G-made (hodně těžký) beadlock disky, udělal pár vizuálních úprav, takže auto celkem ztloustlo - momentální pohotovostní hmotnost je cca 2,9 Kg. Po nazutí nových gum se začal projevovat nedostatek výkonu motoru - původní tamiyácká plechovka - hrozně se hřál jak motor tak régl - a jednou auto v delším kopci úplně přestalo jet - dával jsem to za vinu ochraně regulátoru před spálením - byl opravdu hodně horký. A úbytek výkonu motoru jsem dával za vinu odježděnému motoru "plechovce".
Na doporučení jednoho člena fóra jsem pořídíl motor HPI crawler 55t (
http://www.rcauta.cz/zbozi/7975/HPI-Cra ... -motor.htm) a na něj chladič s větráčkem proti přehřívání s tím, že časem dojde na nějaký rychlejší motor a redukční převodovku.
Bohužel mě nemile překvapilo, že s výměnou motoru vůbec nedošlo k zlepšení, jízda je sice plynulejší a už to není taková motorová myš, ale výjezdy do kopců a vůbec jízda terénem je spíše horší - na zpátečku to v podstatě nejede (stačí mírný kopec a na zpátečku auto pouze stojí) a dopředu to sice jede, ale stačí překážka, kterou bylo možné s původní plechovkou celkem bez problému přejet a auto stojí ...
Nejsem si teď jist jestli je problém v původním tamiyáckém regulátoru, jestli do motoru posílá prostě málo šťávy a je potřeba ho vyměnit za nějaký lepší (třeba DSYS), nebo jestli by mohl být třeba vyhřátý a už prostě nebude dobře fungovat, poprípadě jestli se dá regulátor nějak nastavovat na různé motory, nebo jsou vícezávitové motory slepá ulička a je lepší pořídít rovnou redukčku, nějaký rychleší motor.
Docela mě zaujala redukční převodovka 4:1, která je k nalezení na modelexu -
http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... prevodovkaPopřípadě jaký motor by byl vhodný pro použití společně s touto redukční převodovkou ...
Již jsem zde četl o redukčce od HPI, která je sice levnější a také velmi oblíbená, ale připadá mi, že ta co jsem našel se dá do modelu zabudovat s menšími úpravami - v podstatě stačí udělat motoru více místa překlopením nebo přesunutím baterie a tato redukčka se dá bez problému přichytit na původní držák motoru.
Nejraději bych ale prozatím nějak "pořešil" aby to jezdilo s tím HPI crawler 55t motorem, pokud to jde.
Doufám, že jsme nepoložil moc dotazů najednou a za každou radu a poradu předem moc děkuji.
S pozdravem a přáním štěstí a zdraví v novém roce
Štěpán