Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)
Napsal: 14.06.2016 6:50
Zistil som nieco veeelmi zaujimave :
- vsetky moje workshopove auta maju jeden zasadny problem - ked date Drop Load, hra nenaspawnuje potrebny pocet klad nutnych k manualnej nakladke. Nechapem, ze mi to nikto z vas neotrieskal o hlavu, zrejme to bolo brane ako ochrana pred cheatovanim, pretoze hmotnost naspawnovanych klad je vzdy mensia ako hmotnost zapakovanych klad a tym padom ked mam pred sebou tazko zjazdny teren, dam Drop Load, auto zostane lahsie, prejdem teren a znova dam Pack Load (klik na zelene body). Na tuto temu je na Oovee cele diskusne vlakno.
- z notebooku som vyhadzal vsetky mody, zostala tam len T148, kde je dumper nastaveny na Drop Load velkeho poctu klad, ktore potom vie vyklopit. Drop Load samozrejme nefungoval podla ocakavania, naspawnoval podstatne menej polien, ako som ocakaval. Vramci hladania pricin bol z workshopoveho zipu v offline rezime odstraneny adresar media/classes/models, v ktorom bola definicia typov nakladov. Zda sa, ze tieto 3 subory - kazdy pre jeden typ klad, treba mat iba v case vyvoja a testovania modu, bez nich nie je mozne nakladat drevo v provingu. Po odstraneni tychto 3 suborov zrazu hra spawnuje presne ten pocet klad, kolko je nutne k rucnej nakladke
- a este jeden super nasledok vymazania vyssie spomenutych suborov - ked nalozim klady do dumpra, dam drop load, volne sypany naklad odveziem inde, tam ho vysypem, hra si to zapamata ! Ked ju restartnem, vyklopeny naklad je presne tam, kde som ho vyklopil. Pokial si pamatam, s tymto bol tiez v minulosti nejaky problem, preto som ani nerobil mapu, kde by bolo potrebne s dumprom a sutrami zasypat diery vo "vozovke". Zda sa, ze to budem musiet prehodnotit :twisted:
Porobim este zopar testov aby som si bol na 100% isty, ze je to tak, zatial to mam otestovane iba s T148, ked zistim, ze je to naozaj tak, budem musiet poopravovat vsetky moje vytvory.
- vsetky moje workshopove auta maju jeden zasadny problem - ked date Drop Load, hra nenaspawnuje potrebny pocet klad nutnych k manualnej nakladke. Nechapem, ze mi to nikto z vas neotrieskal o hlavu, zrejme to bolo brane ako ochrana pred cheatovanim, pretoze hmotnost naspawnovanych klad je vzdy mensia ako hmotnost zapakovanych klad a tym padom ked mam pred sebou tazko zjazdny teren, dam Drop Load, auto zostane lahsie, prejdem teren a znova dam Pack Load (klik na zelene body). Na tuto temu je na Oovee cele diskusne vlakno.
- z notebooku som vyhadzal vsetky mody, zostala tam len T148, kde je dumper nastaveny na Drop Load velkeho poctu klad, ktore potom vie vyklopit. Drop Load samozrejme nefungoval podla ocakavania, naspawnoval podstatne menej polien, ako som ocakaval. Vramci hladania pricin bol z workshopoveho zipu v offline rezime odstraneny adresar media/classes/models, v ktorom bola definicia typov nakladov. Zda sa, ze tieto 3 subory - kazdy pre jeden typ klad, treba mat iba v case vyvoja a testovania modu, bez nich nie je mozne nakladat drevo v provingu. Po odstraneni tychto 3 suborov zrazu hra spawnuje presne ten pocet klad, kolko je nutne k rucnej nakladke
- a este jeden super nasledok vymazania vyssie spomenutych suborov - ked nalozim klady do dumpra, dam drop load, volne sypany naklad odveziem inde, tam ho vysypem, hra si to zapamata ! Ked ju restartnem, vyklopeny naklad je presne tam, kde som ho vyklopil. Pokial si pamatam, s tymto bol tiez v minulosti nejaky problem, preto som ani nerobil mapu, kde by bolo potrebne s dumprom a sutrami zasypat diery vo "vozovke". Zda sa, ze to budem musiet prehodnotit :twisted:
Porobim este zopar testov aby som si bol na 100% isty, ze je to tak, zatial to mam otestovane iba s T148, ked zistim, ze je to naozaj tak, budem musiet poopravovat vsetky moje vytvory.