Stránka 434 z 574

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 15:45
od Patholog
Super Děkuji.
Teď řeším problém, Upravuji Dumpera, ale naprosto ignoruje Pitvory. Mám vyklápění, plus vyklapění čela ale pořád mi to korba vyklápí dolů, čelo se otevírá do boku.
I když změním nastavení v xml, dělá pořád to samé.Dolů do boku. V maxu jsem to kontroloval tam je to ok.
Včera mi to zase všechno otáčelo do prava. Udělám video a podívej se co mi to dělá.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 15:56
od V12
Reset Xform ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 16:35
od Patholog
V12 píše:Reset Xform ?

Ne ne už jsem na to přiše přece jenom jsem měl nějak zvláštně Pitvory. Už to konečně sklápí :)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 17:25
od Patholog
V12 píše:Za cely vecer sa mi nepodarilo dat dokopy realnejsi podvozok pre Tatru. Ono to akoze funguje, a zdanlivo perfektne. Ma to ale jeden problem, ktory to cele nici - ked pouzijem Axle a SingleWheel, koleso sa pohybuje hore, dole, co je OK. OK ale nie je to, kadial ide os kolesa - neprechadza cez stred rozvodovky, ale niekade inde, na prvy pohlad sa zda, ze ide cez vychodiskovy bod dany HardPointOffsetX, Y a Z pre koleso na opacnej strane. Prave tomuto neviem zabranit. Vo vysledku pri maximalnom vyveseni je koleso malo vyklonene, pri maximalnom prepruzeni zasa malo priklonene a nie je kolme na polnapravu. Skusim este jednu vec - pre koleso nastavim ako ParentFrame polnapravu, ktora ma pohyby riadene prostrednictvom AutoIK. Som zvedavy, ci to pomoze. Prinos to ma uz aj teraz, pretoze ked je polnaprava samostatny objekt rotujuci okolo nejakeho bodu, konecne sa da urobit aj pruzenie typu KingFrame s mechom nad polnapravou. Momentalne ma Phoenix 8x8 mechy vertikalne, co je dost velky odklon od reality. Okrem toho su mensie, ako by mali byt.

V12 A POUŽÍVÁŠ I WEIGHT TOOL?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 21:25
od V12
Ten nastroj nie. Sluzi iba na vinute pruziny. No vahu bodov Envelope samozrejme nastavujem. Inak by ziadne moje auto nefungovalo. Dokoncujem trialoveho Phoenixa 8x8 :mrgreen:

Obrázek

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 09.06.2016 23:42
od Patholog
Na WS jehozena korba pro Phoenixe Agro 6x6. Zatím nic nevozí. Testovací verze

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 5:59
od V12
OK, vecer na to mrknem.
Trialovy Phoenix je prakticky hotovy. Ako som uz pisal, ma vyrazne predlzene drahy pruzenia, pouzite o cosi vacsie kolesa ako ostatne Phoenixy, toto bolo umoznene odstranenim vsetkeho, co sa len trochu podoba na blatniky. Mozno odstranim aj tie dafacke tlmice vyfuku, ponecham iba kominy. Nicomu ale nezavadzaju, takze do toho sa mi velmi nechce. Z podvozka zmizlo vsetko, co mohlo, nadrz sa prestahovala do stredu ramu nad prevodovku. Odstranil som tiez origo dafacky podnaraznik s hmlovkami, namiesto toho je tam iba kus cierneho zeleza, zmizol aj posledny schodik stupacky, kedze sa mi ju nepodarilo urobit retazovu a teda volne visiacu, ako som mal povodne v plane. Este sa vratim k tym kolesam - prerezal som na nich dezen, je hlbsi ako na origo od BruteTerrora. Rozculuje ma ale, ze aj pri relativne pomalej jazde cez vymole nabera poskodenia od pruzenia. Neviem, cim to je, takze to neviem ani odstranit. Preto je limit poskodenia zvyseny z 1000 na 2000, dalsich 1000 opravnych bodov je mozne pridat na korbu v podobe velkej bedne a 2 rezerv. Nutne este treba pridat tabulky na startovne cisla :)

K realnemu podvozku Tatry :
Kua, stale som na to nedosiel. Ked to urobim takmer presne podla toho navodu, Editor pri natahovani class.xml vyhodi milion chyb a umrie. Neviem, kde je problem. Jedina odchylka je to, ze hlavny rodicovsky objekt je bona a nie objekt s pomenovanim blablabla_cdt. Toto by ale problem sposobovat nemalo. Vsetko je zlinkovane ako treba, pivoty su na spravnych miestach, proste neviem.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 7:32
od Honny
Obrázek
Velice povedený facelift 8)

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 8:01
od V12
Photoshop a nie FL. A hodne nepodareny.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 8:36
od Honny
Photoshop? koukni na stránky Tatry. Tahle bude na výstavě v Paříži jako jeden ze dvou exponátů.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 10:10
od V12
Dobre sa pozri na tien pod autom na lavej aj pravej strane, okrem toho so vsimni odraz stromu a kopca v celnych oknach - jedna sa o prekopirovany kopec a strom, ktory je povodne za autom. Grafik z Koprivnice to zbabral horsie, ako grafik celevrit, ked im zvacsuje prsia a boky a popri tom poohyba inak vertikalne linie zarubni dveri atd. Okrem toho - auto ma delene celne sklo, pricom stredny stierac ide cez ten predel. Ked grafik znazornil na okne predel a podciarkol ho "odskocenymi" odleskami na pravom a lavom okne, ako by potom fungoval ten stredny stierac ?

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 10:34
od lukino343
V12 píše:Dobre sa pozri na tien pod autom na lavej aj pravej strane, okrem toho so vsimni odraz stromu a kopca v celnych oknach - jedna sa o prekopirovany kopec a strom, ktory je povodne za autom. Grafik z Koprivnice to zbabral horsie, ako grafik celevrit, ked im zvacsuje prsia a boky a popri tom poohyba inak vertikalne linie zarubni dveri atd. Okrem toho - auto ma delene celne sklo, pricom stredny stierac ide cez ten predel. Ked grafik znazornil na okne predel a podciarkol ho "odskocenymi" odleskami na pravom a lavom okne, ako by potom fungoval ten stredny stierac ?

nepodarilo sa im to proste no.. ale aspon to skusili

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 10:50
od V12
To je akoze ospravedlnenie ? Mne z toho vychadza, ze tu FL verziu este nemaju ani ako dokonceny prototyp. Ked celejvriti zvacsim kozy a zo stehien odstranim celulitidu, tak tym ziadny biznis neohrozim. No ked si niekto pozorny vsimne taketo chyby na fotke, ktora ma prezentovat nieco kompletne hotove, co si moze pomysliet ? Jedine nieco v zmysle - Aha, idu nam ponukat neexistujucu vec. Z praxe viem, ze takychto obchodnikov treba hnat od brany ako besneho psa. Inak su s nimi iba problemy, produkt bude vyvijany u zakaznika za pochodu, co obcas skonci kua velkou aferou nie nepodobnou tej s F104 v povojnovej Luftwaffe.

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 10:54
od Honny
pozadí je graficky udělaný, ale to auto existuje. Existují i dva faceliftovaný podvozky pro vrtnou soupravu 14x8 a 12x8.
A když se pozorně podívám na ty fotky faceliftů, tak ten středový sloupek okna je až za sklem, takže stěrači vůbec nevadí.
Obrázek Obrázek
foto: Truck-forum.cz

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Napsal: 10.06.2016 11:10
od V12
Toto je nieco uplne ine :wink:

Podme si tu zbabranu pracu grafika rozobrat trochu detailnejsie :

Obrázek

- vrch stromu v obdlzniku sa leskne v celnom okne - totalna blbost
- tiene pod kolesami vyzeraju, ze kolesa boli nasvietene viacerymi svetlami, nie iba slnkom, ako sa nas snazi presvedcit grafik - dalsie body dole
- zeleno zakruzkovany odskok odleskov - dostavame sa k asi najvacsiemu pochybeniu grafika - keby mal voz 3 stierace, nemoze mat takto delene sklo, ked ho ale delene ma, nemoze mat 3 stierace. Graficky pruser az hroza
- pri blizsom pohlade na miesto odskoku zistime, ze v oknach je 2x odlesk toho isteho kopca, dalsia analyza to aj potvrdila, teren je rovnaky. Toto je opat nemozne na rovinnych zrkadliacich sa plochach, ktore lezia vedla seba a navyse v jednej rovine (su koplanarne)
- v odleskoch na prednych sklach sa viackrat opakuju casti terenu povodne za autom, ale umne pospajane do jedneho celku vyzerajuceho dost vieryhodne

Vysledok pre mna - auto (prototyp) este nie je dokonceny a stoji niekde v dielni, navyse nepojazdnom stave (zeby bez agregatu ?) a ani sa ho neobtazovali vytiahnut na denne svetlo pred budovu. Proste amaterina az hroza, pre potencialneho zakaznika zdvihnuty varovny prst. Zbrojari nie su blondynky nakupujuce auta k farbe kabelky, lodickam a popripade gatkam (ked ich prave maju)...

K tomu stredovemu stlpiku - ked je za sklom, odlesky musia plynulo navazovat.
O akom FL 14x8 a 12x8 pises ? Ved tieto podvozky pre vrtne supravy boli vyrobene prave po jednom kuse z oboch typov. Ked sa hovori o facelifte, je vyrobeny minimalne jeden kus povodny a rovnakeho typu kus novy faceliftovany. Cize aby sa dalo hovorit o FL, museli by sme mat vyrobene 2 ks 14x8 a 2 ks 12x8...

Cele mi to pripomina tu velku slavu prezentacie Tatrapanu v UAE, kde sla kolona tychto technologickych zmatkov pomedzi vojakov v bielych uniformach, ked vtom na jednom praskla hadica hydromenica a striekajuci olej sprchoval slavnostne uniformy nastupenych vojakov :mrgreen: