Jsem rád Ondro, že jsi to nepochopil jako nějaký trucpodnik, ale jako alternatívu, jak jsi správně napsal. A že dál zůstaneme kamarádi a budeme dál páchat letní chmelorumové trialy a jiné akce. Ostatně, myslím si, že pár lidí bude jezdit oboje.
Kiki píše:Jsem rád Ondro, že jsi to nepochopil jako nějaký trucpodnik, ale jako alternatívu, jak jsi správně napsal. A že dál zůstaneme kamarádi a budeme dál páchat letní chmelorumové trialy a jiné akce. Ostatně, myslím si, že pár lidí bude jezdit oboje.
Já rad zajedu i na cestičky:-) Ale brambory mi to nedovolily naposledy:-(
LR Defender 110 USW - CC01 LR Defender 110 HCPU - CC01 LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery Wrangfender na Axialu- ten je syna užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Kiki píše:Jsem rád Ondro, že jsi to nepochopil jako nějaký trucpodnik, ale jako alternatívu, jak jsi správně napsal. A že dál zůstaneme kamarádi a budeme dál páchat letní chmelorumové trialy a jiné akce. Ostatně, myslím si, že pár lidí bude jezdit oboje.
Původně jsem na Ondrovu slohovou práci nechtěl reagovat, protože jsem měl za to, že jsem se k této problematice dostatečně vyjádřil v mých předchozích příspěvcích po závodu ve Valšově.
Nicméně, asi jako jednomu (možná největšímu) z rýpalů se mi objevilo pár PMek a proběhly i nějaké telefony, s dotazy co si o tom myslím a co chci dělat dál. Takže pokud to někoho zajímá tak já to vidím takto: Ač jsem se z rodinných důvodu nemohl zúčastnit Ludgeřovického závodu, musím plně podpořit myšlenku tří skupin:juniory, rozchod do 22cm a nad 22cm. Už delší dobu uvažuji proč mne letos triál nebaví jako když jsme začínali. Z části je to atmosférou a lidmi, kde začínám mít soukromý problém s některými jedinci, ale to mne neodradí abych si přišel zazávodit. Ale co mne opravdu nebaví je rozdíl mezi užovkami a originál auty. Píšu to narovinu jak to vnímám. Názory jako má Ondra, že každý si může postavit užovku jsou zcela mimo mísu !!! Né každému je dopřáno být tak zručný modelář, ne každý má peníze na to aby si rozřezal model za vidiny nejasného výsledku a né každý má přístup k nástrojům, které jsou k tomu potřeba. Budu psát Odrovým stylem, já si asi užovku postavit dokážu, ale nechci a proč ??? Jednoduchá odpověď. Musel bych pak jezdit závod se dvěma auty. Nebaví mne totiž soutěžit s někým kdo nemá přibližně stejnou techniku jako já.
-Takže bych musel jet jednou s užovkou, abych mohl poměřit své dovednosti s Balúem, Swiňákem, Stormem, Hombrém, Matbrem atd atd, co jezdí užovky.
-Pak bych musel jet znovu s mým myšákem (kde mimochodem nemám krom propilovaného řízení (paken) nic upraveno a karoserii mám obstřihnutou, tak jak má být, žádné ořezané blatníky a nevím co všechno pryč. U některých úpravy na karoserii co jsou na závodech vidět už tyto karoserie se sériovým autem nemají ani zdaleka nic společného a už když se jen podívám na to čemu si dovolí říkat karoserie, tak začnu dost pochybovat o tom, že si takovýto výtvor nezaslouží označení speciál) Mimochodem Ondřeji pamatuješ mého Savika-proč se ti nelíbilo, že jsem s ním jezdil….jen si vzpomeň. Jinak mám čínské servo za 200 peněz, obyč. Regl. a 2 roky starý motor Spída 600 který už dosluhuje). Ano mám ještě v každém kole 80g závaží, to jen tak mimochodem k Ondrově narážce. Ale jinak si troufnu říct, že mám mé auto SCALE a vypadá jako auto.
Zpět k tomu co jsem načnul, pánové co si budeme nalhávat podívejte se na šířku aut branek a úpravy karoserií, nikdo z nás není totální idiot aby si tyto rozdíly neuvědomoval. A mne by opravdu výhra s angličákem, který má ořezanou kastli ze všech stran, tak ať nikde nemám žádný převis, kola mi lezou z pod kastle ze všech strana auto vypadá pomalu když to přeženu do extrému jako šasi s krabičkou na elektroniku OPRAVDU PROSTĚ NETĚŠILA. !!!
A kdo tvrdí, že si jde zajezdit jen tak a nemá radost ze svých úspěchů, tak upřímně proč vlastně na triálové závody chodíte? To budete mít stejnou radost s poježdění na expedici. Já osobně mám radost když se daří, nemusím se vztekat když se nedaří, ale soupeř by měl mít přibližně stejné podmínky a techniku !
Závěrem pro ty co se ptali, ano letošní sezonu dojedu a co bude příští rok nevím, ale tak jak to je mne to nebaví pokud budu moci a Ludgeřovičáci vtvoří pohár se skupinami upřednostním tuto variantu! Je mi jasné, že jsem se teď dotkl mnoha lidí, SERU NA TO, pokud se toto totiž někoho dotklo, tak tenhle člověk pro mne neumí jednat ve stylu Fairplay….. a tento člověk mi nestojí za to abych s ním ztrácel čas.
No počkat počkat, já jsem nikdy neřekl, že každý si může postavit užovku!! To jsem nikdy neřekl, já se právě svými názory stále snažím dát najevo, že z 90% je to v rukách a to si prostě musíme všichni přiznat. Ať jsou a byly auta jakékoliv, furt jezdili nejlepší výsledky stále stejní jezdci, což je pro mě docela slušný argument. Že si každý může postavit užovku netvrdím kvůli tebou zmíněných důvodů - čas, peníze, nejistý výsledek, odvaha do toho říznout ...
Zajet se dá se vším, to se mnohokrát potvrdilo. Že jsou užovky praktičtější je snad jasné, proto jsme je dělali. Jsme v limitu pravidel ... dle těchto skupin by pak úplně obyčejné CC jelo mezi těma užovkama, což mi taky nepřijde dobré řešení. No já jsem svoje řekl a neměním. Každý ať si jde svou cestou .... ale snad zůstaneme všichni nadále kámoši.
Dle mě mám scale (v rámci možností) auto i já, Balu, Radim ....
Už mi to nedá..a něco jen tak písnu,i když jsem hodil trial na hřebík.. :-D Vymysleli jste kategorie...dobře...bojujete za sériové neupravené vozy...dobře... Ale proč dle kategorie-šířka do 22cm házíte tedy CC ? Takže svým způsobem nejhorší podvozek na trial bude v kategorii trialových užovek-speciálů ?
Joj...Ondra mě předběhl... :wink:
2 x CC Pajero ala Mrak... CC ...Lada Niva Liaz Dakar 85 1:10 TRX4 Defender.. MTS...
:-( :SHIT: :-I : Tak ještě jednou: Naše pravidla se samozřejmě budou dál vyvíjet a doufám, že nezamrzneme. Jestli se nám kategorie vymstí nebo né, ukáže až čas... Ale rozchod kol je, dle nás, zásadní věc. Další věci budeme řešit operativně. Nakonec, toto byla jen zkouška a my máme celou zimu na doladění.
Nu a je to tady... sériovka... mám jen propilované řízení... pane učiteli, pane učiteli, on má propilované řízení.... kašli na to Ivánku, ty máš JEN prořezané gumy a Maruška má JEN kovové kardany a Jeníček má JEN jiný motor a Honzík má JEN... do prčic já jezdím s CC, ale sakriš upravené CC už vlastně není CC, snad tedy GG.... opravdu zařadit CC mezi "užovky" to je opravdu Fair Play :-D sranda... klucí či chlapi, mi je fakt jedno do jaké kategorie mne zařadíte, hlavně když mi nezakážete se zúčastnit, protože. důležité je, jak říkal pan "Brendyč" není důležité se zúčastnit ale zvítězit :-D nebo to bylo obráceně?
Milane já bych očekával přesně stejný průběh. A proto tohle striktně odmítám. Protože proč? Protože by v každé kauza padla věta "ty jsi ředitel, takže ty to rozhodni" ... a na to jako fakt nemám chuť. Opět jsem v posledním ročníku a diplomka už na mě čeká v šuplíku, tak si fakt nechci přidělávat starosti.
Prostě můj pohled na věc je odlišný od Kikina, Marka a spol. takže jedna část zůstane na svém místě, druhá část se vydá novým směrem. Určitě to přinese něco nového, proti ničemu neprotestuju. To je prostě přirozený vývoj společnosti. Třeba se někdy zase scukneme na jednom místě. Třeba vám to bude krásně fungovat, přeji vám to, ale já chci pokračovat ve stejném duchu.
Je vidět že jsi nic nepochopil,nevím kde jsi přišel na hodnocení první čtyři užovky a pak prvních šest seriovek.Kategorie chceme rozdělit nejenom podle šířky do 22 cm,ale i podle rozvoru nad 22 cm(povolené úpravy řízení,závaží do kol a karoserie do půl kol)nějakou el. kardany apod. nikdo řešit nebude.A hlavní kategorie bude KIDS...CC by měli mít svou vlastní a doplňkovou S-2B.ZBYTEK MÁŠ V SZ :OK: